Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin nähdä livenä naisen märän/kermaisen orkun!

m46
21.11.2018 |

rakastan märkiä pilluja,mitä märempi sen parempi.ja jos pääsee itse aiheuttamaan sen niin ou jee,taivas on laskeutunut maan päälle!

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Kiihkosta herkkänä vartaloni liikehtii. Pillu sykkii kiihkosta ja haluaa kovaa sisällensä. Mies ei vielä anna periksi vaan pitkittää nautintoa. Kädet hivelee lujemmin kehoa ja melkein jo siitä saa orgasmin. Tunnen itseni tosi märäksi. Alan jo anelemaan, mutta mies vain naurahtaa...

kuulostaa tarinalta.

En voi mitään, mutta mulle näistä tulee aina mieleen vain Kummelin seksipuhelinsketsin Marjatta :D "Ottaa slipoverin pooois... Ottaa sukat poooois... Ottaa housut pooois... ... Olkaa hyvä."

Vierailija
62/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

...

Kiihkosta herkkänä vartaloni liikehtii. Pillu sykkii kiihkosta ja haluaa kovaa sisällensä. Mies ei vielä anna periksi vaan pitkittää nautintoa. Kädet hivelee lujemmin kehoa ja melkein jo siitä saa orgasmin. Tunnen itseni tosi märäksi. Alan jo anelemaan, mutta mies vain naurahtaa...

kuulostaa tarinalta.

En voi mitään, mutta mulle näistä tulee aina mieleen vain Kummelin seksipuhelinsketsin Marjatta :D "Ottaa slipoverin pooois... Ottaa sukat poooois... Ottaa housut pooois... ... Olkaa hyvä."

😂🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja loput voitkin sitten kuvitella itse? 😀

tarina on hyvä.live-versio tai siitä kertova tarina kiihottavampi.virtuaalitarinakin lämmittää hyvin mieltä ja laittaa mielikuvituksen liikkeelle.mitä tekisit ja missä jos voisit koskien alkuperäistä ajatusta tässä ketjussa?

Vierailija
64/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tarina on hyvä.live-versio tai siitä kertova tarina kiihottavampi.virtuaalitarinakin lämmittää hyvin mieltä ja laittaa mielikuvituksen liikkeelle.mitä tekisit ja missä jos voisit koskien alkuperäistä ajatusta tässä ketjussa?

En tiedä. Saattaisi kummiskin käydä niin, etten uskalla oikeassa elämässä toteuttaa. 😀

Vierailija
65/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
66/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://xhamsterlive.com/vikibru

muitakin on, ja ilmaiseksi näkee

Vierailija
67/70 |
27.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m46 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Saattaisi kummiskin käydä niin, etten uskalla oikeassa elämässä toteuttaa. 😀

totta,uskallusta vähän vaatii toteuttaa.ehkä voisit kokeilla kysyä toiselta osapuolelta että mitä hän pitää jostain haaveeseesi tai fantasiaasi liittyvästä.vaikka ensin yleisellä tasolla joku kysymys ja ehkä sitten jotain tarkentavaa kysymystä jos vastaus on myönteinen.jos taas kielteinen kanta sinne suunnalle niin sitten voit jättää asian yleiselle tasolle.toki jos olette molemmat tai edes toinen kokeilunhalukkaita niin suoraan vaan toteuttamaan rohkeesti!sillon voi tulla elämäsi kokemus jossa laukee jokin iso sisälläsi aiheuttaen miltei maanjäristyksen.ja kun sitä muistelee jälkeen päin niin tiedä mitä siitä seuraa jatkossa...!

Vierailija
68/70 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se tietysti on, että keskustelemalla ja kokeilemalla vois saada jonkinlaisen tajunnan räjäyttävän kokemuksen...

Vierailija
69/70 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä se kermainen pillu on? Kuulostaa ällöltä.

Creampie

Vierailija
70/70 |
28.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän lie iso ja märkä pillu?