Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö te tosiaan vessaan pieremään?

Vierailija
21.11.2018 |

Tuosta yhdestä keskustelusta sain sellaisen käsityksen, että ihmiset menevät kotioloissakin vessaan pieremään. Onko todellista? Eikö tuo nyt ole hieman neuroottista?

Jos minua pierettää, en tosiaan poistu vessaan pieremään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käyn yleensä hississä.

Vierailija
2/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on ystäviä käymässä niin silloin on pakko poistua. Muuten toki piereskellään missä milloinki. Meen vähän sivummalle kyllä vaikka vaan puoliso siinä samalla sohvalla, jos kamalat päästöt tulossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se kuvottavaa oleskella siinä katkussa. Mieheni käy pyynnöstäni vessassa pieremässä. Makuuhuoneessa en siedä sitä yhtään.

Vierailija
4/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut noin kuukauden verran, jokohan uskaltaisin kysyä tyttöystävältäni että voinko pieraista ilman vessareissua? Kun menee vessaan, niin eihän ne pierut silloin tietenkään tule.

Vierailija
5/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuvottavaa oleskella siinä katkussa. Mieheni käy pyynnöstäni vessassa pieremässä. Makuuhuoneessa en siedä sitä yhtään.

Ja miehesi suostuu?? Varmaan parisuhde oikein kukoistaa tuollaisessa kotidiktatuurissa.

Vierailija
6/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Kyllä perheen kesken voi piereskellä kun pierettää.

Vierailija
7/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pieren naapurin postiluukusta ineen.

Vierailija
8/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No totta kai. Piereskely kumppanin läsnäollessa on epäkunnioittavaa. Ne jotka piereskelee estottomasti, kai myös röyhtäilette ruokapöydässä ja kaivelette haaruksia sohvalla telkkaria katsellessa? :) 

Vierailija
9/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat piereskellään mieheni kanssa, onneksi ei vaan haise pahalle. No ehkä kaaliruokien jälkeen vähän.

Vierailija
10/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

No totta kai. Piereskely kumppanin läsnäollessa on epäkunnioittavaa. Ne jotka piereskelee estottomasti, kai myös röyhtäilette ruokapöydässä ja kaivelette haaruksia sohvalla telkkaria katsellessa? :) 

Tämä. En kyllä välttämättä mene vessaan, mutta eri huoneeseen kuitenkin.

Vierailija
11/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kaikki hyvät tavat katoaa. Ei vessaan tarvitse mennä, mutta sivummalle, jos muita läsnä. Minäkin piereskelen yksin missä vain, mutten muiden seurassa.

Vierailija
12/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä saisin olla siellä vessassa vähän väliä, jos sinne saakka pitää mennä pierimään. Kotona pierin miten mielii, tuuletusikkunat saa auki.

Töissä pierin jos olen työhuoneessani yksin, muuten en. Ja tässäkin huoneessa on tuuletusikkuna, jolle tosiaan on välillä käyttöä.

Vierailija
13/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MInä saisin olla siellä vessassa vähän väliä, jos sinne saakka pitää mennä pierimään. Kotona pierin miten mielii, tuuletusikkunat saa auki.

Töissä pierin jos olen työhuoneessani yksin, muuten en. Ja tässäkin huoneessa on tuuletusikkuna, jolle tosiaan on välillä käyttöä.

Oiskohan ruokavaliossa tarkkastettavaa, itse en muista töissä olleen koskaan tarvetta piereskelyyn (eikä pidättämiseenkään)... Mutta en puputakaan leipää pitkin päivää.

Vierailija
14/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan mene. Yksi vanhempi sukulaistäti menee aina vessaan pieremään. Mistäkö tiedän? Sanoo aina "Anteeksi menen nyt vähän paukuttamaan" :D Voi luoja....

Vierailija
15/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kylläpä nuttura on neidillä tiukalla :)

Vierailija
16/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieru tulee kun on tullakseen. Ei se katso aikaa eikä paikkaa. Toisinaan on tosin soveliaampaa tuhnuttaa äänettä.

Vierailija
17/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

treffit kirjoitti:

Itseasiassa kyllä. Miksi ei voisi omassa kodissaan, oman puolison läsnäollessa pierskellä ja röyhtäillä?

Meistä molemmat tekee niin, eikä siinä koe kumpikaan mitään epäkunnioitusta.

Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.

Vierailija
18/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Itseasiassa kyllä. Miksi ei voisi omassa kodissaan, oman puolison läsnäollessa pierskellä ja röyhtäillä?

Meistä molemmat tekee niin, eikä siinä koe kumpikaan mitään epäkunnioitusta.

Ennemminkin meille positiivinen asia, että ei tarvitse häpeillä mitään toisen edessä.

Positiivinen asia ettei ole mitään kunnioitusta ja käytöstapoja? Ok.. ihan mistä itse tykkää....

Vierailija
19/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai piereskelen omassa kotonani miten ja missä vain tekee mieli. Ja jos puoliso ei ole kotona nii nauhoitan pierun äänen ja lähetän sen whatsappilla hänelle. Hajun säilytän vanhassa kurkkupurkissa, josta sen voi nautiskella myöhemmin.

Vierailija
20/55 |
21.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh. Vähän eri asia varmaan, onko jossain julkisella paikalla vai omassa kodissaan.

Jos kumpaakan ei haittaa moinen toiminta, niin mikä siitä tekee epäkunnioittavaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi