Mulla on uusi ihastus!! Olen innoissaan kun kuvittelen kuinka onnellisia me ollaan yhdessä
Mutta huolissaan, jos en onnistukaan toivotusti.
Kommentit (53)
Voin ilolla kertoa, että olen nyt tavannut ihastukseni kaupassa! Se meni oikein hyvin. Hän oli siis ihan lähellä, samassa jonossa. Sen jälkeen otin katsekontaktin ja hän selkeästi katsoi minua myös! Olen varma, että kohta on pakko jo tapahtua jotain vähän enemmän "oikeaa". :) Ap
No!! Yrittäkää nyt hieman myötäelää. Ap
Shepherd kirjoitti:
Kiva. Itsekin olin innoissani. Kunnes selvisi, ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia ja tällä henkilöllä on toinen kiikarissa. Sydän on palasina enkä tästä usko enää toipuvani...
Säkin tarvitset UUDEN ihastuksen! Ap
Musta tuntuu, että tunteeni alkavat vähän kuolla ja hyvä niin. Sitä paitsi en koskaan pyytäisi miestä treffeille itse. Jos se ei voi tehdä mitään, niin olkoon rauhassa, olen tässä odottanut jo. Ap
Ikävöin ihastustani. Tylsä viikonloppu edessä.
Virittäydyn sillä tavalla, että olen taas avoin hänelle ja saattaisimme siksi nähdä taas viikonloppuna. Toivottavasti hän kaipasi minua sillä aikaa, kun olin kielteinen. Ap
En ole nähnyt ihastustani ainakaan kuukauteen. Yksikin päivä myöhästyin bussista ja jouduin odottamaan melkein puoli tuntia, ei mitään. Olen vihainen ja pettynyt, että tämä päättyy näin. Ehkä hän on kuollut. Ap
Olen ”innoissaan” ja ”huolissaan”. Anteeksi mutta noita sanamuotoja käytetään kun puhutaan toisista. Hän oli tai he olivat.
Minä olen innoissani ja minä olen huolissani.
Kiitos. Ja anteeksi mutta aivoihin sattuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen ”innoissaan” ja ”huolissaan”. Anteeksi mutta noita sanamuotoja käytetään kun puhutaan toisista. Hän oli tai he olivat.
Minä olen innoissani ja minä olen huolissani.
Kiitos. Ja anteeksi mutta aivoihin sattuu.
Voi olla, että kirjoitusvirheeni oli merkki, että myös HÄN oli innoissaan ja huolissaan. Älä siis tuomitse! Ap
Näin ihastuksestani unta ❤️ se oli hyvä uni. hän vain kertoi minulle asioita ja vaikutti onnelliselta. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?
Telepaattisia viestejä. Tällä hetkellä suunnitelmani on sen lisäksi hengailla paljon paikoissa, joissa olen hänet nähnyt. Menen ostamaan lämpimämpää takkia, jos joudun olemaan paljon ulkona lähiaikoina. Ap
Muista lääkkeet
Olen masentunut näin kevään kynnyksellä. Ihastustani en ole nähnyt pitkään aikaan. Hänellä voi olla sama. En ole jaksanut pitkään aikaan edes mennä kauppaan, jossa näin hänet viimeksi. Ap
Näin tämän ihmisen eli entisen ihastukseni toissapäivänä kaksi kertaa. Hän oli kaupassa jonossa ja myöhemmin näin hänet kävelemässä yksin. Jäin vaan ihmettelemään, että mihin hän oli menossa ja miksi. Ap
Kiva. Itsekin olin innoissani. Kunnes selvisi, ettei mulla ole mitään mahdollisuuksia ja tällä henkilöllä on toinen kiikarissa. Sydän on palasina enkä tästä usko enää toipuvani...