Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksytkö sen, että puolisollasi on kavereina exiä ja vanhoja säätöjä?

Vierailija
22.11.2018 |

Siis entisiä seksisuhteita, mutta nykyään enää kavereita. Onko sulle ok, että he viestittelevät, ehkä myös tapaavat? Miksi on ok? Miksi ei ole ok?

Kommentit (1142)

Vierailija
921/1142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyn koska ne tuntee mut ja eksät on oppineet mun opettamana tajuamaan millon mulla on paha mieli. Saan lohdutusta sillonkin kun muut kattoo kieroon että feikkaan. Ja tiiän mistä namusteluista ne tykkää ni en oo jääny yksin vielä kertaakaan sillon kun panettaa. Ketun kololla on kiirettä joskus useammankin kerran päivässä jollei ole töitä.

Ne tietää mistä suutun, eikä haluu suututtaa mua koska ne ei haluu ett niiden suhteet hajoo.

Ne tietää kun me on puhuttu kaikesta kaikki, mitä tykkään mun sukulaisista, millasesta musiikista tykkään ja mun saunomistavat. Kaikkee henkilökohtasta.

Ja mäkin niistä. Ja niistä näkee, ne tietää sen ett nään, millon menee kaksmieliseks ja käy leikkimielellä vitsailu seksissä. En kyl oo kuin yhen kaa kerralla mut saan hyvät fibat siitä ett oon nähny mun eksiä varsinkin sitä yhtä jplla on pitkät ripset.

Vierailija
922/1142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän yhteyttä eksääni ja eksä minuun yhteisiä lapsia koskevissa asioissa. Minkään muun syyn takia emme ole tekemisisssä, mutta väitän, että jos nykyiset kieltäisivät tämän, olisi molempien nykyiset uusia eksiä. Hiukan nyt sitä mustasukkaisuutta alemmaksi. Me olemme eronneet syystä ja vaikka vain toinen oli eron haluava, ei meistä kumpikaan haikaile vanhojen perään. Yhteisistä lapsista ja heidän asioistaan pidämme yhdessä huolen, koska ovat meidän molempien lapsia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
923/1142 |
23.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä pidän yhteyttä eksääni ja eksä minuun yhteisiä lapsia koskevissa asioissa. Minkään muun syyn takia emme ole tekemisisssä, mutta väitän, että jos nykyiset kieltäisivät tämän, olisi molempien nykyiset uusia eksiä. Hiukan nyt sitä mustasukkaisuutta alemmaksi. Me olemme eronneet syystä ja vaikka vain toinen oli eron haluava, ei meistä kumpikaan haikaile vanhojen perään. Yhteisistä lapsista ja heidän asioistaan pidämme yhdessä huolen, koska ovat meidän molempien lapsia. 

Ei kai kukaan niin hullu ole, että jättäisi lasten asiat hoitamatta exänsä kanssa. Ne jos mitkä tulee hoitaa kunnolla. 

Vierailija
924/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai kukaan niin hullu ole, että jättäisi lasten asiat hoitamatta exänsä kanssa. Ne jos mitkä tulee hoitaa kunnolla. 

Kuule kyllä niitä hulluja näkyy olevan, näyttää täälläkin moni kirjoittajista olevan sitä mieltä, että vaikka olisi lapsia, niin mitään yhteyttä ei saa pitää. 

Vierailija
925/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos niillä ei ole lapsia niin en todellakaan, tosin en edes seurustelisi sellaisen kanssa.

Vierailija
926/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on ok. Tietty vähän raskasta jos päivittäin näpyttelis tai tapailis jtn eksäänsä, mut musta on vaan plussaa et voi olla hyvissä väleissä entisensä kanssa.

Mä tapasin miehen eks avovaimon mieheni kautta ja se on nykyään yks munki parhaista ystävistä. Aivan ihana ihminen.

Vierailija
927/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama naispuolinen ystävä on eksiensä kanssa niin kaveria. Heidän miehensä ei tosin saa pitää mitään yhteyttä entisiinsä, ei edes tervehtiä...

Vierailija
928/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuotti aikamoisia hankaluuksia käsittää ex-mieheni lasten äidin haluja pitää yhteyttä tähän ex-mieheensä jo siitä syystä miksi tiesin heidän eronneen. Naisella oli aina kone rikki, sähköpostit jumissa ja lapset tarvitsivat sitä ja tätä ja aina eksäni piti mennä hänen kämpilleen tekemään ja hoitamaan asiat. Itselleni tuo näyttäytyi vain epämääräisenä rajattomuutena. Kun minulle valkeni millainen stalkkeri, asioiden sotkija, varasteleva, tavaroita hajotteleva tyyppi eksäni oli joka ei tiennyt kirjesalaisuudesta tai oikeastaan mistään mitään niin aloin ihmetellä miksi tuolla naisella oli kova hinku edelleen kaivaa verta nenästään. Kun viimein pääsin eroon eksästäni, tämä nainen yritti käyttää minua olkapäänään kun eksäni oli niin kauhea. Olin siis 2 vuotta kerännyt rohkeutta erota, tämä nainen oli neljä vuotta aiemmin eronnut miehestä ja elänyt hänen kanssaan 9 vuotta, joten kertoo vahvasta kyvyttömyydestä käsitellä tunteitaan ja elämäänsä jps kerta toisensa jälkeen ottaa itseensä mutta kerjää hankaluuksia. Itse olisin eronnut koko tyypistä ja hankkinut lähestymiskiellon, siihen olisi riittänyt jopa näyttö mutta tämä nainen valehteli viranomaisille ja oikeudelle minkä ehti.

Vierailija
929/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aluksi oli vaikea sietää mitään exiä ja säätöjä, kun niitä tuntui olevan miehellä aika liuta, peräkkäin ja lomittain ja miten vaan. Kun suhde vakiintui ja miehenkin itsetunto kohentui niin, ettei tarvinnut niin valtavasti ihailua ja pönkitystä joka puolelta, ei enää haitannut. Ja mies myös oppi laittamaan rajoja niille tungetteleville vuosien takaisille säädöille.  Ja minä opin luottamaan siihen, että historiastaan huolimatta mies taitaa olla uskollinen nykyään, ja minä hänelle riittävästi.

Ihmettelisin kyllä jos hänellä olis kaiken arjen tuoksinan keskellä aikaa ja halua ylläpitää jotain ystävyyssuhteita exiensä kanssa. Ja mihin heitä tarvitsee. Minusta on kivaa että elämässä on iloa, ihmissuhteita ja flirttiäkin, mutta se että pitää vanhoja kaivella, on minusta vähän kyseenalaista. Jos ei sitten ole joku erityisen hyvä ihan vaan ystävä, jonka kanssa on jokin yhdistävä asia, muu kuin ne vanhat panot ja niiden vanhojen panojen muistelu.  Ai niin, se ex jonka kanssa miehillä on lapsia, sen kanssa ylläriylläri on ollut pelkkiä ongelmia. Varsinainen paskapää, ei myöskään kirjesalaisuudesta mitään hajua, vain epäasiallista käytöstä. Niin olen kyllä iloinen siitä, että miehen kontakti hänen kanssaan on minimissä. Lasten paras olisi varmaan vähän enemmän kontaktia, mutta siinä voi se ex katsoa peiliin vähän pidempäänkin. 

Vierailija
930/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksyisin.

Vierailija
931/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse parin exän kanssa hyvissä väleissä ja mies tuntee ja tietää ne ja toinen on tulossa meille tapetoimaan piakkoin miehen avuksi. Ei mitään ongelmaa. En paljon kylläkään viestittele heidän kanssa. Tämä tapetointikin on sovittu ihan soittamalla. Molemmat exät on mun facekavereita. Taitaa olla myös mun miehen, en ole ihan varma. 

Miehellä on yksi tosi pitkä suhde takana ja jos kaupungilla törmätään tähän naiseen, moikataan ja jäädään hetkeksi juttelemaan. Tämä nainen ei ole facessa, eikä käytä muutenkaan somea. Ihan mukavan tuntuinen nainen ja tämä ei kirpaise mua yhtään. Miehellä on kyllä facekavereissa naisia, joita en tunne, en ole varma ovatko exiä tai säätöjä tai panoja. Jokunen siellä on lapsuudenkaveri tai kaverin sisko jne. Ei mua kiinnosta. 

Mua kiinnostaa vain se, että meillä keskenämme menee hyvin, eikä ole mitään epäluottamuksia tai mustasukkaisuuskyräilyjä.

Vierailija
932/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

exät,joilla yhteisiä lapsia..ei kiitos.Usein juostaan sinne milloin milläkin verukkeella ja tiedätte kyllä ketä siellä sitten petetään: nyksää tietysi,olen kokenut tämän.T.mies

Vierailija
933/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni koittaa kyllä kauheasti salailla ettei mukamas ajattele musta ja menneisyydestä pahaa, mutta paistaa kilometrien päähän muuttunut käytös, ja kotielämä on vaan teeskentelyä eikä seksistä tietoakaan :( haluun kyllä toivoa että saatais muuttumaan jonkin sortin terapian avulla, kuitenkin varmasti isoin tekijä tässä taitaa olla miehen huono itsetunto...

Vierailija
934/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun eksäni ei oikein sulattanut seksikumppaneideni määrää koskaan, otti tätä välillä riidan yhteydessä esiin. No onneksi on eksä.

Vierailija
935/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aluksi oli vaikea sietää mitään exiä ja säätöjä, kun niitä tuntui olevan miehellä aika liuta, peräkkäin ja lomittain ja miten vaan. Kun suhde vakiintui ja miehenkin itsetunto kohentui niin, ettei tarvinnut niin valtavasti ihailua ja pönkitystä joka puolelta, ei enää haitannut. Ja mies myös oppi laittamaan rajoja niille tungetteleville vuosien takaisille säädöille.  Ja minä opin luottamaan siihen, että historiastaan huolimatta mies taitaa olla uskollinen nykyään, ja minä hänelle riittävästi.

Ihmettelisin kyllä jos hänellä olis kaiken arjen tuoksinan keskellä aikaa ja halua ylläpitää jotain ystävyyssuhteita exiensä kanssa. Ja mihin heitä tarvitsee. Minusta on kivaa että elämässä on iloa, ihmissuhteita ja flirttiäkin, mutta se että pitää vanhoja kaivella, on minusta vähän kyseenalaista. Jos ei sitten ole joku erityisen hyvä ihan vaan ystävä, jonka kanssa on jokin yhdistävä asia, muu kuin ne vanhat panot ja niiden vanhojen panojen muistelu.  Ai niin, se ex jonka kanssa miehillä on lapsia, sen kanssa ylläriylläri on ollut pelkkiä ongelmia. Varsinainen paskapää, ei myöskään kirjesalaisuudesta mitään hajua, vain epäasiallista käytöstä. Niin olen kyllä iloinen siitä, että miehen kontakti hänen kanssaan on minimissä. Lasten paras olisi varmaan vähän enemmän kontaktia, mutta siinä voi se ex katsoa peiliin vähän pidempäänkin. 

Vanhojen panojen muistelu? Kai nyt eksillä on muutakin yhteistä muisteltavaa/puhuttavaa kuin jotkut panot.

Vierailija
936/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

FWB eli tuttuja panonkera!

Vierailija
937/1142 |
24.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään

Vierailija
938/1142 |