Mulla on uusi ihastus!! Olen innoissaan kun kuvittelen kuinka onnellisia me ollaan yhdessä
Mutta huolissaan, jos en onnistukaan toivotusti.
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?
Telepaattisia viestejä. Tällä hetkellä suunnitelmani on sen lisäksi hengailla paljon paikoissa, joissa olen hänet nähnyt. Menen ostamaan lämpimämpää takkia, jos joudun olemaan paljon ulkona lähiaikoina. Ap
Ja sitten kun näen hänet, otan katsekontaktia, kun hän hämmentyy ja pysähtyy niin aion kysyä, mihin hän on menossa. Eilen näin tämän tyypin ja hän melkein kaatui, mutta käveli sitten eteenpäin. Näin hänen ilmeestään, että piti minua kauniina. Ap
Vierailija kirjoitti:
Creepyä. Älä stalkkaa sitä.
:D vähän stalkkaan, mutta lupaan luovuttaa heti jos ei vastaa mielenkiintooni. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?
Telepaattisia viestejä. Tällä hetkellä suunnitelmani on sen lisäksi hengailla paljon paikoissa, joissa olen hänet nähnyt. Menen ostamaan lämpimämpää takkia, jos joudun olemaan paljon ulkona lähiaikoina. Ap
Elisa etc saatananpalvoja tule tänne Ruskea suolle vaanimaan.
Näin hänet yhtenä päivänä kaupassa!! kassajonossa. Hävetti, koska minulla oli huono yhdistelmä housut + kengät. Ei ollut sopivan tuntuinen tilaisuus jutella, olin kuvitellut että näemme ulkona ja kahdestaan seuraavaksi. Näin kumminkin hänen katsovan minua, kun pakkasin tavaroitani! Seuraavalla kerralla jotain varmasti tapahtuu. Ap
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten kun näen hänet, otan katsekontaktia, kun hän hämmentyy ja pysähtyy niin aion kysyä, mihin hän on menossa. Eilen näin tämän tyypin ja hän melkein kaatui, mutta käveli sitten eteenpäin. Näin hänen ilmeestään, että piti minua kauniina. Ap
Voi luoja. Ei kauneus paljon auta, jos sulla on noin typerät jutut😂
Oooh... Olenkohan se minä? :o
Luulen että ap tarkoittaa minua! (:
Voih... minä kun olin niin onnellinen, kun kuvittelit kuinka onnellisia me oltiin... miten voit tehdä näin ja niin monen vuoden jälkeen?
Se takkijuttu oli puoliksi läppä ja vajaajärkinen kirjoitustyyli jäi jotenkin päälle. Olen kyllä ihan tosissaan tästä ihastuksesta :D onneksi tänään on taas asiaa kauppakeskukseen. Veikkaan, että se asuu jossain lähellä, koska olen nähnyt niin usein. Ja kohta on viikonloppu! Ap
Minä olen innoissani, huolissani, mielissäni jne.
Sinä olet innoissasi, huolissasi, mielissäsi jne.
Hän on innoissaan, huolissaan, mielissään jne.
Me olemme innoissamme, huolissamme, mielissämme jne.
Te olette innoissanne, huolissanne, mielissänne jne.
He ovat innoissaan, huolissaan, mielissään jne.
Vierailija kirjoitti:
He ovat innoissaan, huolissaan, mielissään jne.
Me käytetään joskus puhekieltä - Ap
Voi sinua. Eikö sinulla ole mitään muuta tekemistä kuin väkertää tänne 'romanttinen kertomus'?
Tänään kävin kaupassa ja ajattelin että siinä hän saattaa olla, mutta se olikin joku toinen. Laitan kohta meikkiä ja kivammat vaatteet ja lähden ulkoilemaan! Ap
Nyt en ole moneen päivään nähnyt :( ehkä hän liikkuu ulkona mahdollisimman vähän, kun on niin kylmä? Ap
Vierailija kirjoitti:
Mutta huolissaan, jos en onnistukaan toivotusti.
Opettele taivutus. Innoissani/huolissani, eikä innoissaan/huolissaan. Sulla väärän persoonan taivutus tuossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat innoissaan, huolissaan, mielissään jne.Me käytetään joskus puhekieltä - Ap
Ei tuo ole mitään puhekieltä vaan ihan törkeä kielioppivirhe joka on levinnyt käyttöön yhden tv-ohjelman nimestä, jossa on tuo kolmannen persoonan taivutusmuoto.