Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kuinka kauan olette eläneet yhdessä puolison kanssa kun sivusuhde on tullut esille jonka hän ei lopeta

Vierailija
24.11.2018 |

Tilanne on tämänlainen eikä hän halua muuttaa poiskaan. Syyttää minua uudesta suhteestaan ja että minun pitää jaksaa tämän koko homman kanssa. Viikonloppuillat ja yöt on naisen luona ja 2-3 iltaa viikolla, mutta kotona olisi pakko asua, koska nainen ei ota häntä sinne, eikä ole muuta paikkaa minne mennä, asuminen yksin tulee niin kalliiksi, ei näe lapsia...

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottava mies, näen sieluni silmin miten kotiutuu nyt viikonloppureissuitaan täysin häpeämättä ja pörhistellen saavutuksillaan🤮

Vierailija
82/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eroaa, kun uskottomuus tulee esille. Ihan silloinkin, kun sivusuhde on jo päättynyt tai toinen parisuhteensa säilyttääkseen luopuu siitä. On aika harvinaista, että suomalainen nainen sallisi miehelleen sivusuhteen ja eläisi edelleen parisuhteessa ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. Näiden naisten elintaso yleensä perustuu miehen varoihin ---

Ei itse asiassa pidä paikkaansa. Suurin osa yrittää paikata suhteensa, jos sivusuhde lopetetaan. Suurin osa alkaa katua jo siinä vaiheessa, kun jää kiinni. On aika harvinaista, että suinpäin syöksyttäisiin eroon. Suhteiden uskottomuudesta ei puhuta, koska halutaan olla lojaaleja kumppanille ja sille seikalle että suhde on saatu korjattua. Vasta jos uusia pettämisiä tulee, alkaa puoliso tilittää muille miten on kärsinyt uskottomuudesta. "Selviytymistarinat" ovat siksi harvinaisia ja voi vaikuttaa siltä että kukaan ei selviäisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvottava mies, näen sieluni silmin miten kotiutuu nyt viikonloppureissuitaan täysin häpeämättä ja pörhistellen saavutuksillaan🤮

Meillä tullaan niin syytellen petturuudesta yms kaikkea keksittyä kun pitää kääntää huomio muualle itsestään.Itse olen aina kotona ja pidän asiat hoidossa kun mies on niin urvelo ettei itse edes siihen kykene. Kohta se lähtee.Ei sillä ole edes asuntoa.Minä en sitä omaan kämppääni asumaan ota kun en voi luottaa.

Vierailija
84/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa eroaa, kun uskottomuus tulee esille. Ihan silloinkin, kun sivusuhde on jo päättynyt tai toinen parisuhteensa säilyttääkseen luopuu siitä. On aika harvinaista, että suomalainen nainen sallisi miehelleen sivusuhteen ja eläisi edelleen parisuhteessa ikäänkuin mitään ei olisi tapahtunut. Näiden naisten elintaso yleensä perustuu miehen varoihin ---

Ei itse asiassa pidä paikkaansa. Suurin osa yrittää paikata suhteensa, jos sivusuhde lopetetaan. Suurin osa alkaa katua jo siinä vaiheessa, kun jää kiinni. On aika harvinaista, että suinpäin syöksyttäisiin eroon. Suhteiden uskottomuudesta ei puhuta, koska halutaan olla lojaaleja kumppanille ja sille seikalle että suhde on saatu korjattua. Vasta jos uusia pettämisiä tulee, alkaa puoliso tilittää muille miten on kärsinyt uskottomuudesta. "Selviytymistarinat" ovat siksi harvinaisia ja voi vaikuttaa siltä että kukaan ei selviäisi.

Väärin, kaikki tuttavapiirissä on eronnut kun syrjähyppy on tullut ilmi. Myös kertaluontoisista petoksista erotaan. Itse ainakin vihaisin puolisoani niin paljon ettei suhteella olisi mitään tulevaisuutta lapsista ja omaisuudesta huolimatta.

Vierailija
85/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero vireille. Tsemppiä ap!

Vierailija
86/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! 

85 oli muuten jonkun toisen kirjoittama, jolla myös ikävä tilanne. 

Oli / on se brutaali ja kivulias tapahtumasarja. Vaikea oli uskoa, että ihminen johon aikaisemmin luotti kuin kiveen  oli oikeesti noin julma. Et kaikkea sitä voikin tapahtua... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän