Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on uusi ihastus!! Olen innoissaan kun kuvittelen kuinka onnellisia me ollaan yhdessä

Vierailija
21.11.2018 |

Mutta huolissaan, jos en onnistukaan toivotusti.

Kommentit (53)

41/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Itsekin olin innoissani. Kunnes selvisi, ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia ja tällä henkilöllä on toinen kiikarissa. Sydän on palasina enkä tästä usko enää toipuvani... 

Vierailija
42/53 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin ilolla kertoa, että olen nyt tavannut ihastukseni kaupassa! Se meni oikein hyvin. Hän oli siis ihan lähellä, samassa jonossa. Sen jälkeen otin katsekontaktin ja hän selkeästi katsoi minua myös! Olen varma, että kohta on pakko jo tapahtua jotain vähän enemmän "oikeaa". :) Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No!! Yrittäkää nyt hieman myötäelää. Ap

Vierailija
44/53 |
08.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shepherd kirjoitti:

Kiva. Itsekin olin innoissani. Kunnes selvisi, ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia ja tällä henkilöllä on toinen kiikarissa. Sydän on palasina enkä tästä usko enää toipuvani... 

Säkin tarvitset UUDEN ihastuksen! Ap

Vierailija
45/53 |
10.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta tuntuu, että tunteeni alkavat vähän kuolla ja hyvä niin. Sitä paitsi en koskaan pyytäisi miestä treffeille itse. Jos se ei voi tehdä mitään, niin olkoon rauhassa, olen tässä odottanut jo. Ap

Vierailija
46/53 |
18.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin ihastustani. Tylsä viikonloppu edessä.

Virittäydyn sillä tavalla, että olen taas avoin hänelle ja saattaisimme siksi nähdä taas viikonloppuna. Toivottavasti hän kaipasi minua sillä aikaa, kun olin kielteinen. Ap

Vierailija
47/53 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ihastustani ainakaan kuukauteen. Yksikin päivä myöhästyin bussista ja jouduin odottamaan melkein puoli tuntia, ei mitään. Olen vihainen ja pettynyt, että tämä päättyy näin. Ehkä hän on kuollut. Ap

Vierailija
48/53 |
07.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ”innoissaan” ja ”huolissaan”. Anteeksi mutta noita sanamuotoja käytetään kun puhutaan toisista. Hän oli tai he olivat.

Minä olen innoissani ja minä olen huolissani.

Kiitos. Ja anteeksi mutta aivoihin sattuu.

Vierailija
49/53 |
08.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ”innoissaan” ja ”huolissaan”. Anteeksi mutta noita sanamuotoja käytetään kun puhutaan toisista. Hän oli tai he olivat.

Minä olen innoissani ja minä olen huolissani.

Kiitos. Ja anteeksi mutta aivoihin sattuu.

Voi olla, että kirjoitusvirheeni oli merkki, että myös HÄN oli innoissaan ja huolissaan. Älä siis tuomitse! Ap

Vierailija
50/53 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ihastuksestani unta ❤️ se oli hyvä uni. hän vain kertoi minulle asioita ja vaikutti onnelliselta. Ap

Vierailija
51/53 |
10.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?

Telepaattisia viestejä. Tällä hetkellä suunnitelmani on sen lisäksi hengailla paljon paikoissa, joissa olen hänet nähnyt. Menen ostamaan lämpimämpää takkia, jos joudun olemaan paljon ulkona lähiaikoina. Ap

Muista lääkkeet

Vierailija
52/53 |
21.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut näin kevään kynnyksellä. Ihastustani en ole nähnyt pitkään aikaan. Hänellä voi olla sama. En ole jaksanut pitkään aikaan edes mennä kauppaan, jossa näin hänet viimeksi. Ap

Vierailija
53/53 |
31.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tämän ihmisen eli entisen ihastukseni toissapäivänä kaksi kertaa. Hän oli kaupassa jonossa ja myöhemmin näin hänet kävelemässä yksin. Jäin vaan ihmettelemään, että mihin hän oli menossa ja miksi. Ap