Leevin, 25, vaimo on indonesialainen malli: ”Tarjolla oli hunkseja ja massia, mutta hän valitsi minut: rahattoman duunarin”
Miksi tästä puhutaan jotenkin positiivisena asiana?
https://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksiartikkelit/a/0840cc36-d52b-413a-…
Kommentit (240)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni tuo oli hellyttävä ja kiva tarina. Toki lyhytkin voi olla malli, jos tekee mainosmallin töitä eli joissain katalogeissa esittelee vaatteita. Näytösmallit sen sijaan ovat pidempiä ja hoikempia.
Katalogimallit on aina vähintään sen 175 myös.
Niillä on usein myös kauniit kasvot, eikä ne ole ylipainoisia (indonesiassa tuo tyttö on aika pahasti pulleampi kuin muut).
Miten ihmeessä palstalaiset naiset kutsuu tuota pulleaksi kun keskimääräinen suomalainen nainen on paljon lihavampi. :D Ja varsinkin kun näitä oikeasti lihavia suomalaisia kutsutaan palstalla "normaalivartaloisiksi". Muutenkin todella kaunis nainen.
Happamat pihlajanmarjat tulee mieleen...
Jos tosiaan tulee happamat pihlajanmarjat mieleen niin et ymmärrä sanontaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi saanut suomalaisenkin.
Suomalaisen "mallin", heh, heh....
Voisi saada, vaikkapa miss XL:n, missejä kun on monenlaisia
Vierailija kirjoitti:
Suomalaiset naiset on lähes kaikki romuluisia ja isoja.
Aika kummallista vaan, että suomimiehet haukkuu aasialaisia ruipelomiehiä. Haluaisivatko miehet siis muuttua ruipeloisiksi, että alettaisiin saada niitä ruipelonaisiakin aikaan? Ei se vaan toimi niin, että miehet ovat romuluisia ja naisilla on kananluut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä niin ihmeellistä siinä on että joku on malli? :D Pöhkö mies.
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
Äh, tämä on oikeasti surullista miten hyväuskoisia ihmiset on....
160cm pulska malli? Poika, joka maksaa sen kylälle noin 4000 euroa "häistä", tyttö, joka tosiaan tuon kokoisena on muka malli ja matkustelee sen takia ympäriinsä, ei ole vaikea arvata sen oikeaa ammattia.
En ole hyväuskoinen, eli en itse todellakaan makselisi häitä enkä mitään muutakaan vaikka olisin miten rakastunut, mutta uskon siihen, että ihan jokainen "malli" ei ole prostituoitu tai thaimaalaiset (tunnetuin ryhmä) naiset ainoastaan rahan perässä. On näitä Suomessakin duunarin vaimoina, ja lapsia tehtynä, sekä töissäkin käyvät.
Brittidokkarissa oli muutama pariskunta, ja ihan köyhyydessä yksikin eli lihavan miehen vaimona rähjäisessä vuokratalossa. Näyttivät viihtyvän keskenään. Mies taisi olla raksalla töissä.
Ja ei Leevi ole ostanut esim. "taloa tytön vanhemmille" tai antanut "myötäjäisrahaa morsiamesta", ainakaan jutun mukaan. Pulska malli? :o
Toivon Leeville onnea.
Tuo brittidokkarin nainen eläisi vielä kurjemmissa oloissa kotimaassaan joten vaikka länsimaalainen "köyhyys" on sinusta kamala kohtalo on se naiselle huomattava nousu elämäntasossa. Eli hyvä diili jonka mahdolliset tunteet tekevät vain paremmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen ihan komea, ainakin naisten huomiosta päätellen ja minulle kelpaa itseän vanhempi nainen mainiosti. Mutta muutama kriteeri on mistä en suostu tinkimään.
Normaalipainoinen, että jaksaa liikkua kanssani
Ei vaadi jotakin, mitä ei ole itse valmis/pysty toteuttamaan. Näsäviisaat pysyköön hiljaa.
On valmis tekemään asiat kotityöt ja kotiin liityvät välttämättömät työt tasa-arvoisesti puoliksi.
Avioehto, vaikka olisi varakkaampi kuin minä.
Ei ole kateellinen muille.
Vaikka minulla on ollut muutamia pidempiä suhteita niin nämä asiat ovat ylivoimaisia. Olen onnekas koska saan seksiä verrattain helposti, mutta parisuhde on noilla kriteereillä toisteiseksi tavoittamattomissa.
Niin koska minä, koko lailla kriteerisi täyttävä nainen, olen jo varattu. Niin on muutkin ns. normaalit ihmiset.
Miten täyttäisit omani eli et kyttäisi, kyykyttäisi, kadehtisi, vaatisi asioita pilkulleen, vaan omaisit joustavan tilannetajun? Yrittäisit täyttää jonkin toiveen, vaikka apua ostaen jos et itse kykene, niin että toinen korvaisi sen jossain vaiheessa? Sietäisit saman toiselta ihmiseltä?
Huh huh miten lapsellista. Eivät kaikki ”normaalit” ole varattuja, koska kaikki eivät elä noin epätoivoisesti vain parisuhteelle. On olemassa lukuisia erittäin hyviä naisia, jotka eivät yksinkertaisesti kaipaa eikä halua suhdetta. Tiedän useita tällaisia yksin eläviä naisia, jotka sopivat tuohon kuvaukseen ja ovat vielä enemmänkin. Erona, ettei heidän elämä tehtävänään ole olla ”varattu”.
Itsekin olin todella pitkään itsekseni ja vannoin, etten ikinä mene naimisiin, koska tunsin niin monta onnetonta ja vähän säälittääväkin pariskuntaa. Sitten tapasin sielunkumppanini, jonka kanssa avioliitto tuli heti puheeksi. Joten älä viitsi olla noin lapsellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestäni tuo oli hellyttävä ja kiva tarina. Toki lyhytkin voi olla malli, jos tekee mainosmallin töitä eli joissain katalogeissa esittelee vaatteita. Näytösmallit sen sijaan ovat pidempiä ja hoikempia.
Niillä on usein myös kauniit kasvot, eikä ne ole ylipainoisia (indonesiassa tuo tyttö on aika pahasti pulleampi kuin muut).
Haista nyt sen "pulleas" kanssa sanonko minkä. Tuo tyttö ei ole pullea mistään kohti.
Lähinnä näyttää kärsivän nälästä ja köyhyydestä, mutta siitähän te suomimiehet tykkäättekin. Nälkiintymisen tuomasta siroudesta ja lyhyydestä.
Miksi te lihavat olette niin katkeria hoikille naisille, jos ei ole vähintään +30 kiloa ylimääräistä niin heti haukutte anorektikoiksi jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä pöhkö se nyt on jos imettelee, kuinka rahaton ja ylipainoinen saa kauniin naisen? Varsinkin kun tarjolla olisi komeita ja erityisesti rikkaita kosijoita? Vaatimaton ja ilmeisen herkkä ja suloinen mies. En ihmettele miksi nainen tuon nappasi. Taitaa olla ihan aidot tunteet noilla.
Keskinkertainen länsimaalainen sai keskinkertaisen kehitysmaalaisen "mallin". Tunteet voivat hyvinkin olla aitoja molemminpuolin, siitähän me emme tiedä, mutta ko. naiselle tuskin todellisuudessa oli mitään sellaista tarjolla kuin Leevi kuvittelee, se että netissä joku omien väitteidensä mukaan rikas liehittelee naista ei merkitse mitään. Leevi siis vaikuttaa hyvin naiivilta.
t. eri
Leevi tosiaan vaikuttaa hyvin naiivilta ja hyväuskoiselta tyypiltä, joka uskoo kaiken mitä hänelle kerrotaan. Tuolle suhteelle ei kyllä käy hyvin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haista nyt sen "pulleas" kanssa sanonko minkä. Tuo tyttö ei ole pullea mistään kohti.
Kyllä on, vyötärönsäkin on lähellä riskirajaa.
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että mikä täysin normaalisti kehittynyttä länsimaalaista miestä viehättää kehitysmaiden nälkyyden ja kurjuuden seurauksesta reilusti alipainoset ja alikasvaneet lapsivartaloiset naiset? Kuvitteleeko miehet, että se sirous tulee jostain ”naisellisuudesta” eikä itsessään niistä kurjista oloista?
Veikkaan että olet amazooni, niitä on paljon suomalaisissa, taidat olla 175cm pitkä,roteva ja leveillä hartioilla, paino noin 80 kiloa?
Aika paljon tässä takerrutaan sen pohdintaan, onko nainen kenties ollut prostituoitu. Minusta sillä ei ole mitään väliä. Yksinkertaisen, mutta kiltin miehen ja luultavasti merkittävästi paremmalla prosessorilla varustetun mutta täysin pragmaattisesti avioliittoon suhtautuvan thaimaalaisen naisen (joka siis pystyy ohjailemaan miestä tahtonsa mukaan) liitosta voi tulla ihan riittävän onnellinen. Toki, jos nainen ei osoita mitään merkkejä Suomeen muutosta ja avioliittotodistuksia pitää ostaa lisää ja lisää, se voi ennustaa huonoa. Mutta ehkä sekin olisi vain välttämätön vaihe, naisen on ehkä hoidettava taloudelliset velvollisuudet yhteisöön ja sukuun ennen kuin muuttolupa omaan elämään heltiää. Leeville 10 te voi olla iso raha, mutta ei se oikeasti ole kovinkaan suuri summa jos sillä saa naisen, joka huolehtii siitä että Leevin ei enää koskaan tarvitse päättää itse mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.
Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.
Niin, miksei tavismies saisi olla kiinnostunut kauniista naisesta? Se kun on katsos niin että miesten kriteerit sille mikä on kaunista ovat aika paljon löysemmät kuin naisten kriteerit sille mikä on komeata. Varmaan joku 25% parikymppisistä naisista ovat vähintään perussöpöjä ja kelpaisivat näille "tavismiehille". Naisten mielestä joku tavismies taas on mies joka on paremman näköinen kuin 70-80% miehistä.
Wow, että jopa joka neljän parikymppinen nainen on riittävän perussöpö kelvatakseen tavismiehille. Onneksi miehillä on löysät kriteerit!
Kyllä, tavismies saa olla kiinnostunut kauniista naisista ihan yhtä lailla kuin tavisnaiset saavat kiinnostua vain komeista miehistä.
Lakkaa nyt provoilemasta,
ja etsi meille nainen joka ei miesseuraa löydä. Katsotaan sitten niitä miesten kriteereitä. Useimmat miehet edellyttävät, että nainen hengittää itse - kaikilla miehillä ei ole tätäkään kriteeriä.
Joten eiköhän tämä mälväys ollut nyt taas hetkeksi tässä.
Minä en miesseuraa löydä vaikka olen ihan tavallinen, pienikokoinen (160/50) nuorehko nainen. En tosin käy baareissa, joten ehkä se vaikuttaa.
Nätti on tuo Leevin tyttöystävä eikä ollenkaan pulska, niin kuin joku täällä väitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keskinkertainen länsimaalainen sai keskinkertaisen kehitysmaalaisen "mallin". Tunteet voivat hyvinkin olla aitoja molemminpuolin, siitähän me emme tiedä, mutta ko. naiselle tuskin todellisuudessa oli mitään sellaista tarjolla kuin Leevi kuvittelee, se että netissä joku omien väitteidensä mukaan rikas liehittelee naista ei merkitse mitään. Leevi siis vaikuttaa hyvin naiivilta.
t. eri
No nainen on jo lähtökohtaisesti sen verran kaunis, että ihan hyvin joku rikas leskimies Suomesta ihastuisi ikihyviksi. Eli jos osaisi pelata korttinsa oikein, ei tarvitsisi köyhään Leeviin "tyytyä". Olkoon sitten vaikka suoraan sanottuna huo*a, niin ihan sama, lemmenkaipuista miestä on helppo höynäyttää. Ja yleensä se on rikas mikä tuohon kohteeksi valitaan. Tämä se ihme tässä jutussa, eli miksi kelpaa Leevi.
Ja mitä Suomeen tuotuja ulkomaan morsiamia katsoo, niin eipä nuo mitään kaunottaria ole todellakaan. Eksotiikkaa löytyy, mutta ihan taviksia, laihoja, poikavartaloisia, eikä naamakaan kummoinen.
Tai sitten Leevillä onkin ainoana perillisenä suvun laajat metsät realisoitavana vielä. Ei vaan naiivina osannut yhdistää tätä mitenkään tähän yllättävään salamarakkauteensa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mukavan näköinen ja kiltin oloinen tuo Leevi miksi ihmeessä hän ei muka saisi ketään. Taitaa olla vaan huono itsetunto.
Tai liian korkeat odotusarvot kumppanin suhteen. Tässä maassa on tosi paljon leevejä: tavallien näköisiä miehiä, joilla ei ole tai eivät saa naista, koska sen naisen pitäisi tosiaan olla "malli" eli hyvin kaunis, hyvävartaloinen jne. Tavalliset naiset eivät enää kiinnosta, koska nykyinen some- ja insta-kulttuuri ovat luoneet harhamielikuvan siitä, että ympäröivä maailma vilisee näitä somebeibejä mutristelemassa huuliaan hieman etukumarassa asennossa. Sitten nämä miehet ihmettelevät baarissa, että missä ne kaikki naiset ovat, eihän täällä ole kuin tavallisia, not interested.
Niin, miksei tavismies saisi olla kiinnostunut kauniista naisesta? Se kun on katsos niin että miesten kriteerit sille mikä on kaunista ovat aika paljon löysemmät kuin naisten kriteerit sille mikä on komeata. Varmaan joku 25% parikymppisistä naisista ovat vähintään perussöpöjä ja kelpaisivat näille "tavismiehille". Naisten mielestä joku tavismies taas on mies joka on paremman näköinen kuin 70-80% miehistä.
Wow, että jopa joka neljän parikymppinen nainen on riittävän perussöpö kelvatakseen tavismiehille. Onneksi miehillä on löysät kriteerit!
Kyllä, tavismies saa olla kiinnostunut kauniista naisista ihan yhtä lailla kuin tavisnaiset saavat kiinnostua vain komeista miehistä.
ja etsi meille nainen joka ei miesseuraa löydä. Katsotaan sitten niitä miesten kriteereitä. Useimmat miehet edellyttävät, että nainen hengittää itse - kaikilla miehillä ei ole tätäkään kriteeriä.
Minä en miesseuraa löydä vaikka olen ihan tavallinen, pienikokoinen (160/50) nuorehko nainen. En tosin käy baareissa, joten ehkä se vaikuttaa.
Nätti on tuo Leevin tyttöystävä eikä ollenkaan pulska, niin kuin joku täällä väitti.
Et löydä vai et uskalla ottaa vastaan?
Näissä on vissi ero. Saat varmasti runsaasti huomiota päivittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
No nainen on jo lähtökohtaisesti sen verran kaunis, että ihan hyvin joku rikas leskimies Suomesta ihastuisi ikihyviksi. Eli jos osaisi pelata korttinsa oikein, ei tarvitsisi köyhään Leeviin "tyytyä". Olkoon sitten vaikka suoraan sanottuna huo*a, niin ihan sama, lemmenkaipuista miestä on helppo höynäyttää. Ja yleensä se on rikas mikä tuohon kohteeksi valitaan. Tämä se ihme tässä jutussa, eli miksi kelpaa Leevi.
Ja mitä Suomeen tuotuja ulkomaan morsiamia katsoo, niin eipä nuo mitään kaunottaria ole todellakaan. Eksotiikkaa löytyy, mutta ihan taviksia, laihoja, poikavartaloisia, eikä naamakaan kummoinen.
Tai sitten Leevillä onkin ainoana perillisenä suvun laajat metsät realisoitavana vielä. Ei vaan naiivina osannut yhdistää tätä mitenkään tähän yllättävään salamarakkauteensa?
Haha,
kaikille naisille ei todellakaan ole luvassa mitään rikasta miestä.
Maailma on täynnä kauniita naisia. Rikkaita miehiä on kovin vähän. Tyhmä ja rikas mies on vielä harvinaisempi yhdistelmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. eri
Tuolla aasiassa on kyllä sellainen kysyntä ja tarjonta ettei tuo nainen parempaa saisi.
Se on kyllä totta että ihmeen rumia naisia miehet tuo tänne. Kai ne sitten ovat tottuneet rumiin kun suomessa ikänsä ovat asuneet. Noihin naisiin verrattuna toi nainen on kyllä hyvännäköinen. Myös verrattuna suominaisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ihmettelen, että mikä täysin normaalisti kehittynyttä länsimaalaista miestä viehättää kehitysmaiden nälkyyden ja kurjuuden seurauksesta reilusti alipainoset ja alikasvaneet lapsivartaloiset naiset? Kuvitteleeko miehet, että se sirous tulee jostain ”naisellisuudesta” eikä itsessään niistä kurjista oloista?
Eiköhän toi nainen ole useimpien miesten silmissä harvinaisen hyvän näköinen. Kehitys- ja länsimaalaisten miesten.
Miksi olisi? Mikä tuosta sinun mielestäsi tekee hyvännäköisen? Mottileuka ja miehekkäät leukaperät? Pienet silmät? Muodoton vartalo? En siis itse näe muuta kuin normaalin näköisen kaakkoisaasialaisen.
Ihanaa aina kun suominaiset kritisoi ulkomaisten naisten miestenvalintakriteerejä :D
Näyttäkääs toki suominaiset mallia ja ottakaa itse köyhä ja laiska mies. Jos ne ulkomaalaiset sitten ottaisivat oppia teistä jalommista siskoista.
Olen 160 cm linnunluinen suomalainen nainen, joka tilaa vaatteita Aasiasta, koska sieltä saa paremmin istuvia. Haaveilin lyhyehköstä miehestä, jonka kanssa olisi hyvä halata ja tanssia, mutta ihastuin netissä ja harmikseni tyyppi osoittautui lähes 190 cm pitkäksi. Persoonallisuus yli ulkonäköseikkojen, mut koen asiakseni kuitenkin sanoa, että pituus ei ole aina valttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te aina sekoitatte seksin ja seurustelun? Joo, tiedetään, miehet ovat valmiita tunkemaan katkarapunsa ihan mihin vain, luvalla tai ilman.
Niin olen ja sun kauhuksesi vieläpä ylipainonen. Oon silti kaunis ja naisellinen nainen.