Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

haluaisin nähdä livenä naisen märän/kermaisen orkun!

m46
21.11.2018 |

rakastan märkiä pilluja,mitä märempi sen parempi.ja jos pääsee itse aiheuttamaan sen niin ou jee,taivas on laskeutunut maan päälle!

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkasen ollutkin haku päällä mutta no response.baareissa en käy ja liikunnalliset paikat on liikkumista varten,ei niinkään ton puolen juttuja.virtuaalihakua kokeiltu,ei tulosta.siksi laitoin myös tänne kirjotusta kun tiedän että täällä on paljon tervejärkisiä naisia paikalla.toki täältäkin löytyy noita "vitsikkäitäkin tyyppejä" mutta myös maalaisjärkee omaavia ihmisiä.jos tätä kautta löytyy kiva nainen jonka kanssa kokeilla/tutustua niin olis ihan mahtava juttu!

Vierailija
22/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

pikkasen ollutkin haku päällä mutta no response.baareissa en käy ja liikunnalliset paikat on liikkumista varten,ei niinkään ton puolen juttuja.virtuaalihakua kokeiltu,ei tulosta.siksi laitoin myös tänne kirjotusta kun tiedän että täällä on paljon tervejärkisiä naisia paikalla.toki täältäkin löytyy noita "vitsikkäitäkin tyyppejä" mutta myös maalaisjärkee omaavia ihmisiä.jos tätä kautta löytyy kiva nainen jonka kanssa kokeilla/tutustua niin olis ihan mahtava juttu!

Minä taidan ainakin olla tervejärkisyydestä hyvin kaukana, kun tekee mieli koko ajan. 🤣

Mutta toivotaan, että sinulle löytyy joku kiva. 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no hehhee!tunnistan tuon tunteen.ei siihen kyllä muuta apua varmaan oo kuin livenä paukutella menemään.vaikee kuvitella että ammattilaisapu auttais ellei käytä ton alan ammattilaista,hih!kunpa löytyiskin kaksi yhtä puutteessa olevaa samaan tilaan niin saisi tuplana purettua ne.kiitos,toivon sulle kans onnea panetuksen poistoon.tokkopa oot kumminkaan lähitienoolta jotta voisimme tavata?

24/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

termi kermanen ei tarkota kahvikermaa vaan kun naisen orkun hetkellä sisältä sykkii ulos vähän jäykempää pillunestettä  joka on tahmeempaa ja vaaleeta väriltään.

No tämä oli kyllä uutta. Ei minulla vain! Erittäin liukasta on orkun jälkeen, muttei kyllä mitään paksua tai vaaleaa.

Vierailija
25/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

m46 kirjoitti:

no hehhee!tunnistan tuon tunteen.ei siihen kyllä muuta apua varmaan oo kuin livenä paukutella menemään.vaikee kuvitella että ammattilaisapu auttais ellei käytä ton alan ammattilaista,hih!kunpa löytyiskin kaksi yhtä puutteessa olevaa samaan tilaan niin saisi tuplana purettua ne.kiitos,toivon sulle kans onnea panetuksen poistoon.tokkopa oot kumminkaan lähitienoolta jotta voisimme tavata?

😳 Niin asutaan aivan varmasti 1000 km:n päässä toisistamme... jajaja... Vois mennä pupu pöksyyn kummiskin. 😶

Vierailija
26/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain on pikkasen jäykempää eritettä mutta mulle ei oo väliä onko notkeeta vai jäykempää kunhan on märkää ja liukasta.

Vierailija
27/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan niin etäisyyden suhteen,hehhee,ainakin mun tuurilla!mutta epäilen vahvasti ettei puput eksyis housuihin.kivaahan olis ainakin kokeilla löytyykö mitä sieltä housuista,pidän kyllä pupuistakin,hih!

Vierailija
28/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Löytyykö mitä sieltä housuista? 😂 On se jännää...

Miehet ei nyt varmaan ikininä ala jänistämään, kun tilaisuus sattuu kohdille. Ihan vaan aloin mielessäni kuvittelemaan tilannetta ja saattaa olla, että tosi paikan tullen hipsisin taka vasemmalle. 🙄

Vierailija
29/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

olishan se kivaa nähdä kerrankin pupu housussa,hih!ei miehetkään sentään aina käy kiinni ja tulee heillekin second thoughtseja.mutta jos pikkasenkaan kemiat kolahtaa tai halut vievät mennessään niin kyllä sullakin alkaa muutkin kuin varpaat heilumaan.

Vierailija
30/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saa aika kovassa puutteessa olla, jos ei tule toisiin ajatuksiin ja antaa vaan mennä? Siis jos on täysin tuntemattomasta kyse?

Jännästi kummiskin kihelmöi pelkkä ajatuskin.

Vierailija
31/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta tuokin että ei oo helppoo hypätä tuntemattoman kanssa suoraan asiaan.en tiedä onnistuisiko itseltänikään.mutta sitä varten haluan tutustua ihmiseen jotta ymmärtää toista ihmistä mahdollisimman hyvin.kohdata toisen ihmisenä eikä vaan yhtenä panona.jotta saadaan henkinen yhteys jolloin pystyy nauttimaan enemmän.itse en ole harrastanut irtosuhteita koskaan vaan ollut joko ilman tai parisuhteessa yhden naisen mies.siksi tilanne on nyt uusi itselle.kyllä kihelmöivä ajatus tulee jos ajattelee uutta ihmisen kohtaamista ja siitä mitä kaikkea se voisi tuoda tullessaan.ja se että pääsis vielä tutkimaan jänön löytymistä housusta niin hrrrr... (hyrinää).

Vierailija
32/70 |
23.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipäs nyt tätäkin tilannetta. 🤔 Kaksi täysin tuntematonta vaihtelee ajatuksia seksistä ja jonkinlaista jännäystä ilmassa. Ja varmaan lukijatkin jännäävät, kui täs ny oikein käy. 😂🤣

Joo, mutta vakavasti...

Onhan tuolla noita treffisivuja ym., jonne voit laittaa ilmoitusta mitä seuraa haet.

Ja me voidaan heittää täällä kaikenlaista läppää...

Vaikka virtuaaliseksiä 😃

😁

Vierailija
33/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu on kaikenlaisia senssisivustoja olemassa,tiedän ja kokeiltu.tyhjää täynnä ja pimeetä puolillaan.pääosin haluavat vain esitellä itseänsä tai vaativat miltei mahdottomuuksia.pitäs olla hirveen hyvä valehtelemaan tai vaan komee ulkokuori jotta edes viestiä laittaisivat.kumpaakaan en itse oo.mutta tässäpä onkin salkkariainesta toisille seurata että miten käy,hehhee.toki lopputulos näkyy kilometrien päähän että ei me mitään saada aikaan kumminkaan.jäämme vaan puutteessa ruikuttamaan niin kuin tähänkin asti.toki olis ollut kiva tutustua kanssasi mutta kivaa oli silti viestitellä!kiitos kun jaksoit kirjotella.

Vierailija
34/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😀

Nyt rupesi mielikuvitus oikein laukkaamaan ja rupesin jo lämpenemään, mutta kun on näitä kaikenlaisia esteitä. 😒

Mutta... JOS kävis niin, että kerran nähtäsiin ja käytäisiin kokeilemassa, niin minne mentäisiin?

Vierailija
35/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka kahville ensin,rupateltas niitä näitä.sen jälkeen tai aikana vois halata,ehkä ujosti/hellästi kokeilla pussata.jos yhtään herättäisi värinää niin sen jälkeen voitaisiin tutkia että löytyykö jänö housusta sun tai mun luona,autossa tai jossain muualla.

Vierailija
36/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten, kun siirrymme autoon?

Vierailija
37/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain mielikuvitus rajana.kokovartalon hyväilyä.ei itsekästä nautiskelua vaan yhdessä toinen toistaan kiihdyttäen kohti...?kumpikin saa henkisen ja fyysisen nautinnon,hyvän olon tunteen.kerrot mistä pidät/et pidä.rauhassa nautiskellen toinen toisistamme.

Vierailija
38/70 |
24.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin tykkään, kun mies suutelee kaulaan ja käsittelee minua varmoin ottein. Pidän hivelystä ja suutelusta. Voisin tulla syliin, jossa istutaan naamatusten suudellen... Hitaasti ja hartaasti.

Vierailija
39/70 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näen sellaisen pari kolme kertaa viikossa. Jatka sinä peniskyselyiden parissa.

Vierailija
40/70 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat tähän viestiä nyt eri ihmiseltä, mutta minusta oli kiva lukea tämä ketju, että joku tykkää tästä ominaisuudesta. Olen hävennyt sitä parikymppisestä asti, siis siitä asti, kun olen oppinut orgasmeja saamaan. Onneksi ikä on korjannut asian hyväksymistä.

Aviomieheni ei myöskään innoissaan asiasta ole, koska siitä tulee sotkua, vaikka suojaankin sänkyä ja käyn pissalla juuri ennen h-hetkeä, jos on aistittavissa toivoa seksistä kyseisenä iltana. Vaikka ei se pissalla käyminen kyllä auta. Aina sitä tulee, kun saan orgasmin. Ja se on kyllä ihan jotain muuta kuin pissaa.

Ymmärrän kyllä miestäni, koska tietyissä asennoissa paine vaginassani on niin kova orkun hetkellä, että miehen penis on pakko ottaa hetkeksi ulos, että pääsee se neste ulos. Onneksi on asentoja, missä ei tätä tarvitse tehdä. Kun mieskin on siinä vaiheessa loppusuoralla, niin ei varmasti kiva.

Aika huonosti on mielestäni virallista anatomista/fysiologista tietoa asiasta. Sen tiedän, että tämä ominaisuus on periytynyt äidiltäni ja ainakin se on yhdellä veljeni tyttäristä. Ilmeisesti ei ole ollut evoluutiossa mikään karsiva ominaisuus, niin on säilynyt joillakin yksilöillä. Eikä synnyttäminen vaikuta siihen.

Sinulla on kyllä haastetta, jos haluat löytää itsellesi puolison tämän ominaisuuden perusteella... puheeksi ottaminen on varmasti vähintäänkin mielenkiintoista 🤔 onnea kuitenkin sinulle etsintään! Olisi se omallakin kohdalla ihan kiva bonus, jos mies siitä kiihottuisi. Mutta näillä mennään...