Miksi jotkut naiset tuijottavat minua?
Tänään bussissa joku minua vanhempi nainen tuijotti minua nyrpein ilmein. Kysyin sitten häneltä suoraan, että häiritsenkö häntä jotenkin, johon hän ei oikein vastannut mitään, vaan vaikutti lähinnä hämmästyneeltä. Pahoittelin sitten sitä, että olen niin ruma hänelle. Oli taas jotenkin ikävää. En ymmärrä, miksi jotkut ihmiset tuijottelevat minua. Mikä mussa on vikana? Olin laittanut nätit ja puhtaat vaatteet päälleni ja mulla oli ihan siisti meikki, tosin hiukset hieman huonosti. Se nainen itse oli ihan tavallisen näköinen ehkä kuusikymppinen, hapsottavahiuksinen nainen.
T. Nainen itsekin ja sinkku (=ei-haluttu yksilö)
Kommentit (26)
entäs jos se katse seuraa? huomasin että mua vahtas tänään labrassa joku, kun etsin oikeaa ovea. tuijotti siihen asti kun menin huoneeseen ja suljin oven.
Tuijoittajat eivät useinkaan tarkoita mitään pahaa. Unohtavat sinkku naisen poistuttuaan bussista
ja murjottavat kaduilla kaikille vastaantuleville.
Ei heillä ole kielteisiä ajatuksia tuntematonta sinkku naista kohtaan.
Kivannäköinen aloittaja sinkkunainen saa varmasti myös joitakin katseita miehiltä,
mutta ei samanlaisia nyrpeitä ilmeitä kuin tuolta yhdeltä vanhemmalta naiselta.
Vanhemmat ihmiset näyttävät helposti nyrpeiltä, koska suupielet ja kulmat valahtavat iän mukana alas. Luultavasti hän oli ihan vain ajatuksissaan ja hämmästyi syytöksistä.
Hän halusi Hypnonisoida sinut " NUKU, nuku , N- uku".
💤💤💤
Itsellä on kyllä sellainen resting bitch face että jos vahingossa tulee katsekontakti random ihmisen kanssa niin en ihmettelis jos herättää tuollaisia ajatuksia :D
Kyllä minäkin bussiin hyppäävää autistista tekoälyä tuijottaisin nyrpeästi.