Miksi sinä jätit mieheni?
Minulla on ollut sinun rksäsi jo vuosia, ja vuosi vuoden jälkeen ihmettelen, miksi lemppasit hänet? Olen nähnyt miehen niin stressaantuneena kuin väsyneenä, ja tiedän, ettei miehessä ole mitään suurempaa vikaa.
Tiedän, että teidän yrityksenne meni konkurssiin ja molemmat menettivät rahansa. Mutta ei kai sinun rahasi lisääntyneet eron myötä?
Teillä oli kaksi alle 5-vuotiasta lasta. Silti halusit erota. Miksi?
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
En jaksanut katsoa työnarkomaania, joka ei ollut koskaan kotona. Uutta naisystävää ei tuo tunnu haittaavaan ja muutenkin pitää passaamisesta enemmän.
Joo, minua ei haittaa, jos mies on pois. Introverttina kaipaan omaa tilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mies ehkä haluaisi sen ydinperheensä takaisin sitten, jos näet ongelmaksi sen ettei mies vaikuta onnelliselta vaan on väsynyt? Oletko kysynyt kun täällä kysyt, miksi hänet jätettiin?
Jos nainen on sinkkuna ollut kaikki vuodet niin tuskin on ilman syytä sitä ukkokultaasi jättänyt. Ehkä sulle on valehdeltu, etkä sittenkään tiedä ihan kaikkea? Kenties ei edes rakasta sinua ja on siksi niin onnettoman ja väsyneen oloinen?
Ei mies oleonneton ja väsynyt. Olen kysynyt häneltä, mutta nyt ”kysyn” eksältä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinä otit mieheni?
Koska hän oli vapaa.
Vierailija kirjoitti:
Et sitten miehesi kanssa aiheesta pysty keskustelemaan? Minä tiedän miksi erosi exästään ja hän miksi minä.
Pystyn, mutta asia on ruodittu jo vuosia sitten. Miksi minä tämän nostan nyt esille on se, että tajusin taas kuinka kauheasti häntä rakasta, kuinka ihana ja hyvä mies hän on, ja vahva ja lempeä samassa paketissa. Ja aloin taas ihmettelemään, miksi joku hänet lemppaa.
Tuo työnarkomania on ihan hyvä arvaus, mutta en silti ymmärrä. Jos eroaa työnarkomaanista, niin sittenhän miestä näkyy vielä vähemmän. Eikä tämän naisen kohdalla ole voinut olla kotonaviihtyvän miehen haluamisesta, koska on ollut sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sitten miehesi kanssa aiheesta pysty keskustelemaan? Minä tiedän miksi erosi exästään ja hän miksi minä.
Pystyn, mutta asia on ruodittu jo vuosia sitten. Miksi minä tämän nostan nyt esille on se, että tajusin taas kuinka kauheasti häntä rakasta, kuinka ihana ja hyvä mies hän on, ja vahva ja lempeä samassa paketissa. Ja aloin taas ihmettelemään, miksi joku hänet lemppaa.
Tuo työnarkomania on ihan hyvä arvaus, mutta en silti ymmärrä. Jos eroaa työnarkomaanista, niin sittenhän miestä näkyy vielä vähemmän. Eikä tämän naisen kohdalla ole voinut olla kotonaviihtyvän miehen haluamisesta, koska on ollut sinkku.
Ette te asiaa ole taineet "ruotia" jos et tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Että oikein vuoden yhdessä ja tunnet miehen läpikotaisin :D
Luepas uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ette te asiaa ole taineet "ruotia" jos et tiedä.
Mies on sanonut, että liitto kaatui rahaan. Itse en vain pysty ymmärtämään, miten? Jos on parisuhteessa, ei ole rahaa. Jos on yh, niin ei sitä rahaa sen enempää ole.
On mies sanonut myös sen, että ajattelee naisen vain halunneen häneltä lapset. En tajua sellaista, koska laoset saa myös spermapankista, eli minusta tuo on vain miehinen selitys. Eihän kukaan täälläkään sellaista ole myöntänyt,
Jätin hänet, koska hän oli aina kännissä ja kykenemätön puhumaan. Pidä hyvänäsi vain. Nyt minulla on mies, joka osaa puhua, pyytää tarvittaessa anteeksi enkä ole kertaakaan nähnyt häntä kuset housuissa makaamassa lattialla.
Ei hän nyt ole, mutta olen nähnyt hänet sellaisena. Työhön liittyvää.