Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Kuinka kauan olette eläneet yhdessä puolison kanssa kun sivusuhde on tullut esille jonka hän ei lopeta

Vierailija
24.11.2018 |

Tilanne on tämänlainen eikä hän halua muuttaa poiskaan. Syyttää minua uudesta suhteestaan ja että minun pitää jaksaa tämän koko homman kanssa. Viikonloppuillat ja yöt on naisen luona ja 2-3 iltaa viikolla, mutta kotona olisi pakko asua, koska nainen ei ota häntä sinne, eikä ole muuta paikkaa minne mennä, asuminen yksin tulee niin kalliiksi, ei näe lapsia...

Kommentit (86)

Vierailija
61/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies yritti aikoinaan järjestää sivusuhteensa alivuokralaiseksi omakotitalon yläkertaan..

Olis ollut miehelle tietysti hyvinkin kätevää.

Tämä on jopa vielä parempi - tuttuni otti sivusuhteensa mukaan perheen etelänmatkalle lapsenvahdiksi.

Miehet on niin törkeitä, enkä kyllä hyvällä katso ko naista joka perheeni hajotti ja tätä mielisairasta touhua mitä ylläpitää ja  ihan pokkana. On aika sairas sekin 

Vierailija
62/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole miehestä taloudellisesti riippuvainen joten potkisin pihalle oitis. Voi, voi sentään jos ei uusikko ota nurkkiinsa maleksimaan, asuu sitten teltassa. En todellakaan lasten vuoksi kattelis yhtään tuollaista menoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaismies yritti aikoinaan järjestää sivusuhteensa alivuokralaiseksi omakotitalon yläkertaan..

Frendillä oli tilanne sellanen, että otti "kummityttönsä" pariksi kuukaudeksi omakotitaloon asumaan autotalliin. Frendi 42 ja se muija 19v. Frendin vaimo tietenkin autto tätä ns asunnotonta kummilasta. Pesi pyykit, ruokki ja mimmi ruokaili samassa pöydässä perheen kanssa. Noh, frendin vaimo ja mun vaimo on kavereita. Frendin vaimo sit avautu mun vaimolle, että alkaa ahdistaa miehen kummilapsi, kun se on ollut jo pari kuukautta heillä. Tulin duunista himaan, niin mun vaimo kysy että tiesitsä et sillä on kummilapsi siellä asumassa. Sanoin vaimolleni ettei sillä ole kyllä mitään kummilasta ja olen herran tuntenu jo 38 vuotta. Vaimo sanoi, että oletko varma. Olen varma, miten multa olis sellanen menny ohi.

Eikä se ollut sen aikuinen kummilapsi. Se oli frendin hoito jonka majotti himaansa ja tuuppaili sitä. Täytyy sanoa, että on pokka jätkä ja naurut päälle. Tosin frendi ei enää asu siellä jostain kumman syystä. muahahhahah..

Mä olen ajatellut sen vaimoa kun on ruokkinut pessyt pyykit ja syöny samassa pöydässä. Eikä sen hälytyskellot soinu missään vaiheessa eikä ole edes tajunnu ihmetellä sitä kummilasta, että miks ei tiennyt siitä aikasemmmin.

Onneksi olit rehellinen, etkä suojellut sitä frendiäsi.

Vierailija
64/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kestät tilanteen ja mies palaa jossain vaiheessa häntä koipien välissä takaisin. Tunnen aika monta pariskuntaa, jossa vaimo on vaan roikkunut ja mies siinä suhannut kahden naisen välissä. Se on voinut kestää 6kk tai jopa 5 vuotta, mutta aina se toinen nainen on jäänyt ja mies jatkanut avioliittoa joka suhteessa. Oletko valmis kestämään tilanteen ja hyväksymään tuon haavan vielä kultahääpäivänänne? Jos olet, niin älä tee mitään. Anna miehen mennä, se ei lähde, jos olet vaan siinä pokerina ja jatkat avioliittoa. Saattaa jossain vaiheessa puhua muutosta, mutta heittäydy säälittäväksi tai keksi joku selitys, ettei voi juuri nyt lähteä. Toinen suhde vesittyy tähän tilanteeseen pikkuhiljaa.

Puuttuuko sinulta itsekunnioitus? Yksikään mies EI ole tuon arvoinen.

Vierailija
65/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ole miehestä taloudellisesti riippuvainen joten potkisin pihalle oitis. Voi, voi sentään jos ei uusikko ota nurkkiinsa maleksimaan, asuu sitten teltassa. En todellakaan lasten vuoksi kattelis yhtään tuollaista menoa.

En ole riippuvainen siitä. Säälittää vaan niin lasten puolesta ja että perhe hajoaa ja kun muutenkin pitkä suhde takana 

Vierailija
66/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten kestät tilanteen ja mies palaa jossain vaiheessa häntä koipien välissä takaisin. Tunnen aika monta pariskuntaa, jossa vaimo on vaan roikkunut ja mies siinä suhannut kahden naisen välissä. Se on voinut kestää 6kk tai jopa 5 vuotta, mutta aina se toinen nainen on jäänyt ja mies jatkanut avioliittoa joka suhteessa. Oletko valmis kestämään tilanteen ja hyväksymään tuon haavan vielä kultahääpäivänänne? Jos olet, niin älä tee mitään. Anna miehen mennä, se ei lähde, jos olet vaan siinä pokerina ja jatkat avioliittoa. Saattaa jossain vaiheessa puhua muutosta, mutta heittäydy säälittäväksi tai keksi joku selitys, ettei voi juuri nyt lähteä. Toinen suhde vesittyy tähän tilanteeseen pikkuhiljaa.

v

Onkohan miehen kirjoittama:)

Vierailija
67/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole riippuvainen siitä. Säälittää vaan niin lasten puolesta ja että perhe hajoaa ja kun muutenkin pitkä suhde takana 

MIES on sen perheen teoillaan jo hajottanut, et sinä, jos/kun nyt reagoit!

Oletko niin tottunut tilanteeseen jossa sinusta tehdään syypää asioihin, ettet enää hahmota asioiden oikeaa laitaa?

Mies alkoi raivota ja syyttää sinua, kun sanoit ettet enää jaksa. SINUSSA on vika jos et suostu tuohon sairaaseen kuvioon? Ja miehellä on vielä pokkaa ylpeillä suhteellaan?

Tulet vielä olemaan onnellinen, että pääsit hänestä eroon. Kunhan saat vähän etäisyyttä asioihin.

Vierailija
68/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Minulla oli suhde naimisissa olevan vähän vanhemman miehen kanssa. Ihan pelkkää seksiä vain, ei tosiaankaan mitään muuta..

Mutta kehtasi sitten ehdottaa että lähtisin hänen ja perheensä mukaan lomamatkalle lämpimään.

Varaisi minulle lennot ja huoneen samasta hotellista. Kävisi aina salaa minua välillä painamassa ja jos törmäisimme aamupalapöydässä yms niin olisimme niinkuin emme tuntisi.

Ihan tosissaan oli... :D En suostunut.

Vierailija
69/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhehän on jo käytännössä hajonnut. Mies viettää suurimman osan aikaa toisen naisen kanssa. Ja kohtelee sinua huonosti haukkumalla ja esittelemällä huonoja puoliksi. Onko tuo mielestäsi perhe-elämää?

Ymmärrä, jos olet kovin perhekeskeinen tai sinulla on ajatus, että perhettä ei saa missään tapauksessa hajottaa. Mutta sinä et ole hajottamiseen syyllinen, mies on jo sen itse tehnyt.

Ymmärrän senkin, että tunnet olevasi osasyyllinen, jos mies osaa tehokkaasti syyllistää, mutta kukaan ei ole täydellinen parisuhteessa. Eikä tarvitse sinunkin olla. On se syy sitten mikä tahansa miksi mies on tuolle linjalle lähtenyt sillä ei ole tässä vaiheessa enää merkitystä. Merkitystä on vain sillä, mtä sinä itse nyt ja tulevaisuudessa haluat elämästäsi. Ja tietystitse myös lasten elämän järjestäminen tulevaisuudessa.

Vierailija
70/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

70 kommentoi, tuli erilaisia kirjoitusvirheitä kun automaattinen kirjoitus, en jaksa korjailla, toivottavasti kuitenkin ymmärrettävästi pystyy lukemaan.

Vierailija
71/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enhän minä itsestäni kertonut. Ei musta olisi tuohon. Kirjoitin vaan, että noitakin on ja valitsevat tuon tien. Iän myötä sitä näkee kaikenlaisia kuvioita, omasta näkökulmasta omituisia, mutta ne on kuitenkin ratkaisuja nekin ja ei se välttämättä huonokaan ole siinä roikkua. Jos ei rakkaus enää tulvi itselläkään ja muut asiat elämässä on tärkeämpiä: suku, yhteiset ystävät, yhteiset lapset ja jonain päivänä lapsenlapset, niin sitä voi valita tien, jossa antaa toisen juoksennella juoksunsa ja ottaa sen siltä kannalta, että muuten elämä pysyy samana ja palaahan tuo takaisin kuitenkin.

Vierailija
72/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olisin uskoton petturi niin ei kyllä sukulaiset voisi minua mitenkään estää. Jos siihen tulisi muut sekaantumaan niin jakaisin toosaa ihan kiusallani. Eiköhän pettämiset ole miehen ja naisen oma asia ilman sukua. 

Jakaisit toosaa? Etkö koe seksissä itseäsi aktiiviseksi toimijaksi joka ottaa, jaat vain?

Vierailija
73/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Perhehän on jo käytännössä hajonnut. Mies viettää suurimman osan aikaa toisen naisen kanssa. Ja kohtelee sinua huonosti haukkumalla ja esittelemällä huonoja puoliksi. Onko tuo mielestäsi perhe-elämää?

Ymmärrä, jos olet kovin perhekeskeinen tai sinulla on ajatus, että perhettä ei saa missään tapauksessa hajottaa. Mutta sinä et ole hajottamiseen syyllinen, mies on jo sen itse tehnyt.

Ymmärrän senkin, että tunnet olevasi osasyyllinen, jos mies osaa tehokkaasti syyllistää, mutta kukaan ei ole täydellinen parisuhteessa. Eikä tarvitse sinunkin olla. On se syy sitten mikä tahansa miksi mies on tuolle linjalle lähtenyt sillä ei ole tässä vaiheessa enää merkitystä. Merkitystä on vain sillä, mtä sinä itse nyt ja tulevaisuudessa haluat elämästäsi. Ja tietystitse myös lasten elämän järjestäminen tulevaisuudessa.

Kiitos sinulle ja kaikille muille kannustuksesta!

Ei sitä tule ajatelleeksi mitä avioero ja pettäminen tarkoittaa ennenkuin sellaisen itse kokee ja kuinka kova on sokki / vaikea siinä on toimia järkevästi. 

Vierailija
74/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOTA hän ei lopeta.

Elämänkoululainen eikö niin?

Vierailija
75/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Frendillä oli tilanne sellanen, että otti "kummityttönsä" pariksi kuukaudeksi omakotitaloon asumaan autotalliin. Frendi 42 ja se muija 19v. Frendin vaimo tietenkin autto tätä ns asunnotonta kummilasta. Pesi pyykit, ruokki ja mimmi ruokaili samassa pöydässä perheen kanssa. Noh, frendin vaimo ja mun vaimo on kavereita. Frendin vaimo sit avautu mun vaimolle, että alkaa ahdistaa miehen kummilapsi, kun se on ollut jo pari kuukautta heillä. Tulin duunista himaan, niin mun vaimo kysy että tiesitsä et sillä on kummilapsi siellä asumassa. Sanoin vaimolleni ettei sillä ole kyllä mitään kummilasta ja olen herran tuntenu jo 38 vuotta. Vaimo sanoi, että oletko varma. Olen varma, miten multa olis sellanen menny ohi.

Eikä se ollut sen aikuinen kummilapsi. Se oli frendin hoito jonka majotti himaansa ja tuuppaili sitä. Täytyy sanoa, että on pokka jätkä ja naurut päälle. Tosin frendi ei enää asu siellä jostain kumman syystä. muahahhahah..

Mä olen ajatellut sen vaimoa kun on ruokkinut pessyt pyykit ja syöny samassa pöydässä. Eikä sen hälytyskellot soinu missään vaiheessa eikä ole edes tajunnu ihmetellä sitä kummilasta, että miks ei tiennyt siitä aikasemmmin.

Siinäpä ns.perinteinen nainen, jota joku eilen haikaili. Pesee aikuisen ihmisen pyykit ja passaa...hyvä jos sentään lopetti kuultuaan että kummilapsi oli ukon jalkavaimo.

Vierailija
76/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin voin jopa uskoa tämän. Tunnen miestyypin, joka pitää puolisoa äitinä ja kotia kotinaan lapsenomaisella tavalla. Puoliso on itsestäänselvyys, jota voi loukata mitä mielikuvituksellisimmilla tavoilla.

Samalla tavalla nainen voi ottaa miehen itsestäänselvyytenä. Keskittää huomionsa kaikkeen muuhun, esimerkiksi lapsiin, eikä anna seksiä, koska siinä se mies kuitenkin on.

Sitten vielä ihmetellään, miksi mies lähtee hakemaan huomiota ja seksiä toiselta naiselta.

Vierailija
77/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli apn mies on tehnyt eropäätöksen. Ei vain halua muuttaa pois vanhasta kodistaan. Yhteinen koti, josta vaikea heitää pihalle. Jos järkipuhe ei kelpaa eli mies omaan asuntoon/uuden naisen luo, niin harkitsisin tavaroiden pihalle heittoa ja tarvittaessa talon myyntiin laittoa.

Ei voi valita perhettä ja uutta suhdetta yhtä aikaa.

Ens alkuun katselin loppuuko suhde joka vaan voimistuu, tälläkin hetkellä ovat viikonloppureissussa. 

Nyt kun en enää jaksa tätä hommaa sanoin siitä, josta mies menetti hermonsa ja esitteli kymmeniä / satoja syitä miksi olen hänen mielestä huono ihminen. Noi aina pysähdyttää enkä tiedä mitä pitäisi ajatella

Sun ei kannata tämän enempää kiusata miestäsi. Vapauta hänet huonon ihmisen seurasta ja lähde pois. Saat takuuvarmasti itsellesikin paremman elämän. Oletko läheisriippuvainen vai mikä sinua pidättelee?

Vierailija
78/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tuskin tilanteessaan kaipaa yltiönegatiivisia kommentteja, saa niitä luultavasti ihan tarpeeksi mieheltään.

Vierailija
79/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä on sattunut jkl niin se on sitte varmaan mun kaverin mies..toivottavasti ette jää kiinni.Kävi aika huonosti aikasemmalle vosulle nimittäin ku sai se hullu vaimo selville kuviot.

Vierailija
80/86 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipss kirjoitti:

Jos tämä on sattunut jkl niin se on sitte varmaan mun kaverin mies..toivottavasti ette jää kiinni.Kävi aika huonosti aikasemmalle vosulle nimittäin ku sai se hullu vaimo selville kuviot.

Siis tuo moottoripyöräkerholais juttu..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan