Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko vastata uskovaisten siunailuihin namasteella?

Vierailija
22.11.2018 |

Ei kai siitä voi loukkaantua jos siunauksiakin pitää kuunnella. 🤔

Kommentit (99)

Vierailija
21/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvo vastaukseksi.

Vierailija
22/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sitten osannut selittää, mitä Namaste tarkoittaa ja missä sitä normaalisti käytetään. Tyypillistä!

Olisithan voinut googlata. Namaste on hindutervehdys, joka tarkoittaa suunnilleen "kumarran sinussa olevaa jumalaisuutta".

Aa, vai niin. Muuten, syvemmälle kristinoppiin mennessä itselleni selvisi että Jeesukseen uskovat ovat Kristuksen ruumiin jäseniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei sitten osannut selittää, mitä Namaste tarkoittaa ja missä sitä normaalisti käytetään. Tyypillistä!

Olisithan voinut googlata. Namaste on hindutervehdys, joka tarkoittaa suunnilleen "kumarran sinussa olevaa jumalaisuutta".

Aa, vai niin. Muuten, syvemmälle kristinoppiin mennessä itselleni selvisi että Jeesukseen uskovat ovat Kristuksen ruumiin jäseniä.

t. viestin 16 lähettäjä, ei se kenelle vastasit

Vierailija
24/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rämen!

Vierailija
25/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietty voit. Tai mieluummin vaikka iloisesti todeta että terkkuja saatanalta. 

Vierailija
26/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan ihminen haluaisi olla sielunvihollisen äänitorvi?

Vierailija
27/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse toivotan ei-uskoville maalliseen tapaan asioita ettei provosoidu. Joku "namaste" ei sano minulle mitään, ihan tyhjiä sanoja. Enemmän varmaan puhujaansa vaikuttaa mitä yleensäkin puhuu.

Minä en ole hindu enkä kristitty ja namaste sanana ei tuo mitään fiiliksiä, mutta kun teen tuon tervehdyksen käsiä käyttämällä, niin siitä tulee jotenkin toisia kunnioittava ja hyvä olo, mutta samalla ei kuitenkaan tuputeta mitään. Siunauksesta taas tulee vaan mieleen, että jos et ota jeesusta vastaan, niin menet helvettiin ja että me uskovaiset ollaan oikeassa eikä kukaan muu.

Vierailija
28/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun uskovainen tuttu manaisi mut alimpaan helvettiin, sillä ei voi sietää hinduja.

Vierailija
29/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse toivotan ei-uskoville maalliseen tapaan asioita ettei provosoidu. Joku "namaste" ei sano minulle mitään, ihan tyhjiä sanoja. Enemmän varmaan puhujaansa vaikuttaa mitä yleensäkin puhuu.

Minä en ole hindu enkä kristitty ja namaste sanana ei tuo mitään fiiliksiä, mutta kun teen tuon tervehdyksen käsiä käyttämällä, niin siitä tulee jotenkin toisia kunnioittava ja hyvä olo, mutta samalla ei kuitenkaan tuputeta mitään. Siunauksesta taas tulee vaan mieleen, että jos et ota jeesusta vastaan, niin menet helvettiin ja että me uskovaiset ollaan oikeassa eikä kukaan muu.

En tiedä minäkään olisinko ketään ihmistä kuunnellut mutta aloin sitten muuta kautta uskoa Jeesukseen.

Vierailija
30/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on epävarma mikä on totuus ja onko Jumalaa niin kannattaa ehkä alkaa rukoilla Jumalaa että jos hän on olemassa niin saisit selvyyden asiaan. Ja jos olet epävarma onko totuus Jeesus, Allah vai kenties Buddha niin sitäkin voi kysyä häneltä suoraan jos ei tiedä.

Vierailija
31/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei haluaisi?

Vierailija
32/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan aina napakalla takakäden avokämmenellä.

Vierailija
33/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on epävarma mikä on totuus ja onko Jumalaa niin kannattaa ehkä alkaa rukoilla Jumalaa että jos hän on olemassa niin saisit selvyyden asiaan. Ja jos olet epävarma onko totuus Jeesus, Allah vai kenties Buddha niin sitäkin voi kysyä häneltä suoraan jos ei tiedä.

Vinkki: totuus on se joka äkkiseltään näyttäisi tämän maailman mielestä olevan vähiten cool. Ja se kyllä selittääkin paljon

Vierailija
34/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei haluaisi?

No itse ainakin tykkään hyvästä enemmän kuin pahasta ja taivaasta enemmän kuin helvetistä jos kahdesta vaihtoehdosta saa valita.

Vierailija
35/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin kerran että ei kiitos, kun siunausta toivotettiin. Sen uskovan ilme oli näkemisen näköinen 😁

Vierailija
36/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vastaan siunauksiin pieruilla.

Vierailija
37/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No miksi ei haluaisi?

No itse ainakin tykkään hyvästä enemmän kuin pahasta ja taivaasta enemmän kuin helvetistä jos kahdesta vaihtoehdosta saa valita.

Tähän väliin ois aina kiva heittää ne luvut kuinka paljon jumala on tappanut ja kuinka paljon saatana... :D

Onneksi on ateisti niin ei tarvii palaa helvetin tulessa eikä tylsistyä uudestaankuoliaaksi taivaassa joidenkin mormonien kanssa.

Vierailija
38/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastasin kerran että ei kiitos, kun siunausta toivotettiin. Sen uskovan ilme oli näkemisen näköinen 😁

Varmaan, sama kuin joku tarjoaisi isoa rahatukkua ja sanot ei kiitos.

Vierailija
39/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, vähän kuin joku tarjoaisi monopolirahoja tosi elämässä ja sanoisit ei kiitos.

Vierailija
40/99 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raha ja jonkun uskonnon omat loitsut on aika eri asia.