Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi sinä jätit mieheni?

Vierailija
19.11.2018 |

Minulla on ollut sinun rksäsi jo vuosia, ja vuosi vuoden jälkeen ihmettelen, miksi lemppasit hänet? Olen nähnyt miehen niin stressaantuneena kuin väsyneenä, ja tiedän, ettei miehessä ole mitään suurempaa vikaa.

Tiedän, että teidän yrityksenne meni konkurssiin ja molemmat menettivät rahansa. Mutta ei kai sinun rahasi lisääntyneet eron myötä?

Teillä oli kaksi alle 5-vuotiasta lasta. Silti halusit erota. Miksi?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että oikein vuoden yhdessä ja tunnet miehen läpikotaisin :D

Vierailija
2/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä vuonna tämä oli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja minä vuonna tämä oli?

8 vuotta sitten.

Vierailija
4/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä kanava.

Vierailija
5/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika outo kysymys? Miksi kysyt ap. tuollaista? Jospa naisessa oli joku vika, että halusi vaikka jonkun eri miehen? Luonteet eivät vaan kohdanneet?

Vierailija
6/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo olisi minun eksäni, sanoisin:

Kyllä hän minullekin aluksi näytti hyvältä. Kun ei ollut vielä lapsia, hänen tissuttelunsa ei ollut niin kriittistä, eikä se työnarkomaanisuus.

Sitten kun tuli lapsia, vasta tajusin että työ ja tuoppi menevät hänellä kaiken edelle. Olin todella yksin ja todella väsynyt.

Jos ette hanki lapsia, ja sinulla on jo isot lapset, pärjäätte varmaan ihan hyvin.

Ja jos otatte ja krapuloitte yhdessä.

Ole hyvä vaan. Ihan hyvä mies selvin päin, ei sovellu perhe-elämään.

Vierailija
7/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä aloitus. Oletetaan, että miehessä ei ole erityistä vikaa, vaan konkurssi vain ajoi parisuhteensuhteen ahtaalle ja kriisiin. Nainen luulee ”vain” eroavansa, mutta saattaakin omat lapsensa uusperhehässäkään, jonka toimimisesta ei ole takeita. Sitten hän itkee täällä ilkeää äitipuolta, isän aikataulumuutoksia ja sitä, että lapsilla ei olekaan isän luona kivaa. Kannattaisi miettiä etukäteen, onko erolle oikeasti syytä.

Vierailija
8/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi on hyvä mies niin olet onnekas! Se on sen lastensa äidin menetys sitten:) 

Vierailija
9/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika outo kysymys? Miksi kysyt ap. tuollaista? Jospa naisessa oli joku vika, että halusi vaikka jonkun eri miehen? Luonteet eivät vaan kohdanneet?

Kysyn, koska olen jo pitkään ihmetellyt tätä asiaa. Mitä ihmettä teet lapsia ihmisen kanssa, jos luonteet eivät kohtaa?

Nainen on ollut minun tietääkseni sinkkuna kaikki nämä vuodet.

Vierailija
10/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän minullekin aluksi näytti hyvältä. Kun ei ollut vielä lapsia, hänen tissuttelunsa ei ollut niin kriittistä, eikä se työnarkomaanisuus.

Sitten kun tuli lapsia, vasta tajusin että työ ja tuoppi menevät hänellä kaiken edelle. Olin todella yksin ja todella väsynyt.

Jos ette hanki lapsia, ja sinulla on jo isot lapset, pärjäätte varmaan ihan hyvin.

Kiitos vastauksesta. Jos sinä olisit hän, niin kysyisin: sinähän ne lapset ensisijaisesti halusit. Ehkä jouduit hoitamaan heitä, mutta jouduthan nytkin, eronneena.

Vierailija
11/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos  se ex halusikin vain vakaan talouden miehesi kanssa, mutta sitten kaikki romahti. Sinä arvostat miehen luonnetta, etkä niinkään rahaa? Vai?

Vierailija
12/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vastauksesta. Jos sinä olisit hän, niin kysyisin: sinähän ne lapset ensisijaisesti halusit. Ehkä jouduit hoitamaan heitä, mutta jouduthan nytkin, eronneena.

Eli ap:n mies luisti perhevelvollisuuksista ja jätti ne exän kontolle. Ei ihme, että ero tuli, näin ex-vaimolla oli yksi hoidettava vähemmän.

Vierailija
13/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin katkera  siis siitä, että mies on väsynyt ja loppuunpalanut? Mistä asioista hän on?

Vierailija
14/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut katsoa työnarkomaania, joka ei ollut koskaan kotona. Uutta naisystävää ei tuo tunnu haittaavaan ja muutenkin pitää passaamisesta enemmän. 

Vierailija
15/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehkä haluaisi sen ydinperheensä takaisin sitten, jos näet ongelmaksi sen ettei mies vaikuta onnelliselta vaan on väsynyt? Oletko kysynyt kun täällä kysyt, miksi hänet jätettiin? 

Jos nainen on sinkkuna ollut kaikki vuodet niin tuskin on ilman syytä sitä ukkokultaasi jättänyt. Ehkä sulle on valehdeltu, etkä sittenkään tiedä ihan kaikkea? Kenties ei edes rakasta sinua ja on siksi niin onnettoman ja väsyneen oloinen?

Vierailija
16/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos  se ex halusikin vain vakaan talouden miehesi kanssa, mutta sitten kaikki romahti. Sinä arvostat miehen luonnetta, etkä niinkään rahaa? Vai?

Eikö se nyt ole klisee, että rahan takia yhdessä ollaan? Eihän se raha erossa lisäänny. Ja kun on vielä lapsiakin.

Vierailija
17/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun lasteni isä oli väkivaltainen minua kohtaan usein ja tunteeton sekä minua että lapsia kohtaan. Siksi jätin ja olen sinkkuna. Mutta kyse ei ole nyt sinun miehestäsi.

Vierailija
18/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin sulle jämät.

Vierailija
19/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä otit mieheni?

Vierailija
20/30 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten miehesi kanssa aiheesta pysty keskustelemaan? Minä tiedän miksi erosi exästään ja hän miksi minä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi seitsemän