Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kuinka kauan olette eläneet yhdessä puolison kanssa kun sivusuhde on tullut esille jonka hän ei lopeta

Vierailija
24.11.2018 |

Tilanne on tämänlainen eikä hän halua muuttaa poiskaan. Syyttää minua uudesta suhteestaan ja että minun pitää jaksaa tämän koko homman kanssa. Viikonloppuillat ja yöt on naisen luona ja 2-3 iltaa viikolla, mutta kotona olisi pakko asua, koska nainen ei ota häntä sinne, eikä ole muuta paikkaa minne mennä, asuminen yksin tulee niin kalliiksi, ei näe lapsia...

Kommentit (86)

Vierailija
41/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan ohiksena kysyn että miten se asunto käytännössä pannaan myyntiin, jos toinen ei halua myydä?

Vierailija
42/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun antaa vapauden, niin vastaus on se, ettei hän sen naisen kanssa koskaan tule menemään yhteen tms., sitten on mieluummin yksinään. Ihmetyttää se, että miksi sitten on valmis riskeeraamaan perheensä sellaisen naisen kanssa johon ei ole syvempiä tunteita, ts., ei kelpaa kumppaniksi jonka kanssa haluaisi elää perhe-elämää jatkossa. Ymmärtää jotenkin, että jos avioliiton aikana rakastuisi johonkin tulisesti, niin siinä ei kukaan voisi pidätellä tai estellä, vaan mikään ei voisi pitää erossa toisistaan. Kuka viitsisi yhdentekevän ihmisen takia riskeerata perheensä.

Tässä ko tapauksessa suhde on voimistunut, nainen on eronnut jo jonkin aikaa sitten ja elää lapsen kanssa yhdessä joka on jo täysikäinen ja sinne ei olisi menemistä tässä vaiheessa.  Tulevaisuuden suunnitelmista mies ei muutenkaan halua puhua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan vaan ohiksena kysyn että miten se asunto käytännössä pannaan myyntiin, jos toinen ei halua myydä?

Haetaan käräjäoikeudelta yhteisomistuksen purkua.

Vierailija
44/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna miehelle yksinhuoltajuuden lahja - lähde kävelemään. Mies ei menetä kotia, saa nähdä lapsia riittävästi, eikä menetä huoraansa. Vähän eri asia sitten pystyykö pitämään unelmansa kasassa, mutta omapahan on ongelmansa. :D 

Vierailija
45/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko kukaan ollut samantapaisessa tilanteessa ja miten olet sen ratkaissut? 

joo, otin uuden miehen mootoripyöräkerhosta, joka mutti meille viikonloppuna. Veti turpiin exää joka pyrki päästä sisään asuntoon maanantaina. Sen tavarat lenti ikkunasta pellolle sen jälkeen. 

Vierailija
46/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaan kun antaa vapauden, niin vastaus on se, ettei hän sen naisen kanssa koskaan tule menemään yhteen tms., sitten on mieluummin yksinään. Ihmetyttää se, että miksi sitten on valmis riskeeraamaan perheensä sellaisen naisen kanssa johon ei ole syvempiä tunteita, ts., ei kelpaa kumppaniksi jonka kanssa haluaisi elää perhe-elämää jatkossa. Ymmärtää jotenkin, että jos avioliiton aikana rakastuisi johonkin tulisesti, niin siinä ei kukaan voisi pidätellä tai estellä, vaan mikään ei voisi pitää erossa toisistaan. Kuka viitsisi yhdentekevän ihmisen takia riskeerata perheensä.

Tässä ko tapauksessa suhde on voimistunut, nainen on eronnut jo jonkin aikaa sitten ja elää lapsen kanssa yhdessä joka on jo täysikäinen ja sinne ei olisi menemistä tässä vaiheessa.  Tulevaisuuden suunnitelmista mies ei muutenkaan halua puhua. 

Mies odottaa siis vain sitä, että naisen jälkikasvu muuttaa pois kotoa?

Sun tilanteestasi välittämättä. Sut voi pitää epätietoisuudessa ja kodinhoitajana kunnes homma selvä.

Vierailija
47/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

2kk (monta vuotta sitten) "jaksoin" odottaa että ex lopettaa sivusuhteensa joka oli myös avioliitossa.

Sitten ex oli vakaasti sitä mieltä että hän on polyamorinen ja muutti tämän pariskunnan luokse.

Tällä pariskunnalla oli myös lapsia joista pienin oli siihen aikaan n.10-vuotias.

Exäni kovasti pyysi myös minua tuohon "kommuuniin", minä vastasin avioerohakemuksella.

Miehet siinä muutaman viikon jakoivat naisen  (vuoroyöt kuulemma), kunnes tämä naisen aviomies huomasi ettei olekkaan niin kivaa jakaa vaimoa ja potkaisi exäni pihalle.

Sen jälkeen olisin taas kelvannut mutta en tietenkään ottanut takaisin.

Pariskunnan lapsiraukkaa kävi sääliksi kun joutui katselemaan moista touhua, meillä ei luojan kiitos yhteisiä lapsia ollut.

Nyt silloinen tilanne naurattaa jo.

Vierailija
48/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaismies yritti aikoinaan järjestää sivusuhteensa alivuokralaiseksi omakotitalon yläkertaan..

Olis ollut miehelle tietysti hyvinkin kätevää.

Vierailija
49/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies yritti aikoinaan järjestää sivusuhteensa alivuokralaiseksi omakotitalon yläkertaan..

Siis oikeesti? Toi lyö jo kaikki ennätykset

Vierailija
50/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies odottaa siis vain sitä, että naisen jälkikasvu muuttaa pois kotoa?

Sun tilanteestasi välittämättä. Sut voi pitää epätietoisuudessa ja kodinhoitajana kunnes homma selvä.

Näin juuri

Vierailija
51/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis oikeesti? Toi lyö jo kaikki ennätykset

Kyllä. Ihan oikeesti.

Vierailija
52/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, oletko kertonut miehelle, että laitat kattilat jakoon?

Vierailija
53/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli sama tilanne. Ensin mies kielsi suhteen, ja puhui vain kaverista. Olisiko mennyt kuutisen viikkoa, kunnes sain puristettua hänestä tiedon, että hän ei aio ikinä luopua siitä naisesta. Sen jälkeen löin paoerit pöytään ja pääsin muuttamaan kuuden viikon päästä pois. Ne ovat helvetilliset viikot...

Vierailija
54/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haetaan käräjäoikeudesta yhteysomistuksen purkua. Silloin se menee väkisin myyntiin

Vierailija
55/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli sama tilanne. Ensin mies kielsi suhteen, ja puhui vain kaverista. Olisiko mennyt kuutisen viikkoa, kunnes sain puristettua hänestä tiedon, että hän ei aio ikinä luopua siitä naisesta. Sen jälkeen löin paoerit pöytään ja pääsin muuttamaan kuuden viikon päästä pois. Ne ovat helvetilliset viikot...

Ap:n mies on puhunut vuosista..

Vierailija
56/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap:n mies on puhunut vuosista..

Ei minunkaan mieheni olisi ottanut minusta eroa. Hän olisi pitänyt meidät molemmat. Minä erosin hänestä.

Vierailija
57/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille näyttäisi tuo useamman naisen yhtälö sopivan?

Vierailija
58/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä sitä joutuu tekojensa seuraukset kantamaan, ei auta ininät yksinasumisen kalleudesta tms.

Pistä mies kantamaan vastuu teoistaan. Nyt haluaa vain noukkia rusinat joka pullasta.

Vierailija
59/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Frendillä oli tilanne sellanen, että otti "kummityttönsä" pariksi kuukaudeksi omakotitaloon asumaan autotalliin. Frendi 42 ja se muija 19v. Frendin vaimo tietenkin autto tätä ns asunnotonta kummilasta. Pesi pyykit, ruokki ja mimmi ruokaili samassa pöydässä perheen kanssa. Noh, frendin vaimo ja mun vaimo on kavereita. Frendin vaimo sit avautu mun vaimolle, että alkaa ahdistaa miehen kummilapsi, kun se on ollut jo pari kuukautta heillä. Tulin duunista himaan, niin mun vaimo kysy että tiesitsä et sillä on kummilapsi siellä asumassa. Sanoin vaimolleni ettei sillä ole kyllä mitään kummilasta ja olen herran tuntenu jo 38 vuotta. Vaimo sanoi, että oletko varma. Olen varma, miten multa olis sellanen menny ohi.

Eikä se ollut sen aikuinen kummilapsi. Se oli frendin hoito jonka majotti himaansa ja tuuppaili sitä. Täytyy sanoa, että on pokka jätkä ja naurut päälle. Tosin frendi ei enää asu siellä jostain kumman syystä. muahahhahah..

Mä olen ajatellut sen vaimoa kun on ruokkinut pessyt pyykit ja syöny samassa pöydässä. Eikä sen hälytyskellot soinu missään vaiheessa eikä ole edes tajunnu ihmetellä sitä kummilasta, että miks ei tiennyt siitä aikasemmmin.

Vierailija
60/86 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jopa vielä parempi - tuttuni otti sivusuhteensa mukaan perheen etelänmatkalle lapsenvahdiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän