Miss Suomen Fantasia-asu Universum-kisoihin. :D
Teemana on valkoinen peura mytologiasta ja Suomen Kalevalasta. Idea on toki hyvä, mutta näyttää joltain pikkulapsen askarteluprojektilta. Tota asua pitäisi työstää lisää, niin siitä saataisiin oikeasta show-stopperi kisoihin. Suomessa ei osata tehdä näitä fantasiapukuja!
Kommentit (239)
Hieno idea, kauhea toteutus. Kypärä aiiiivan hirveä :D
Tuo puku antaa mun mielestä mahdollisuuksia juuri sellaiseen visuaaliseen toimintaan. Muuntautuva.
Tarrtunut vahingossa verhoihin, raukka!
Tuo suihkuverho heti kierrätyskonttiin!
Katoin noita ekoja kuvia että Hmm lupaavaa, mutta järkytys kokokuvasta! Ei istu ja tulee halpa luolamiespuku mieleen joka ostettu jollain 20€.
Olisi edes istuva kauniisti laskeutuva tuo mekko, mutta ei.
KäKi kirjoitti:
Asusta voi olla monta mieltä, mutta upeat saappaat.
t.
Kenkäfriikki
Materiaali on upea, design ei ole.
Korkoja tarvittais paljon lisää että sais pituutta. Outo rääsy.
Ei pärjää leikellyille kanssakilpailijoille.
o.o ok. Tarvitsee enemmän blingblingiä. Muuten ei kelpaa kuin luolamies-teemaisiin bileisiin.
Mitkä tamponilangat tuossa edessä jalkojen välissä roikkuu?
Puvussa korostuu tasa-arvo...... häh? Miten?
Apua tiesin kyllä ennenkin että omistan todella huonon tyylisilmän mutta itse pidin tuosta asusta :o Etenkin nuo saappaat ja tuo päähine on hienoja! Tuo mekko nyt muistuttaa jotenkin vähän liikaa jotain pyjamamekkoa ja tuo huntu on hieman tökerön näköinen terävien leikkausten kanssa.
No tota... aika hassu asu :D.
Jos itse suunnittelisin asun teemalla "valkoinen peura", tekisin upean valkoisen iltapuvun maahan asti, siihen ehkä jotain hillittyä kimallusta kuin kuuraa. Lainehtivaa laahusta ehkä takana. Ja sitten päähän valtavan suuret valkoiset sarvet. Ehkä yksi näyttävä kaulakoru. Silloin nuo sarvet olisivat pääosassa, nyt niistä roikkuu mummon vanha verho :D.
Alina itse sanoi nybergin haastattelussa, että räväyttää lavaa ja maailma notkahtaa, kun hän astuu esiin fantasiapuvussaan.
Miksi helmasta pitää roikkua tuollaisia suikaleita? Ihankuin helma olis vaan revitty poikki ja siihen jäänyt huolittelematon epäsiisti reuna joka lähtee purkautumaan millä hetkellä hyvänsä. 🙈
Vielä tuo Alinan lyhyyskin korostuu tuossa. Olisi laittanut jonkun näyttävän naisellisen 175-180-senttisen eikä mitään persjalkaa :(
Toi on kuin joku Abban esiintymisasu yhdistettynä kitchiin viikinkipäähineeseen.
Hauen nahastahan tuo olisi pitänyt tehdä, jos kerran siinä haetaan Kalevala-vaikutteita etc. Sarvet pitäisi olla korkeammat ja pystymmät, sirommat. Pitkä puku, blingblingiä, näyttävyyttä.
Korkeammat korot ja pidempi mekko. Ja valkoisena, kimallusta. Sellaista VS-tyyliä. Nyt on vaan tommonen lättäjalkanen luolanainen 🙈
Huonomuistisuus on kyllä hyvin yleistä tänä päivänä.
Ne saappaat olivat reikäiste :D