Menettekö te tosiaan vessaan pieremään?
Tuosta yhdestä keskustelusta sain sellaisen käsityksen, että ihmiset menevät kotioloissakin vessaan pieremään. Onko todellista? Eikö tuo nyt ole hieman neuroottista?
Jos minua pierettää, en tosiaan poistu vessaan pieremään.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No totta kai. Piereskely kumppanin läsnäollessa on epäkunnioittavaa. Ne jotka piereskelee estottomasti, kai myös röyhtäilette ruokapöydässä ja kaivelette haaruksia sohvalla telkkaria katsellessa? :)
Itseasiassa kyllä. Miksi ei voisi omassa kodissaan, oman puolison läsnäollessa pierskellä ja röyhtäillä?
Meistä molemmat tekee niin, eikä siinä koe kumpikaan mitään epäkunnioitusta.
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.
Te varmasti käytte tarpeillannekin samaan aikaan? :D
Häpeily on eri asia kuin totaalinen käytöstapojen puuttuminen ja toisen huomioimatta jättäminen.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai piereskelen omassa kotonani miten ja missä vain tekee mieli. Ja jos puoliso ei ole kotona nii nauhoitan pierun äänen ja lähetän sen whatsappilla hänelle. Hajun säilytän vanhassa kurkkupurkissa, josta sen voi nautiskella myöhemmin.
"omassa kotonani" wtf? Eikö ihmiset tajua, että se on "omassa kodissani"? Jossain mainoksessa aikoinaan sanottiin "tässä sitä nyt ollaan omassa kotona".
Vierailija kirjoitti:
MInä saisin olla siellä vessassa vähän väliä, jos sinne saakka pitää mennä pierimään. Kotona pierin miten mielii, tuuletusikkunat saa auki.
Töissä pierin jos olen työhuoneessani yksin, muuten en. Ja tässäkin huoneessa on tuuletusikkuna, jolle tosiaan on välillä käyttöä.
Miksi et tee ruokavaliollesi jotain?
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
No totta kai. Piereskely kumppanin läsnäollessa on epäkunnioittavaa. Ne jotka piereskelee estottomasti, kai myös röyhtäilette ruokapöydässä ja kaivelette haaruksia sohvalla telkkaria katsellessa? :)
Itseasiassa kyllä. Miksi ei voisi omassa kodissaan, oman puolison läsnäollessa pierskellä ja röyhtäillä?
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.
Teetkö samoin hyvien ystäviesi seurassa? Itse arvostan puolisoani yhtä paljon kuin ystäviäni tai jopa enemmän eli en tee häntä kohtaan mitään sellaista, mitä en tekisi myöskään ystäviäni, työkavereitani tai muita ihmisiä kohtaan.
En nyt välttämättä vessaan, mutta en piere kyllä toisen läsnä ollessa. Totta kai välillä voi sattua vahinkopaukku enkä minä niitä nyt mitenkään kainostele ja häpeä tai anteeksi pyytele, mutta en nyt asiaksenikaan paukkuja revittele. Onneksi mies on samoilla linjoilla. Pieruhuumori ei naurata pätkääkään.
Muutoin miehellä on inha tapa pitää jonkunlainen ylimääräinen ääni kaikista ruumiintoiminnoistaan, röyhtäisy tulee aina äänen kera ja aina joku ähkäisy tai rykäisy. Mun mielestä nämäkin voisi tehdä vähän pienemmällä teatterilla. Kyllä se ylimääräinen ilma tulee keuhkoistakin ilman numeron tekemistä (enkä tarkoita että pitäisi poistua toiseen huoneeseen röyhtäisemään, mutta se röyhtäisyääniefekti on yäääh...).
Minä säästän pierut ruuhkabusseihin! Pääsevät muutkin nauttimaan! 😊
Ei meilläkään päästellä miten sattuu. Käydään vessassa ja vahingot erikseen, sit taas jos tuhnuttaa vaan kevyesti ja toinen ei oo samassa huoneessa niin ihan sama. :D
Mun pisin ihmissuhde on 15 vuotta avoliittoa, ja koko tänä aikana ei
1) piereskelty tai röyhtäilty toistemme läsnäollessa (vahinkopieru jos pääsi vaikka jotain raskasta nostaessa, sitä pahoiteltiin asiaankuuluvasti)
2) käyty tarpeilla samaan aikaan (ei pissalla, ei kakalla) kun toinen on suihkussa tai harjaa hampaita - vessarauha
3) annettu käytettyjä kuukautissuojia toiselle roskiin vietäväksi (oikeasti olen kuullut että tätäkin tapahtuu, jos vaikka nainen on suihkussa ja unohtanut tamponin, niin antaa sen sitten miehelle että vieppäs kultsu tää roskiin)
4) ronkittu haaruksia sohvalla istuessa
Jos mun mies tahallaan pieraisisi mun läsnäollessa, niin olisi aika äkkiä entinen mies. Tai jos änkisi paskalle kun olen suihkussa. Mutta onneksi hän on kotikasvatuksessaan saanut käytöstavat mukaan, kuten minäkin.
Ei minua piereskelyt haittaa, mutta minua ei pieretä, tai hyvin harvoin. Millaisesta ruokavaliosta tämä voi johtua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.Teetkö samoin hyvien ystäviesi seurassa? Itse arvostan puolisoani yhtä paljon kuin ystäviäni tai jopa enemmän eli en tee häntä kohtaan mitään sellaista, mitä en tekisi myöskään ystäviäni, työkavereitani tai muita ihmisiä kohtaan.
Teet siis ystäviäsi kohtaan kaiken saman minkä puolisoasi kohtaankin?
Miten ne kaikki ystävät suostuu p*ntavaksi?
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.Te varmasti käytte tarpeillannekin samaan aikaan? :D
Häpeily on eri asia kuin totaalinen käytöstapojen puuttuminen ja toisen huomioimatta jättäminen.
Olen täysin samaa mieltä! Minun mielestä se on toisen huomioimista ettei sikaile miten sattuu. Jos taas ei ole tarvetta huomioida toista, niin kannattaa pohtia missä siinä suhteessa mennään...
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.Te varmasti käytte tarpeillannekin samaan aikaan? :D
Olen täysin samaa mieltä! Minun mielestä se on toisen huomioimista ettei sikaile miten sattuu. Jos taas ei ole tarvetta huomioida toista, niin kannattaa pohtia missä siinä suhteessa mennään...
Ei nostata mieskuntoa, jos kumppani pieree, jopa suuhoidon aikana..
T. Kokemusta on.
Olen monta kertaa ajatellut näitä makuuhuoneen katkuja yön jälkeen. Eikö ketään muuta ällötä?
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa ajatellut näitä makuuhuoneen katkuja yön jälkeen. Eikö ketään muuta ällötä?
No lopeta niiden ajatteleminen hyvänen aika!
Pierasen eukon muhkeaan tyynyyn! Imasee hyvin iänet ja hajut
Töissä käyn vessassa (pidättänyt pierua kunnes tulee muutenki kyttä vessassa). Joskus jos työhuoneessa on hetki tyhjää, saatan kaasuttaa siellä.
Kotona menen sellaiseen huoneeseen pieremään jossa ei ole muita. Vessa sopii hyvin, voi vaikka samalla pestä kädet ja vilkaista peiliä.
Oma isäni piereskeli estoitta ja inhosin sitä. Se ääni ja varsinkin haju. Erityisesti autossa!!
Omille lapsilleni en näytä samanlaista esimerkkiä.
PS. En myöskään röyhtäile julkisesti (tuli mieleen kun toimistossa joku porsas juuri röyhtäisi sermin takana)
T: hienostunut mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.Teetkö samoin hyvien ystäviesi seurassa? Itse arvostan puolisoani yhtä paljon kuin ystäviäni tai jopa enemmän eli en tee häntä kohtaan mitään sellaista, mitä en tekisi myöskään ystäviäni, työkavereitani tai muita ihmisiä kohtaan.
Teet siis ystäviäsi kohtaan kaiken saman minkä puolisoasi kohtaankin?
Miten ne kaikki ystävät suostuu p*ntavaksi?
Looginen ajattelu ei ilmeisesti kuulu vahvuuksiisi. Otan osaa. Jos kaikki mopsit ovat koiria, niin kaikki koirat eivät silti ole mopseja. Vai mitä mieltä sinä olet?
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä yli 20 vuotta ja kyllä pieraisemme jos pierettää. Ruokapöydässä emme, mutta muualla ihan se ja sama. Sitä paitsi mitä ihmettä se pieru ketään haittaa? Tai röyhtäisy? Ääniä muiden mukana siinä missä vaikka hikan äänikin.
Hajullisia pieruja tulee harvoin ja ylipäätään pierujakaan, mutta ei niitä vähiäkään nyt tarvitse lähteä toiseen huoneeseen päästelemään. Saatan mennä myös pissalle silloin kun mieheni on suihkussa tai muuta tavallista ja seksielämä voi hyvin!
Vierailija kirjoitti:
Tottakai piereskelen omassa kotonani miten ja missä vain tekee mieli. Ja jos puoliso ei ole kotona nii nauhoitan pierun äänen ja lähetän sen whatsappilla hänelle. Hajun säilytän vanhassa kurkkupurkissa, josta sen voi nautiskella myöhemmin.
Si että repesin niin että mahaan sattuu 😁😂😅
Minä tiesin tämän vatsallani jo ennalta.