Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä olitte 9.11.2001?

Vierailija
23.11.2018 |

Olin saanut ekan työpaikan parturissa. Oli ollut raskas päivä ja just olin lähdössä iltapäivällä kaupan kautta kotiin.

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

9.11.2001 ei mitään mielikuvaa, mutta 11.9.2001 olin vielä toimistolla, ja työkavereiden kanssa kauhisteltiin asiaa. 

Vierailija
22/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä silloin tapahtui? Muistan, että Spede kuoli joskus niillä main, mutta en ole varma päivästä

Tuskin oli 9.11. Koska hän kuoli golfkentälle.

Totta muuten, tapahtui varmaan pari kuukautta aiemmin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa. Oli kova antibioottiripuli.

Vierailija
24/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robert Ressler kirjoitti:

Olin himassa päiväunilla, kun isä soitti ja kertoi tästä tapahtuneesta. Avasin telkkarin ja sieltä tuli paraikaa videokuvaa siitä, kun lentokone törmäsi pilvenpiirtäjään. Kattelin hetken aikaa, että mitä v*ttua tämä on...

Olet kyllä ollut aika pahasti myöhässä

Vierailija
25/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

WTC-iskujen aikaan olin töissä, ja kotimatkalla poikkesin Akateemiseen kirjakauppaan, jossa kaikki tuijottivat katon rajassa olevia telkkareita. Saman vuoden marraskuusta en muista mitään.

Vierailija
26/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, sen tiedän että oli ihan kauheaa aikaa olin juuri eronnut.

Mitä silloin tapahtui?

Tuolta vuodelta muista kyllä tarkkaan, missä olin ja mitä tein 8.6, 11.9 ja 29.10.

8.6 syntyi sisaren esikoinen, 11.9 varmaan lähes jokainen muistaa, 28.10 erosin.

Vierailija
27/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä silloin tapahtui? Muistan, että Spede kuoli joskus niillä main, mutta en ole varma päivästä

Spede kuoli 7.9.2001

Antero Alpola 11.9.2001, jolloin oli myös WTC-isku.

9.11.2001 ei ole tapahtunut mitään merkittävää.

Vierailija
28/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Robert Ressler kirjoitti:

Olin himassa päiväunilla, kun isä soitti ja kertoi tästä tapahtuneesta. Avasin telkkarin ja sieltä tuli paraikaa videokuvaa siitä, kun lentokone törmäsi pilvenpiirtäjään. Kattelin hetken aikaa, että mitä v*ttua tämä on...

Olet kyllä ollut aika pahasti myöhässä

Pitkät päikkärit?

Vierailija
29/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljen synttäreitä vietetään 9. marraskuuta joten siellä varmaan.

30/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

11.9 2001 alkupäivällä olin kotona pakkaamassa laukkuani ulkomaan matkaa varten. Tv oli auki, koska muistaakseni olin siinä samalla katsonut Dynastiaa; siihen aikaan joku kanava esitti Dynastian ensimmäistä kautta päiväsaikaan. Yhtäkkiä tv:ssä alkoi ylimääräinen uutislähetys, jossa kerrottiin iskusta.

Ensimmäinen torni romahti muistaakseni suoran lähetyksen aikana, mutta en nähnyt sitä kunnolla enkä ymmärtänyt, miksi ihmiset New Yorkin päässä alkoivat yhtäkkiä huutaa. Myöhemmin uutisissa näytettiin tornin romahtaminen nauhalta, ja se oli tyrmistyttävä näky.

Matkalla puhuimme iskusta ja pohdimme, mikä taho niiden takana mahtoi olla.

Vierailija
31/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bronxin juna-asemalla missä tuli hälytys ja evakuointi vtun nopeesti. Kaikki oli suu auki et mitä nyt on tapahtunut. No, se selvis kun tultiin maan pinnalle.

Vierailija
32/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotin kotona miestä kotiin töistä. Telkkari oli auki ja näin suorana tornien romahdukset. Hyvin epäuskoinen olo.

Vierailija
33/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin puoliltapäivin. Aattelin et mitähän telkasta tulis ja tais olla BBC World kanava auki, joka näky ilmaisena kaapeli-TVssä.  Kyllähän sitä kauhisteltiin.

Nyt 17v kulunu ja ei ole tainneet ne ihmiset saada oikeutta, jotka siinä kärsi. Ja ne jotka oli lähi-idässä syyttömiä kärsivät. Eli, kyl tää rikollisten yhteistoimin on toteutettu.

Vierailija
34/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin koulusta ja jo koulussa oli päivällä ennen kotiin lähtö tuiman aikaan selostus että jotain julmaa on tapahtunut ja meille tehtiin selostus wtc:stä siihen äänen sävyyn kuin he olisivat rakentaneet wtc:n ja heidän perheensä oltaisiin pedofilialla murhattu rasistisesti.

Kotona näin uusintana asian. Mut älkää nyt hyvät idiootit tätä poistakoo vaikka en vastanut militaarisesti pelkkä teidän kysymykseen. Me ihmiset näemme realistisesti, emme kahdella tapaa.

George Bush ei ainakaan tehnyt tätä iskua. Tämä isku tapahtui telepatian voimalla ilman mitään vi-tun teknologiaa koska queen elizabeth2 oli amerikassa ryöstöretkellä varastamassa c-l-i-p-p-e-r-i-ä Donalt Trumpilta... hänet säikäytettiin pois. Intiaanikin osaa olla id-iootti.

https://www.vauva.fi/keskustelu/4408417/ketju/puolustan_ismo_leikolan_h…

https://www.vauva.fi/keskustelu/3322485/petteri-orpo-ja-juha-sipila-val…

Vierailija
35/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-kioskilla täytin Lottoa.

Vierailija
36/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla opiskelijaboksissa lukemassa tenttiin joka oli seuraavalla viikolla. Sain vitosen :)

Vierailija
37/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
38/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tullut kotiin töistä. Ystäväni soitti, ja pyysi heti avaamaan ulkomaisen uutiskanavan. Näin toisen lentokoneen osuman suorana. Oli todella epätodellinen fiilis. Yle reagoi kovin hitaasti, joten koko ilta meni kansainvälisiä uutiskanavia selaillessa.

Vierailija
39/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiekkalaatikolla kurahousuissa ja vaipoissa.

Vierailija
40/71 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini kohdussa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi