Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko on mennyt rahaa Black Friday -ostoihin?

Vierailija
24.11.2018 |

Mulla 175€. Printteri ja kuulokkeet. Vielä menen hakemaan Crockpot-haudutuspadan 30€

Kommentit (113)

Vierailija
21/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11,50. Ostin juustoa, suuvettä ja subwaysta subin.

Vierailija
22/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille (2 teinipoikaa) ostin hupparit, joita olivat jo aiemmin syksyllä toivoneet. Maksoivat alessa 103 € per huppari.

Itselleni ostin kevyen syystakin (50 €) kun satuin löytämään sellaisen mitä olen jo pitkään kaivannut. Minulla ei ole ollut syyskeleille yhtään siistiä takkia, pelkästään jostain ulkoiluun sopivia goretex-takkeja. Nyt on hyvä kaupunkitakkikin niille keleille.

Lisäksi tilasin itselleni villahuivin ja pellavapaidan. Olivat 50% alessa ja maksoivat yhteensä n. 126 €.

Yhteensä on siis mennyt 382 €.

Tiedän, että moni paheksuu tällaisia alennusmyyntejä, sillä ajattelevat niiden lisäävän kulutusta. Itse ostan alesta kuitenkin sellaista mitä muutenkin pitäisi ostaa. Alennusmyynti tarjoaa vaan mahdollisuuden hankkia vähän laadukkaampia tuotteita, jotka sitten kestävät pidempään.

Esimerkiksi pystyin nyt ostamaan sen pellavapaidan ja villahuivin, enkä joutunut tyytymään keinokuituvaatteisiin, joista irtoaa mikromuovia pesussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin 700 euroa tiettyjen oston takia. Olen odotellut tätä päivää tuota varten. 

Vierailija
24/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla 175€. Printteri ja kuulokkeet. Vielä menen hakemaan Crockpot-haudutuspadan 30€

Tuo haudutuspata on juuri sitä mistä käytettään mimitystä "Kiinan rojua", ja jotka viisaammat jättää kaupan hyllylle.

Vierailija
25/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsille iphonet 6s 530€ (2kpl)

Itselle ted bakerin takki 320€ (oli-20-%)

Yläkertaan uusi telkku 450€

Sitten vielä jotain muuta sälää pukinkonttiin esim. Kuulokkeet, kirjoja, leluja kaikki -25% joten näihin meni 200€

Mitä alapeukutettavaa tässäkin nyt on?

Vierailija
26/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haet padan?

Gigantista

.

En löytänyt sieltä kuin 69,90 maksavan?

Vierailija
27/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukko36 kirjoitti:

70€ tais mennä, kun tankilla kävin.

Oli kalliimpaa kuin koskaan, ei näkynyt black friday mustalla pistoolilla.

Täällä oli eilen bensa 95 halvempaa kuin aikoihin 1.459€.

Vierailija
28/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

200 eurolla vaatteita, mutta oisin ostanut ne joka tapauksessa lähiaikoina. Eivät täysin tarpeettomia, mutta olisinhan vanhoillakin pärjännyt vielä. Teki vain mieli jotain uutta päällepantavaa :/

Vierailija
29/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haet padan?

Gigantista

.

Se on juuri se. Varasin eilen netissä. Oli vain perjantaina tarjouksessa.

Vierailija
30/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle lahjaksi Aarniwoodin kellon -27% alennuksella, en ole näitä aiemmin koskaan alessa nähnytkään. Kyseisen kellon olisin joka tapauksessa lahjaksi ostanut, joten nyt voi sanoa että tuli silkkaa säästöä (54 euroa). Muutoin ei ostettu mitään, ei käyty edes ruokakaupassa. 

Vierailija
31/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0 euroa. En ostanut mitään koko päivänä. Miksi pitää aina ostaa jotain?

Miten niin aina? Tuntuisi älyttömältä jättää ihan vaan periaatteesta ostamatta silloin kun saa alennusta ja ostaa tarvitsemansa tuotteet vasta sitten kun varmasti saa maksaa täyden hinnan. Minäkin jätin ihan tarkoituksella talvisten ulkoiluvaatteiden ja kerrastojen oston eiliselle, edellisen ulkoilupuvun ostin lämpimämpien säiden varalle vuosi sitten. Joitain hankintoja on vaan tehtävä välillä, samoin hyödynnän kosmetiikan hankkimisessa asiakasomistajapäivät sun muut.

Vierailija
32/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä haet padan?

Gigantista

.

Se on juuri se. Varasin eilen netissä. Oli vain perjantaina tarjouksessa.

.

Voi harmi, täytyy tarkkailla tarjouksia, jos saisi jostain edullsemmin.

Vierailija
33/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästin 700 euroa matto-ostoksissa. Olen ihastellut mattoja jo pitkään, mutta en ole vielä uskaltanut ostaa hintojen takia.. Nyt menin heti nettisivuolle ja sain tehtyä tilaukset. 

Vierailija
34/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toistaiseksi mennyt noin 60 euroa, ostin läjän sukkalankoja ja aarikan korun, joka oli muutenkin alennuksessa, eikä siitä enää saanut bf-alennusta. Ja yhdet pallovalot.

Vierailija
35/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 1000 €. Ladattiin julkisen liikenteen vuosikortit (nekin oli tarjouksessa!), ostettiin museokortit sekä lapselle yksi harrastukseen liittyvä kausikortti. Kaikki muut paitsi museokortit olisi hankittu joka tapauksessa.

Vierailija
36/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

200 e meni lasten toppavaatteisiin (2 lasta eli ostin 2 takkia + 2 housut).

Alennusta tuli yhteensä satanen. Mielestäni ihan ok ostokset, koska olisin ostanut nuo muutenkin. En ostanut mitään turhaa, mutta hyödynsin alet kun sattuivat sopivaan aikaan.

Mulla meni myös 200, mutta sain vain yhdelle lapselle toppavaatteet. Alennusta tuli ehkä joku 30-40 euroa. No, nuoremmille löytyy kampetta kotikomeroista.

Seuraavaksi lähden ruokakauppaan.

Vierailija
37/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valkoihoinen, joten en ostanut mitään.

Vierailija
38/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vajaa 300€. Olen jo monta kuukautta odottanut black friday tarjousta ko tuotteesta ja tulihan sellainen.

Vierailija
39/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla meni noin 150€. Tosin osa ei edes ollut mitään tarjoustuotteita.

Ja minä olen vieläpä köyhä.

Ostin itselleni joululahjan, koska kukaan muu ei minulle osta, sekä lisäksi lahjoja läheisimmille. Ja karkkia, kauheasti karkkia, lahjaksi.

Erään näistä ostoksista olin ajatellut tehdä vasta lähempänä joulua, mutta koska sain peräti 4€ alennusta päädyin ostamaan jo nyt, ja osaltaan koska pelkäsin että jokin haluamistani tuotteista saattaisi loppua, koska muutenkin ovat varmaan loppuerää.

Pari joululahjaa pitäisi vielä löytää mutta en jaksaisi oikein etsiä nyt, vaikka fiksua kai se olisi hyödyntää tarjouksia.

Vierailija
40/113 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siitä perjantaista teki jotenkin sen ' mustan' ?

Siksi, etttä pallon  ja ihmisen tulevaisuus on musta. Kulutuskiima sen aiheuttaa. Itse en ostanut mitään, en edes perjantaiolusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme