Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menettekö te tosiaan vessaan pieremään?

Vierailija
21.11.2018 |

Tuosta yhdestä keskustelusta sain sellaisen käsityksen, että ihmiset menevät kotioloissakin vessaan pieremään. Onko todellista? Eikö tuo nyt ole hieman neuroottista?

Jos minua pierettää, en tosiaan poistu vessaan pieremään.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kävisi mielessäkään mennä vessaan pierun takia :DDDDD 

Vierailija
42/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin silloin 24/7 veskissä!!

T. IBS

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuvottavaa oleskella siinä katkussa. Mieheni käy pyynnöstäni vessassa pieremässä. Makuuhuoneessa en siedä sitä yhtään.

-Arvaas kumpi pieraisee kun nukahdat.

Vierailija
44/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tod. mene vessaan. Jää ilma tulematta jos pidättelen vessaan asti.

Vierailija
45/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se kuvottavaa oleskella siinä katkussa. Mieheni käy pyynnöstäni vessassa pieremässä. Makuuhuoneessa en siedä sitä yhtään.

Voi hyvänen aika. Onneksi minun vaimo ei vaadi tuollaista. Pieremme yhdessä käsi kädessä. Seurassa ei tietenkään saa pierrä ja tarvittaessa pitää mennä jonnekin sivummalle tai vessaan. Mutta kyllä nyt oman puolison seurassa voi päästellä puolin ja toisin.

Vierailija
46/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos muita on kotona , pieren vessassa. Yksin ollessani en mene vessaan.

Vierailija
47/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvänen aika. Onneksi minun vaimo ei vaadi tuollaista. Pieremme yhdessä käsi kädessä. Seurassa ei tietenkään saa pierrä ja tarvittaessa pitää mennä jonnekin sivummalle tai vessaan. Mutta kyllä nyt oman puolison seurassa voi päästellä puolin ja toisin.

Hyi. Mä en kykenisi haluamaan seksuaalisesti miestä, joka pieree mun seurassa .

Vierailija
48/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pierut ei haise koskaan millekään mitä te oikein syötte

Vierailija
49/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan ala-asteella jos joku luokassa pieraisi, opettaja komensi menemään vessaan pieremään.

En ymmärtänyt että mitä se nyt enää auttaa, jos paukku on päässyt jo, ei sieltä lisää tule käskien 

Vierailija
50/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon joskus mennyt ja se oli kyllä silloin oikea ratkaisu.

Vierailija
51/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Minulla on jo (pierevä) vaimo. Kaikki pierevät parikymmentä pierua päivässä. Se on ihan faktaa. Vessanovensaranat kuluvat, jos pitää rampata siellä pieremässä. Ei mekään sentään makuuhuonetouhuissa piereskellä. Pidätellään sen aikaa. Pitkässä suhteessa on kyllä joskus käynyt vahinkoja molemmilta.

Vierailija
52/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei pieru ees tuu, paitsi vessassa ja omassa huoneessa. Ei tuli mieleenkään jossain ruokapöydässä alkaa piereskelee tai jossain muuallakaan minne joku vois tulla. Tai voi omaankin huoneeseen joku tulla, mutta se on sen vika sitten.

Vierailija
53/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Minulla on jo (pierevä) vaimo. Kaikki pierevät parikymmentä pierua päivässä. Se on ihan faktaa. Vessanovensaranat kuluvat, jos pitää rampata siellä pieremässä. Ei mekään sentään makuuhuonetouhuissa piereskellä. Pidätellään sen aikaa. Pitkässä

Miten pystyy pidättämään pierua naidessa?

Vierailija
54/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran paneskelin yhtä +60v mammaa takaapäin, häneltä pääsi työntöjen tahdissa useampi pieru.

Mamma totesi vaan et oho kun pääsi ilmaa..

Vierailija
55/55 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa. Minulla on jo (pierevä) vaimo. Kaikki pierevät parikymmentä pierua päivässä. Se on ihan faktaa. Vessanovensaranat kuluvat, jos pitää rampata siellä pieremässä. Ei mekään sentään makuuhuonetouhuissa piereskellä. Pidätellään sen aikaa. Pitkässä

No en kyllä itsekään viitannut suhun ja muhun ja seksiin. Vaan siihen, että mulle parisuhteeseen ei kuulu pierut tuosta syystä, etten kykene haluamaan miestä, jonka kuulen ja haistan arjessa pierevän. Eli mua pierevä puoliso haittaisi ja paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän