Puheet synnytystalkoista ovat oikeasti hirveän vastenmielisiä. Kukaan nainen ei lähde uhraamaan kehoaan jonkun yhteiskunnallisen syyn vuoksi...
Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.
Kommentit (715)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä "kehon uhraaminen" on?
Minäkin ihmettelen, mitä se tarkoittaa. Katsokaa vaikka kuninkaallisia. Maddella on kolme lasta, samoin Katella, Marylla ja Belgian kuningattarella on neljä lasta ja kaikki ovat hyvävartaloisia. Raskaus ja synnytys tekevät naisista entistä kauniinpia.
Raskaus ja synnyttäminen on tilastollisesti vaarallisinta, mitä nainen voi koskaan elämässään tehdä. Hemmetinmoista markkinoida moista naisille siksi, että kauheiden ulkonäköpaineiden alla elävät naiset ovat laihduttaneet pikapikaa raskauksien jälkeen ammattilaisten avulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tämä "kehon uhraaminen" on?
Minäkin ihmettelen, mitä se tarkoittaa. Katsokaa vaikka kuninkaallisia. Maddella on kolme lasta, samoin Katella, Marylla ja Belgian kuningattarella on neljä lasta ja kaikki ovat hyvävartaloisia. Raskaus ja synnytys tekevät naisista entistä kauniinpia.
Raskaus ja synnyttäminen on tilastollisesti vaarallisinta, mitä nainen voi koskaan elämässään tehdä. Hemmetinmoista markkinoida moista naisille siksi, että kauheiden ulkonäköpaineiden alla elävät naiset ovat laihduttaneet pikapikaa raskauksien jälkeen ammattilaisten avulla.
Mä haluaisin kyllä nähdä tilaston jonka mukaan maailman luonnollisin asia kuin raskaus ja synnytys on kaikkein vaarallisinta mitä voi nainen tehdä? Että kaikki kuolonkolarit yms jää kakkoseksi?
Onhan tämä synnytystalkoojuttu aivan järjetön ja ymmärrän kyllä miksi joku haluaa olla vela. Monia hyviä syitä siihen on annettu ja se olkoon jokaisen oma asia. Se, mitä kritisoin on naisten pelottelu. Täällä puhutaan ulkonäköpaineista, mutta samaan aikaan näillä pelotteluilla kropan pilaamisesta vain syötetään lisää häpeää omaa kehoa kohtaan ja spekuloidaan kuinka kropasta tulee vain ruma ja se on pilalla. Tosi hienoa tukemista teiltä NAISILTA NAISIA KOHTAAN. Se on selvä ettei synnyttänyt nainen ole sama asia kuin 20-vuotias nuori. Haloo nyt. Ihmisen keho muuttuu väistämättä vanhenemisen takia.
Ihmiset täällä kuvittelee että pitäisi elämän jälkiä vain peittää ja näyttää barbienukelta loppuelämä. Kaikilla on 40 kriisi kun ollaan vanhoja ja masennutaan kun ei olla enää nuoria. Pinnallisuus on kyllä vallitseva asia tässä ajassa ja se ei taida koskaan loppua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei maapallolta ihmiset lopu vaikka kaikki suomalaiset jättäisivät lapset tekemättä.
Kantasuomalaiset loppuvat.
https://www.kielikello.fi/-/kantasuomalaiset-ja-uussuomalaiset
Kumpia tarkoitat?Kantasuomalaisia; suomalaisen geeniperimän omaavia.
Kantasuomalaisuus on vanhastaan kieleen liittyvä käsite. Porukan geeniperimä on aina ollut enemmän kuin sekalaista. Ota selvää mistä puhut niin et tee itsestäsi ihan pelleä.
Kantasuomalainen -termiä käytetään nykyisin esimerkiksi uutisissa tuomaan esille, että kysymys on valkoisesta, geeniperimältään suomalaisesta henkilöstä. Itse olet pelle kun et tuota tiedä :D
No niinhän tuossa linkkaamassani Kielikellon jutussa lukee. Ja seuraavassa lukee, että se suomalainen geeniperimä on enemmän kuin epämääräistä sekasotkua. Pelle.
Se juuri on suomalainen piirre, höpönassukka
Jos geenisekamelska on suomalainen piirre, miten perustelet rummuttamasi geenien "puhtauden" vaalimisen?
Vakiintumisella. Suomalaiset koostuvat erilaisista alueellisista heimoista. Koiran yhdeksi syntyteoriaksi esitetään sudesta eriytymistä 10 000 vuotta sitten. Samoin suomalaiset vakiintuivat Suomeen 10 000 vuotta sitten erilaisiksi heimoiksi.
Kun afrikkalainen (tai ihan sama kuka) muuttaa Suomen niin hänen geeninsä eivät natsaa minkään suomalaisen heimon geeneihin. Hän ei siis ole geeniperimältään suomalainen. Jos he lisääntyvät kaltaistensa kanssa, ei heidän geenipohjansa muutu suomalaiseksi vaan pysyy afrikkalaisena. Jos lisääntyy suomalaisen kanssa ja tätä tapahtuu suuressa määrin niin silloin muutetaan esim. eristyksissä ollutta itä-suomalaista isolaattia afrikkalaiseksi sekoittuneeksi uudeksi geeniperimäksi, jota ei ole 10 000 vuoteen Suomessa esiintynyt. Silloin siis kantasuomalainen/alkuperäinen/mikä ikinä suomalaineen geenistö tuhoutuu ja muuntuu toiseksi.
Suomalaiset ja ei-suomalaiset
https://www.uusisuomi.fi/tiede-ja-ymparisto/201691-geenitutkijat-yllatt…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska keskustelu. Täynnä miehiä jotka eivät ole ikinä sotaa nähneetkään uhoavat kuinka he joutuvat puolustamaan Suomea :D Sodan todennäköisyys on niin minimaalinen ja sekään ei hoidu enää vanhalla tavalla pyssyjen kanssa metsässä juosten. Sitten voidaan tuudittautua siihen ajatukseen että jos se sota syttyisikin niin kyllä miesten pitäisi uhrautua!!1 Ja lottien osuutta vähätellään, ihan niin kuin naisia kuuluukin vähätellä.
En ole tavannut yhtäkään miestä joka olisi innoissaan lasten hankinnasta. Liikaa rahanmenoa, liian vähän vapaa-aikaa (eli siis ei voi pelata pleikkaria) ja ei haluta elättää perhettä. Tuntuu siltä että miesten mielestä perhe-elämä/lapset ovat naisten idea ja vastuu johon pitää pitkin hampain suostua että saa seksiä.
Oletko sinäkin aggressiivisen huvittunut? Täällä jo ollaan oltu niin huvittuneita, että on toivottu minun kuolemaani:D mulla on kyllä eri käsitys hauskasta ja huvituksesta.
Niin et sinäkään eikä kukaan mukaan täällä ole ollut lottana ja silti sillä keulitaan. Lottien roolin vähättely tuntuu siksi vähättelyltä, koska se oli rintamiesten päivätyöhön nähden turvallisempaa ja määrällisesti vähempää. Lottia oli 13 000 ja sotilaita " puolmiljoonaa ukkoo".
Idiootti!
Kun talvisota alkoi, oli Lotta Svärdillä jo 100 000 jäsentä, jotka antoivat panoksensa maanpuolustuksessa usealla eri tavalla.
https://www.iltalehti.fi/talvisota/a/2009120410607349 .Kyllä olet oikeassa tuosta 100 000 jäsentä. Sotatoimialueella oli 13 000 lottaa vrt sotilaita 500 000.
Kuule, tee anomus pressalle, jossa pyydät, että sotakorvauksina nykymiehille, jotka eivät itse olleet hengenvaarassa saati sodassa tapetaan 25 000 naista itsenäisyyspäivänä niin loppuu se stanan kitinäsi. Olen rivissä.
Ei kyllä mulle riittää, että myönnät kansakunnan uhrin painottuneen miehiin ja heidän kantaneen kovimman taakan. Sitähän te kierrätte ja kaarratte.
Silloin se oli järkeenkäypää, koska oli jonkinlaiset sukupuoliroolit ja naiset nähtiin äiteinä ja uuden elämän antajina. Nyt tilanne on toinen, sillä se äitiys ja elämän antamisen funktio on naisilta pois.
No mun ukkini (oli siis silloin nuori) oli postitoimistossa sota-aikana, että kyllä se vaginallinen lotta siellä eturintamatöissä teki raskaamman työn kuin kikkelillinen ukkini postissa. Se vaan ei mene niin, että kaikki miehet sitä ja kaikki naiset tätä.
Minne se kohtu on nyt naisilta kadonnut? Mites sukupuolenvaihtajat jne., mites meinasit heidät luokitella?
En sille mitään voi, että naiset eivät ole sinusta ihmisiä, eikä naisilla ole sinun mielestäsi itseisarvoa, joku meni kasvatuksessasi pieleen. Pitänee ryhtyä soveltamaan tuota ideologiaasi miehiin. Miehillä ei siis tästä lähtien ole itseisarvoa eikä ihmisarvoa. Nyt vallitsee arvottomuus sukupuolten välillä. Miehet ja naiset ovat tasa-arvoisesti arvottomia :)Feminismi on kyllä länsimaissa sen arvottomuuden kampanjan aloittanut, eritoten valkoihoinen, keski-ikäinen mies on kohteena.
Selitäs nyt miten esimerkiksi naisten äänioikeuden saaminen on laittanyt valkoisen keski-ikäisen miehen arvottomaan asemaan naiseen verrattuna?
Sanoin että on aloittanut, ei vielä onnistunut. En oikein tiedä tuleeko äänioikeudesta kiittää niinkään feministejä, kuin sosialisteja. Ehkä kumpiakin.
Itse olen pian keski-ikäinen mies ja siksi tätä ryhmää kohdistuvaa vihakampanjaa tulee seurattua tarkemmin kuin sinun tulee seurattua.
Jos olet keski-ikäinen mies niin mistä tietosi feminismistä mahtavat olla peräisin? Katsotko ihan itse mielenterveysongelmaisten miesvihaajanaisten tekemiä youtube-videoita vai poikasiko kertoo näistä totuutena "feminismistä? Keski-ikäisenä edellisen feminismin aalto pitäisi olla sinulle tutumpi kuin uusin sukupuolihörhötinversio.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun noiden juttujen laukojina on lähinnä keski-ikäisiä miehiä, joilla ei oikeasti ole hajuakaan mitä raskaana oleminen ja synnyttäminen ovat.
Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.
Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.
Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.
Ahaa. Kyllä iso ja näkyvä hätäsektioarpi on aika pysyvä muutos kropassa. - toinen kommentoija
Mitä haittaa siitä on?
En enää pidä vartalostani enkä halua käyttää arven takia bikineitä. Minusta haitta on silloin merkittävä.
Arpi ei haittaa. Sotamuistoja. Mikään ei estä sinua olemasta fitti ja timmi paitsi oma psyykeesi.
Olen hyvässä kunnossa. Ongelma on se, että arpi on todella rumasti kokoon kursittu. Vatsa näyttää samalta kuin Frankensteinin ompeleet. Älä vähättele ettei tämä ole todellinen haitta, jollet tästä itse kärsi.
Pyritkö mielyttämään miehiä ulkonäölläsi vai mikä on ongelmasi? Suomessa on ehkä pari viikkoa sellaiset kelit että joku voisi ne nähdä uimarannalla.
Rasvat pois ja lihakset esiin.Arven ulkonäkö ei miellytä minua. Se on se ongelma.
Arpi ei haittaa on vaan kiva muisto. Ilman lasta lapsia elämä ei oo elämisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Femini smi ei liity naisten äänioikeuteen mitenkään.
"Femini stia ktiv istit ovat kampanjoineet naisten oikeuksien puolesta. Näihin kuuluvat sopimus-, kiinteistö- ja äänioikeudet sekä naisten kehoon, autonomiaan ja lisääntymiseen liittyvät oikeudet. Fem inistiakt ivistit ovat vastustaneet kotiväk ivaltaa, se ksua*alista häir intää ja r' iska *uksia. Talousasioissa fem inistiakt ivistit ovat kannattaneet työpaikkaoikeuksia, sisältäen saman palkan ja mahdollisuudet uraan ja yrityksen perustamiseen."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Feminismi .
Miksi miehet tässä ketjussa ovat täysin sivistymättömiä u *rpo ja?
Noh, miehet lähtee tarvittaessa uhraaman ruumiinsa lisäksi henkensä "jonkun yhteiskunnallisen syyn" vuoksi. Sodan aikana maata puolustamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raskaana olo oli hyvää aikaa, kuvistakin näkee, kuinka oikein kukoistin silloin. Eikä ole vartalo pilalle mennyt raskauksissa ja synnytyksissä.
Hienoa sulle, itse en ole tervettä päivää nähnyt raskauskomplikaatioiden jälkeen.
Ikävää sinulle, mutta komplikaatiot ovat todella harvinaisia. Useimmillehan ei tule mitään pysyviä muutoksia.
Ahaa. Kyllä iso ja näkyvä hätäsektioarpi on aika pysyvä muutos kropassa. - toinen kommentoija
Mitä haittaa siitä on?
En enää pidä vartalostani enkä halua käyttää arven takia bikineitä. Minusta haitta on silloin merkittävä.
Arpi ei haittaa. Sotamuistoja. Mikään ei estä sinua olemasta fitti ja timmi paitsi oma psyykeesi.
Olen hyvässä kunnossa. Ongelma on se, että arpi on todella rumasti kokoon kursittu. Vatsa näyttää samalta kuin Frankensteinin ompeleet. Älä vähättele ettei tämä ole todellinen haitta, jollet tästä itse kärsi.
Pyritkö mielyttämään miehiä ulkonäölläsi vai mikä on ongelmasi? Suomessa on ehkä pari viikkoa sellaiset kelit että joku voisi ne nähdä uimarannalla.
Rasvat pois ja lihakset esiin.Arven ulkonäkö ei miellytä minua. Se on se ongelma.
Arpi ei haittaa on vaan kiva muisto. Ilman lasta lapsia elämä ei oo elämisen arvoista.
Haista home. Ei minusta. Se on olennaisempaa kuin sinun mielipiteesi, kun on kyse minun vartalostani.
Vierailija kirjoitti:
Noh, miehet lähtee tarvittaessa uhraaman ruumiinsa lisäksi henkensä "jonkun yhteiskunnallisen syyn" vuoksi. Sodan aikana maata puolustamaan.
Mitä nyt viimeksikin osa a mm uttiin karkureina ja osa lähti Ruotsiin jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Haista home. Ei minusta. Se on olennaisempaa kuin sinun mielipiteesi, kun on kyse minun vartalostani.
Kukaan ei välitä Sinun vartalosta. Miksi vedät herneen nenään ja rupeat asiattomaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Kukaan ei välitä Sinun vartalosta. Miksi vedät herneen nenään ja rupeat asiattomaksi?
Miksi vähättelet toistuvasti muiden näkemyksiä? Sekin on asiatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt viimeksikin osa a mm uttiin karkureina ja osa lähti Ruotsiin jne.
Kiva että osaat peukuttaa omia viestejäsi, jotka muuten on aika typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on klassinen esimerkki trollista. Aloitetaan provosoiva keskustelu tyyliin ”...ei lähde uhraamaan kehoaan...”, Sitten yläpeukutetaan puoltavia kommentteja. Jäljellä ihmetys ja hajaannus.
Jos miehet synnyttäisivät silläkin uhalla että penis kärsii, lihakset rupsahtavat ja sixpäkki repsahtaa, niin eivät synnyttäisi. Aivan satavarmasti.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on klassinen esimerkki trollista. Aloitetaan provosoiva keskustelu tyyliin ”...ei lähde uhraamaan kehoaan...”, Sitten yläpeukutetaan puoltavia kommentteja. Jäljellä ihmetys ja hajaannus.
Varsinkin kun tuo ”ei lähde uhraamaan kehoaan” on vielä sijoitettu oikein otsikkoon, että tarpeeksi monia provosoisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Sinähän se toistuvasti muiden näkemyksiä vähättelet, jopa tuomitset.
En lukenut kommentteja, mutta koko puhe syntyvyyden lisäämisestä on täyttä potaskaa. Koko minun aikuisiän (oon 44) on puhuttu siitä, kuinka ihan kohta tarvitaan enemmän työtä tekeviä, kun suuret ikäluokat eläköityvät. Mieskin odottanut sitä töissä, että koska niitä työpaikkoja olisi mihin voisi vaihtaa.
No arvatkaapas mitä? Ei olle tullut mitään työvoimapulaa. Tai siis sitähän on matalapalkka-aloilla ja puhelinmyynnissä. Nuo sedät vauvapulasta puhuessa haluavat sitä halpaa massaa, joka puoli-ilmaiseksi siivoa heidän kotinsa ja tuo sitä liikevoittoa yrityksiinsä.
Mitään todellista työvoimapulaa ei ole tullut eikä tule. Yhä useampi asia sähköistyy ja robotit hoitavat asiat ja ne robotit tilataan yhä harvemmista paikoista, joissa robotit niitä rakentavat. Tarvetta on vain orjille, sekä kotiorjille (naiset hoitakoot naisten työt) ja työorjille (millä tahansa summalla pätkätöihin).
Siinä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oma valintasi kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haittaa siitä on?
Onko kivaa peukuttaa itseään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miehet synnyttäisivät silläkin uhalla että penis kärsii, lihakset rupsahtavat ja sixpäkki repsahtaa, niin eivät synnyttäisi. Aivan satavarmasti.
Tuo kaikki tapahtuu ilman synnyttämistäkin ajallaan, myös naisilla. Vai luuletteko olevanne täydellisiä 80-vuotiaaksi saakka?
Tähän sopisi hyvin seuraava malli. Jos nainen ei ole synnyttänyt 25 ikävuoteen mennessä. Asevelvollisuus pakolliseksi myös naisille. Saataisiin tasokkaita alokkaita armeijaan tai vaihtoehtoisesti syntyvyyttä kohotettua. Toimii jo ainakin yhdessä käymässäni maassa vallan hyvin.
Samalla linjalla siinä mennään kuin vain miesten velvoittaminen antamaan sen kalleimman uhrin.