Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mulla on uusi ihastus!! Olen innoissaan kun kuvittelen kuinka onnellisia me ollaan yhdessä

Vierailija
21.11.2018 |

Mutta huolissaan, jos en onnistukaan toivotusti.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten kun näen hänet, otan katsekontaktia, kun hän hämmentyy ja pysähtyy niin aion kysyä, mihin hän on menossa. Eilen näin tämän tyypin ja hän melkein kaatui, mutta käveli sitten eteenpäin. Näin hänen ilmeestään, että piti minua kauniina. Ap

Olet siis joku sekopäinen mt-ongelmainen stalkkerinalku. Tosin se tais kyllä käydä selväksi  aiemmin.

Vierailija
22/53 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä vähän sama tilanne, tosin avomies (tuleva ex) löytyy mikä vähän häiritsee tilannetta.. Olen harkinnut eroa jo vuoden ja nyt tämä ihastus herätti minussa tunteen, että haluan löytää sielunkumppanini. Vaikkei se juuri tämä ihastus ehkä olekaan.

Mies asuu samalla kadulla ja tiedän hänet töiden kautta. Olemme vaihtaneet vain muutaman sanan ohimennen, mutta en saa miestä mielestäni.

Toisaalta, hän on aika vaikutusvaltaisessa asemassa, niin tuskin hän minusta kiinnostuisi. Hän on minua 12 vuotta vanhempi, niin ehkä toisaalta näin nuori nainen häntä kohtaan harvoin osoittaa kiinnostusta.

IKIS-Alert!!!!

Eli kirjoittaja on nelikymppinen sekoboltsi joka täällä kirjoittelee ikäerojuttuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
29.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se takkijuttu oli puoliksi läppä ja vajaajärkinen kirjoitustyyli jäi jotenkin päälle. Olen kyllä ihan tosissaan tästä ihastuksesta :D onneksi tänään on taas asiaa kauppakeskukseen. Veikkaan, että se asuu jossain lähellä, koska olen nähnyt niin usein. Ja kohta on viikonloppu! Ap

Sun äitis ei opettanut sua puhumaan? Tosissani, ei  tosissaan. Ja tuo pitää osata jo ennen kouluikää!

Vierailija
24/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei niin ihanaa! Onko teillä ketään yhteistä tuttua että voisit kysellä hänestä, että onko hänellä jo joku tms.? Tai lähettää vaikka terveisiä ja katsoo miten reagoi? Se olisi ihan huippu juttu jos tunnet jonkun, joka kehtaisi pyytää häneltä tarrakuvaa. Hyvä vinkki on että soitat hänelle ja jos vastaa itse, laitatkin luurin kiinni. Saat kuitenkin kuulla hänen äänensä.

Sitten jossain vaiheessa kannattaa kirjoittaa hänelle joku kirjelappu...Pyydät lupaa käydä tunnilla vessassa, ja jos hänen takkinsa on naulakossa samassa rakennuksessa niin sujautat sen taskuun. Eka voit vaikka laittaa että t. Salainen ihailija tms ja seuraat vähän ilmeitä ja olemusta että onko huomannut sen ja mitä ehkä ajattelee. Voi tsemppiä sulle, tuo on niin huikeeta. Toivottavasti ootte vielä jonain päivänä!

Vierailija
25/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?

EI PYYDETÄ TREFFEILLE! Ihastusko muka tykkäisi takaisin? No köh köh, tapahtuu vain elokuvissa. Ap, parempi kun pysyt oman pääsi sisällä tämän jutun kanssa. Pysyt paaaaljon onnellisempana. Pakkejen saaminen ja omien tunteiden kuolettaminen on iljettävää ja sydäntä raastavaa. Parempi kun pysyy hiljaa koko asiasta.

Vierailija
26/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, podet vaikea-asteista älyn ja possessiivisuffiksien vajausta. Äkkiä lääkäriin!

Vierailija
27/53 |
30.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
28/53 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah, mun ketjusta on tykätty ja nosteltu! Nyt en ole moneen päivään nähnyt, niin alan vähän huolestua tuleeko tästä mitään. Tai tulee, mutta alan käydä kätsimättömäksi. Huomenna täytyy ulkoilla enemmän. Ap

Vierailija
29/53 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se lähtee juoksien karkuun kun avaat suusi. Ei luoja miten vajaalta kuullostat :D

Vierailija
30/53 |
01.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toni????

Vierailija
31/53 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas näin hänet! Ja samassa paikassa missä kerran ennenkin. Odotin bussia ja kulki tien toisella puolella. En tiedä huomasiko hän minua ollenkaan. En pystynyt tekemään mitään, koska välimatka oli niin pitkä. Mun pitäisi siis mennä toiselle puolelle tietä ens kerralla, mutta sitten olen väärässä suunnassa bussia ajatellen. Ap

Vierailija
32/53 |
02.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tietää, että liikkuu ympäriinsä täällä ja törmäämisen mahdollisuudet on yhä suuret. Ap

Vierailija
33/53 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt ihastustani pitkään aikaan. En ole muistanut oikein kuljeskella sillä puolen kaupunkia viime aikoina. Kohta on jo uusi vuosi ja vieläkään tilanne ei ole edistynyt ollenkaan!! Ap

Vierailija
34/53 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kuulla. Oletko jo uskaltanut pyytää treffeille vai lähetätkö telepaattisia viestejä?

Pakkejen saaminen ja omien tunteiden kuolettaminen on iljettävää ja sydäntä raastavaa. Parempi kun pysyy hiljaa koko asiasta.

Tämä totta. T. Kokenut

Vierailija
35/53 |
27.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä törmätä suoraan päin.

Vierailija
36/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään näin ihastukseni bussin ikkunasta!! On harmillista, että en vieläkään ole saanut häntä. Mutta onneksi hän käveli yksin. Saisinpa tietää mihin hän oli menossa. Ap

Vierailija
37/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ihastuksesi on vapaa?

Vierailija
38/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:-D

Vierailija
39/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ainakaan huomannut ketään tyttöystävää :) Ap

Vierailija
40/53 |
31.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole ainakaan huomannut ketään tyttöystävää :) Ap

Nyt parhaimmat päälle ja stalkkaamaan. Mitä sä täällä?

Huulipunaa, korkkarit, minihame ja viettelymoodi päälle. Muista olla sopivan tyrkky!

Tuu si kertoo mite meni.