haluaisin nähdä livenä naisen märän/kermaisen orkun!
rakastan märkiä pilluja,mitä märempi sen parempi.ja jos pääsee itse aiheuttamaan sen niin ou jee,taivas on laskeutunut maan päälle!
Kommentit (70)
m46 kirjoitti:
rakastan märkiä pilluja,mitä märempi sen parempi.ja jos pääsee itse aiheuttamaan sen niin ou jee,taivas on laskeutunut maan päälle!
Miten itse osallistuisit siihen? Sormettamalla vai panemalla?
Ai, että kun tekis hyvää saada samantien sisälle. Välillä pitkiä vetoja. Välillä rajummin... Mikäs se kiihkeämpää kuin saada vielä mies ruikkimaan spermat syvälle pilluun.
nuolemalla,hivelemällä,sormettamalla ja panemalla.muutaman kerran oon päässyt kokemaan todella valuvan orkun naisella kun valuttelee ratsastaessa päälleni.vau mikä tunne ja senkin haluisin tuntee uudelleen!
se estää ettei ole sellaista naista enää eikä ole vastaavaa löytynyt.liiankin kuivia tapauksia löytynyt yhdistettynä pieneen pimppaan.harvassa tuntuvat olevan noi tosi märän orkun saavat naiset.
m46 kirjoitti:
se estää ettei ole sellaista naista enää eikä ole vastaavaa löytynyt.liiankin kuivia tapauksia löytynyt yhdistettynä pieneen pimppaan.harvassa tuntuvat olevan noi tosi märän orkun saavat naiset.
Onko oikeasti harvassa? Käyttäneet ilmeisesti jonkinlaista ehkäisyä, joka vienyt halut.
Mulla on niin kovat himot päällä, että jo mietin, että pitääkö mennä jonnekin terapeutille juttelemaan. 😀 Taidan olla märkänä 24 / 7 koko loppuelämäni... 🙄
Kyllä täälläkin ollaan märkänä koko ajan
Mulla iso hyvä pillu joka rakastaa nuolemista ja ratsastamista. Nuollessa voi jo tuntea kosteutta. Apua täytyy varmaan ruveta kohta itse hoitaan tota märkää pillua
Viimeeks kun pantiin olin vähän kuiva. Seuraavana päivänä kovassa kuumeessa. Jos on kipeä, voi pillukin kuivaa.
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua ap estää sitten?
Varnaankin se että on peräkammarissa elänyt,
Eikä ole ollut naisen kanssa tekemisissä muuten kun äitinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä sua ap estää sitten?
Varnaankin se että on peräkammarissa elänyt,
Eikä ole ollut naisen kanssa tekemisissä muuten kun äitinsä.
Lueppas kuule tarkemmin. Ei sillä kuulemma ole enää sellaista naista eikä ole sellaista löytänytkään.
Ja mitäs sitten, jos ei ole ennen naisia ollutkaan. Niistähän saa koulutettua mieluisensa petikumppanin.
Mikä se kermainen pillu on? Kuulostaa ällöltä.
vau!tosi hyvä että on teillä märkkyyttä pillussa!kai siihenkin löytyy helpotusta ihan luomuna?
kiitos!juu lukemisen ymmärtäminen auttaa kyllä.kammarin juttuja nää on kyllä muttei sentään ihan periltä,heh.
Juu löytyy, paitsi nyt joutuu olemaan viikonlopun ilman.
termi kermanen ei tarkota kahvikermaa vaan kun naisen orkun hetkellä sisältä sykkii ulos vähän jäykempää pillunestettä joka on tahmeempaa ja vaaleeta väriltään.
fantasiat on hyviä ollakin ja niitäkin voi toteuttaa jos haluut itse.jotkut ihan realistisiakin ja toteutettavissa.rohkeesti vaan toteutat!mulla enemmän realismia.
ymmärrettävää että jos on sairas,tulossa kipeex tai joku huoli vaikka painaa joka estää kiihottumasta,kostumasta vaikka haluja olisikin.
toki haluisin löytää itsekin tällaisen todella märän naisen jota vois halata,suudella,hyväillä,nuolla,sormettaa ja rakastella loppuun asti suurella tunteella.
fantasiaa vain.
minä taas fantasioin että minua "tirkistellään" kun masturboin itseni orgamiin. Ajatus siitä että joku on penis kovana katsomassa kun tekopenis liukuu minuun ja kuinka tärisen orgasmista. Ja lopuksi voisin kutsua katsojan sisään niin, että voin katsoa kuinka hän runkkaa itselleen orgmismin, ja ruiskii minun kummulle ja huulille valkoisen elämännesteen.