Paljonko on mennyt rahaa Black Friday -ostoihin?
Mulla 175€. Printteri ja kuulokkeet. Vielä menen hakemaan Crockpot-haudutuspadan 30€
Kommentit (113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsille iphonet 6s 530€ (2kpl)
Itselle ted bakerin takki 320€ (oli-20-%)
Yläkertaan uusi telkku 450€Sitten vielä jotain muuta sälää pukinkonttiin esim. Kuulokkeet, kirjoja, leluja kaikki -25% joten näihin meni 200€
Mitä alapeukutettavaa tässäkin nyt on?
Tenaville olisi riittänyt satasenkin luuri. RIkkovat omenat kuitenkin ennen joulua tai kevättä riippuen minkä ikäsiä ovat.
600 euroa. Äidille synttärilahjaksi 2 yön kylpyläpaketti ja yhteistyökumppanille yhden yön hotellipaketti sviitissä. Ale oli 60 %. Olisi pitänyt ostaa vastaavat joka tapauksessa.
En ole turhaa rompetta janoava ajattelykyvytön lammas, niin ei mennyt yhtään. Näinhän se menee, näinhän se menee...
Vierailija kirjoitti:
Lapset osti irtokarkkeja vajaalla kolmella eurolla... siinä ne sitten oli, kyllä mä jotain ruokaakin ostin tarjouksesta, mutta ei niissä lukenut että BF tarjous, luultavasti oli ihan muuten vaan tarjouksessa. Jos olisi ollut rahaa olisin ostanut PS4 Cittarilta 249€ kun sitä lapset ovat toivoneet vuosia.
Kempeleläinen! Moro!
Ostin kissalle kuivaruokapussin (40 euroa) ja koiralle omansa (70e), eli yhteensä meni 110 euroa. Olisin kyllä ostanut nuo joka tapauksessa, eivätkä olleet edes missään alessa.
Ostin miehelle viidet bokserit (vanhat rei'illä) - n. 30 euroa. Itselle parit alkkarit ja hyvää kaakaota, joihin meni n. 30 euroa myöskin.
Ihan järkevät ostokset mielestäni, koska Sokoksella oli kaikki -30% ja alusvaatteita tarvitsimme molemmat.
270 eur. Itselle six deucen treenibökät ja Björn Borgin toppi. Joululahjaksi miehelle kuulokkeet ja pojalle ps4 pleikkapelejä.
Ei yhtään. Minulla on jo kaikki mitä tarvitsen, enkä näe mitään syytä sille että jotain mitä en tarvitse, pitäisi ostaa vain siksi kun halvalla saa.
58 e
Museokortti, jonka hankkimista olin harkinnut ja Black Friday -tarjous vauhditti päätöstäni.
1,84 e. Ostin itselleni syntymäpäivälahjaksi irtokarkkeja 🤣
120€ ja tänään menee vielä 100€.
Kaksi hotelliyötä ja pääsylipun Zones By Särkänniemeen. Noin 175 eur meni.
Tuorekurkku ja paketti kondomeja. Ei ollut musta perjantai 😉
N29
Ostin lähes kaikki joululahjat, alehinta ja siitä vielä 20% pois. 200€ meni mutta mutta melkein kaikki on nyt hankittu. Itselle olisin ostanut vielä sorelin talvikengät hintaan 69.90€ mutta 39 koot olivat ehtineet jo mennä...:/
0 €. Vietin Älä osta mitään -päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapset osti irtokarkkeja vajaalla kolmella eurolla... siinä ne sitten oli, kyllä mä jotain ruokaakin ostin tarjouksesta, mutta ei niissä lukenut että BF tarjous, luultavasti oli ihan muuten vaan tarjouksessa. Jos olisi ollut rahaa olisin ostanut PS4 Cittarilta 249€ kun sitä lapset ovat toivoneet vuosia.
Kempeleläinen! Moro!
Ei vaan eteläpohjanmaalta olen kotoisin ja asun nyt Kokkolassa. Mistä ihmeestä tuon Kempeleen vetäisit? En ole koskaan käynytkään.
Sinolia 1-litra.Alle euron.Sininen paketti 5e.
Ei sentin penniäkään ole kulunut mustana perjantaina.
Rihkamaa ja turhaa krääsää, mitä minä sillä tekisin?