Petteri Orpo ja Juha Sipilä valehtelivat törkeästi!!!
Ennen viime vaaleja että koulutuksesta EI leikata mutta leikkasivat heti kuitenkin :-D
Kommentit (37)
Vierailija kirjoitti:
Sipilän vaalikampanja avaus oli kyllä täysi fiasko
Se on koko ukko yks kävelevä fiasko. Aivan täysi k*rpä koko äijä.
Sipilä kyllä mokaili avauksessa aika paljon ,mitähän koko kampanjasta tulee?
Keskittykä nyt Krista Kiuruun ja niiden kameleiden orjuuttamiseen eikä ihmiskunnan kuuluviin hengellisiin, eläviin ja ulostaviin työntekijöihin jotka tekevät hyvää ihmuskunnalle kuten Juha Sipilä. https://www.vauva.fi/keskustelu/4408417/ketju/puolustan_ismo_leikolan_h…
Krista Kiuru on saharanlaiva id-iootti uloste rahti.
Vierailija kirjoitti:
Sipilä valehteli jo avauksessa
Sun äitis valehteli kun sut synnytti.
Orpo on kyllä niin konna kun olla ja voi. Sipilä hyvä kakkonen. Välillä on tullut seurattua kyselytuntia torstaisin jos on ollut aikainen luento, ja nämä herrat ei aina suvaitse olla edes paikalla. Kaverit supisee ivalliset ilmeet naamalla keskenään, kun oppositio yrittää kuumotella herroja tilille teoistaan. Mihinkään kysymykseen ei vastata ja kökköa suolletaan suusta. Koulutus on yksi tämän maan tulevaisuuden kannalta tärkeimmistä asioista. Opiskelijat elää pahassa köyhyysloukussa, velkaantuminen on ainoa vaihtoehto, tai sitten pitää venyttää valmistumista ja työskennellä enemmän. Alan vaihtaminen on myös mahdotonta mikä on ihan käsittämätöntä nykypäivänä.
Vihreät ne vasta valehteleekin. Ovat kieltämässä meiltä muilta asioita, joita kyllä itse tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Vihreät ne vasta valehteleekin. Ovat kieltämässä meiltä muilta asioita, joita kyllä itse tekevät.
Voisitko hieman perustella kantaasi tai antaa jonkun esimerkin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisitko hieman perustella kantaasi tai antaa jonkun esimerkin?
Sipilän olisi keskustan edun nimessä pitänyt ymmärtää siirtyä syrjään ennen vaaleja .Mitä nyt voi tehdä kun ei ole uskottavuutta?
Juha on kyllä historiallisen huono pääministeri
Tietääkö Sipilä edes mitä moraali on?
Hei keskustalaiset! Kyllä tiedän että teitäkin on !miltä tuntuu kun puheenjohtaja valehtelee päin naamaa?
Vierailija kirjoitti:
Hei keskustalaiset! Kyllä tiedän että teitäkin on !miltä tuntuu kun puheenjohtaja valehtelee päin naamaa?
Suomea kirjoitetaan suomalaiseen tapaan eikä saksalaiseen tapaan, joten voisitko suomeksi sanoa?
Sipilä on kyllä ollut historian huonoin pääministeri
Aina kun Sipilä avaa suunsa niin valetta pukkaa. Ainoa jolle on tehnyt hyvää vaalikautensa aikana on itse ja rahapussinsa.