Missä olitte 9.11.2001?
Olin saanut ekan työpaikan parturissa. Oli ollut raskas päivä ja just olin lähdössä iltapäivällä kaupan kautta kotiin.
Kommentit (71)
9.11.2001 oli näköjään arkipäivä. Viimeisiä päivä olin töissä ennen äitiyslomalle jäämistä. Esikoista odotin tuolloin. Äitiysloma alkoi maraskuun loppupuolella, olisiko ollut 24.11. tai jotain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11.9.2001 oli ilmeisesti tiistai ja 9.11.2001 perjantai eli molempina päivinä ollu varmaankin sitten koulussa, jonka jäleen varmaankin tullut kotiin tai mennyt kaverille. Perus arkea tuskin mitään ihmeellistä. En mistään tornien romahtamisesta ollut yhtään kiinnostunut enkä vieläkään ymmärrä miten tuo on ollut suomalaisille niin mieleenpainuvaa että muistavat vielä 17 vuoden päästä missä olivat tai mitä tekivät. Ymmärtäisin jos jotenkin koskettaisi henkilökohtaisesti olisi ollut paikanpäällä ja nähnyt tapahtumat livenä tai olisi tuttuja joista olisi huolissaan, mutta jos on vaan yksi kaukainen katastrofi muiden joukossa niin mikä tästä tekee niin mieleenpainuvaa?
Tapahtuma kuin suoraan mistäkin kliseisimmästä terroristileffasta ja ihmettelet miten jäänyt mieleen. Eipä tällasia kovin usein tapahdu nääs.
Meillä oli CNN auki kotona. Kun toinen kone osui, suoran lähetyksen toimittaja ei pystynyt sanomaan muuta kuin "Oh my God, oh my God, oh my God..." kyllä se jäi mieleen, epäuskottava näkykin.
Vauvan kanssa kauppareissulla käynyt
11.9.2001 olin iltapäivällä pysäkillä juuri vienyt avaimen edesmenneen isän asunnolle, kun pappi soitti viikonlopun hautajaisista. Taustalla kuului radio, kuunteli vissiin uutisia samalla. Kysyi lauletaanko haudalla, sanoin ei, mutta silti laulettiin.
Vierailija kirjoitti:
11.9.2001 olin iltapäivällä pysäkillä juuri vienyt avaimen edesmenneen isän asunnolle, kun pappi soitti viikonlopun hautajaisista. Taustalla kuului radio, kuunteli vissiin uutisia samalla. Kysyi lauletaanko haudalla, sanoin ei, mutta silti laulettiin.
Hyvä tietää, mutta missä olit 9.11.2001?
Mitäköhän ap hakee tällä aloituksella?
Olin uimaseuran harjoituksissa, olivat tiettyinä viikonpäivinä joten helppo muistaa :)
Iltavuoro oli diskoteekki Arkadiassa tuona päivänä. Eipä ole sitäkään baaria enää.
Lukiuon kolmannella mentiin tuona syksynä ja elämä edessä. Toisin kuin nyt neljän lapsen äitinä ja arjenpyörittäjänä.
Käytiin ostaa Pc SuperStoresta syttärilajaksi minulle huippu tehokas tietokone. 17" Nokia, 500mhz, 64mb, Geforce 2 MX, 33,6kbps Modeemi. 12 000mk