Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä jätit mieheni?

Vierailija
19.11.2018 |

Minulla on ollut sinun rksäsi jo vuosia, ja vuosi vuoden jälkeen ihmettelen, miksi lemppasit hänet? Olen nähnyt miehen niin stressaantuneena kuin väsyneenä, ja tiedän, ettei miehessä ole mitään suurempaa vikaa.

Tiedän, että teidän yrityksenne meni konkurssiin ja molemmat menettivät rahansa. Mutta ei kai sinun rahasi lisääntyneet eron myötä?

Teillä oli kaksi alle 5-vuotiasta lasta. Silti halusit erota. Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko jotenkin katkera  siis siitä, että mies on väsynyt ja loppuunpalanut? Mistä asioista hän on?

Ei hän nyt ole, mutta olen nähnyt hänet sellaisena. Työhön liittyvää.

Vierailija
22/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksanut katsoa työnarkomaania, joka ei ollut koskaan kotona. Uutta naisystävää ei tuo tunnu haittaavaan ja muutenkin pitää passaamisesta enemmän. 

Joo, minua ei haittaa, jos mies on pois. Introverttina kaipaan omaa tilaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin minne?

Vierailija
24/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ehkä haluaisi sen ydinperheensä takaisin sitten, jos näet ongelmaksi sen ettei mies vaikuta onnelliselta vaan on väsynyt? Oletko kysynyt kun täällä kysyt, miksi hänet jätettiin? 

Jos nainen on sinkkuna ollut kaikki vuodet niin tuskin on ilman syytä sitä ukkokultaasi jättänyt. Ehkä sulle on valehdeltu, etkä sittenkään tiedä ihan kaikkea? Kenties ei edes rakasta sinua ja on siksi niin onnettoman ja väsyneen oloinen?

Ei mies oleonneton ja väsynyt. Olen kysynyt häneltä, mutta nyt ”kysyn” eksältä.

Vierailija
25/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä otit mieheni?

Koska hän oli vapaa.

Vierailija
26/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sitten miehesi kanssa aiheesta pysty keskustelemaan? Minä tiedän miksi erosi exästään ja hän miksi minä.

Pystyn, mutta asia on ruodittu jo vuosia sitten. Miksi minä tämän nostan nyt esille on se, että tajusin taas kuinka kauheasti häntä rakasta, kuinka ihana ja hyvä mies hän on, ja vahva ja lempeä samassa paketissa. Ja aloin taas ihmettelemään, miksi joku hänet lemppaa.

Tuo työnarkomania on ihan hyvä arvaus, mutta en silti ymmärrä. Jos eroaa työnarkomaanista, niin sittenhän miestä näkyy vielä vähemmän. Eikä tämän naisen kohdalla ole voinut olla kotonaviihtyvän miehen haluamisesta, koska on ollut sinkku.

Vierailija
27/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sitten miehesi kanssa aiheesta pysty keskustelemaan? Minä tiedän miksi erosi exästään ja hän miksi minä.

Pystyn, mutta asia on ruodittu jo vuosia sitten. Miksi minä tämän nostan nyt esille on se, että tajusin taas kuinka kauheasti häntä rakasta, kuinka ihana ja hyvä mies hän on, ja vahva ja lempeä samassa paketissa. Ja aloin taas ihmettelemään, miksi joku hänet lemppaa.

Tuo työnarkomania on ihan hyvä arvaus, mutta en silti ymmärrä. Jos eroaa työnarkomaanista, niin sittenhän miestä näkyy vielä vähemmän. Eikä tämän naisen kohdalla ole voinut olla kotonaviihtyvän miehen haluamisesta, koska on ollut sinkku.

Ette te asiaa ole taineet "ruotia" jos et tiedä.

Vierailija
28/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Että oikein vuoden yhdessä ja tunnet miehen läpikotaisin :D

Luepas uudestaan.

Vierailija
29/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ette te asiaa ole taineet "ruotia" jos et tiedä.

Mies on sanonut, että liitto kaatui rahaan. Itse en vain pysty ymmärtämään, miten? Jos on parisuhteessa, ei ole rahaa. Jos on yh, niin ei sitä rahaa sen enempää ole.

On mies sanonut myös sen, että ajattelee naisen vain halunneen häneltä lapset. En tajua sellaista, koska laoset saa myös spermapankista, eli minusta tuo on vain miehinen selitys. Eihän kukaan täälläkään sellaista ole myöntänyt,

Vierailija
30/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin hänet, koska hän oli aina kännissä ja kykenemätön puhumaan. Pidä hyvänäsi vain. Nyt minulla on mies, joka osaa puhua, pyytää tarvittaessa anteeksi enkä ole kertaakaan nähnyt häntä kuset housuissa makaamassa lattialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi