Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minne ylä -ja alapeukutus on mennyt?

Vierailija
22.11.2018 |

En tiedä onko tässä koneessa joku vika vai mitä, mutta mulla ei näy niitä ylä -ja alapeukkuja :D Tai siis keskusteluitahan pystyy tykkäämään sieltä oikeasta alanurkasta (niinkuin niitä kommentteja myös), mutta mulla ei näy siinä mitään! Onko vauva.fi jotenkin muuttunut vai mitä???
Joku auttakaa mua ja selittäkää mikä on vikana :(

Kommentit (189)

Vierailija
41/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun palsta oli vielä hauska ja kaikenlainen poliittinen vöyhötys oli muualla ei peukkuja ollut, joten en kaipaa takaisin. Enemmän kaipaan vapaata keskustelua yöaikaan. Sekin mokatiin.

Vierailija
42/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peukut oli persujen työkalu osoittaa, että heitä on miljoonia.

Vierailija puhuu taas asiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistettu kaikessa hiljaisuudessa? Ilmeisesti tästä ei myöskään saa keskustella. Jos tämä on joku uudistus, niin on kyllä aivan järjetön.

Minun mielestäni peukuttomuus kehittää keskustelua paremmin kuin peukullinen.

Niitä peukkuja pystyi jokainen älylaitteen omistaja manipuloimaan vaikka miljoona halutessaan. Vielä kun ihmisen lopettaisivat yhdellä ”tämä”-sanalla kommentoinnin. En ole ikinä ymmärtänyt tämättämisen tarkoitusta koska se ei tuo mitään lisää keskusteluun.

Itselleen epämieluisat aiheet voi edelleen ilmiantaa aiheettomasti asiattomaksi joten jää hieman kiistanalaiseksi tuo väite.

Vierailija
44/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎

Vierailija
45/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpa nokkelia nää teidän "ylänuoli"-kommentit. *silmienpyöräytys*

Veikkaan että on bugi, mutta olisi ihan mahtavaa jos nuo jäisivät pois. Jäisi enemmän tilaa keskustelulle ja argumentoinnille ja ihmiset lukisivat kommentteja avoimin silmin eikä sen kautta, ett "jaaha, tätäkin on kaikki alapeukuttaneet". Kiitos palsta kerrankin jostain, jos tää muutos on tarkoituksella tehty! <3

Alapeukku

Yläpeukku alapeukullesi.

Peukutan alapeukutuksen yläpeukutusta.

Ettekö te osaa puhua normaalia kieltä? "Samaa mieltä" tai "eri mieltä"? Näkyy tän palstan käyttäjien äo tässä uudistuksessa kyllä.

Sinä se et tunnista viatonta kielileikkiä vaikka sitä oikein hierotaan silmiisi.

Vierailija
46/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta turajat, keskustelun taso on noussut kohisten, lue vaikka tämä ketju!

:D

Vierailija
47/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti tämäkin keskustelu sensuroidaan kohta, kuten on jo tapahtunut joillekin muille peukkujen katoamista ihmetelleille ketjuille,

Vierailija
48/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moi,

Peukut poistettiin, koska maahanmuuttokriitttisiin kirjoituksiin tuli paljon yläpeukkuja ja maahanmuutttoa puolustaviin tuli aina alapeukkuja.

Voi luoja. Ketä ne luulee petkuttavansa?

Vierailija
49/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

👎

Vierailija
50/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se tet-harjoittelijakoodari laita ne peukut takaisin pliis. Kyl sä osaat.

Vierailija
51/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahmatti söi kaikki peukut aamupalaksi.

Vierailija
52/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse henkilökohtaisesti pidin nuolista, ne antoivat minusta helpon tavan kertoa muille että olen samaa mieltä / olen eri mieltä vaikka ei olisi ollut mitään järkevää sanotavaa ketjuun.

Vaikka resepti ketjut jossa pyydetään hyviä reseptejä niin oli mukavaa pystyä ihan vaan painikeella kertoa vaikka että tämä resepti toimii, olen itse kokeillut tai kokeillen koska kuulostaa hyvältä. En itse näe mitään hyvää siinä että joutuu lainaamaan vain kertoakseen että on samaa mieltä. Johan ketju menee monen sivuiseksi vain siksi että joku laitaa hyvän lettureseptin ja porukka ei voi nopeasti kertoa mielipidettä.

Toivon että on vain väliaikainen asia tämä poisto ja saamme jonkin tavan näyttää mielipidettä nopeasti takaisin. Jos ylläpito on kuulolla niin vaikka ihan punainen sydän ja harmaa sydän...

Vierailija
53/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoma on aina osannut palvella asiakkaitaa.

Ps. Tämä oli sarkasmia.

Vierailija
54/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse henkilökohtaisesti pidin nuolista, ne antoivat minusta helpon tavan kertoa muille että olen samaa mieltä / olen eri mieltä vaikka ei olisi ollut mitään järkevää sanotavaa ketjuun.

Vaikka resepti ketjut jossa pyydetään hyviä reseptejä niin oli mukavaa pystyä ihan vaan painikeella kertoa vaikka että tämä resepti toimii, olen itse kokeillut tai kokeillen koska kuulostaa hyvältä. En itse näe mitään hyvää siinä että joutuu lainaamaan vain kertoakseen että on samaa mieltä. Johan ketju menee monen sivuiseksi vain siksi että joku laitaa hyvän lettureseptin ja porukka ei voi nopeasti kertoa mielipidettä.

Toivon että on vain väliaikainen asia tämä poisto ja saamme jonkin tavan näyttää mielipidettä nopeasti takaisin. Jos ylläpito on kuulolla niin vaikka ihan punainen sydän ja harmaa sydän...

Nuo sydämethän on ihan sama asia kuin ne nuolet. Ja mitä väliä massojen mielipiteillä, hienosti osasit nytkin kirjoittaa oman viestisi (ja kiitos siitä). Jos sulla on asiaa jollekin kirjoittajalle, lainaa häntä ja kirjoita oma vastineesi. Mukavaa vain ettei täällä ole niitä itsensäpönkittämis- ja toistenlyttäämisnappeja.

Vierailija
55/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelu hyytyi heti, kun peukut lähti.

Vierailija
56/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Poistettu kaikessa hiljaisuudessa? Ilmeisesti tästä ei myöskään saa keskustella. Jos tämä on joku uudistus, niin on kyllä aivan järjetön.

Minusta tämä on hyvä. Keskustelupalstalla kuuluukin keskustella 😊

Kyllä minua ainakin täällä keskustellessa kiinnostaa, miten suurelle porukalle olen asiaani kommentoimassa. Jos keskustelussa on jokin mielestäni sekava tai epälooginen kommentti, en vaivaudu kommentoimaan, jis tiedän, että tämä tyyppi on yksin ajatuksensa kanssa, mutta jos sillä kommentilla on paljon peukkuja, on jokin järku vastata, kun tietää, että moni on samaa mieltä ja saan vastauksen todennäköisemmin. Kyllä sillä vain on merkitystä keskustelun kulkuun, onko kyse randomhuutelijasta vai enemmistön mielipiteestä.

Vierailija
57/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä, näin kirjoitustaitoisimmat jäävät jäljelle. Kiitos 22/11/18!

Vierailija
58/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on vain bugi. Peukut on nopea tapa kommentoida olevansa samaa (tai eri) mieltä po. asiasta. Joissain kommenteissa on satoja peukkuja, mitä siitä tulisi jos nuo kaikki olisvat erillisiä vastauksia? Kuka muka jaksaisi lukea sivutolkulla "samaa mieltä tämän kirjoittajan kanssa" -kommentteja?

Vierailija
59/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hv!

Vierailija
60/189 |
22.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tälle viestille 1600 alapeukkua.