Pesettekö vieraspyyhkeet ja petivaatteet aina eri vieraiden välillä?
Itse pesen ne noin joka kolmannen tai neljännen vierailun jälkeen tai useammin jos ne on selvästi tahriintuneet käytössä.
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Ei pyyhkeitä tarvitse pestä koskaan, mehän olemme puhtaita kun kuivaamme niihin.
Puhtaastakin ihosta lähtee ihosolukkoa ym joten totta kai ne pyyhkeet täytyy pestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pese lakanoita, jos niissä joku yhden yön nukkuu. Tokikaan en tätä vieraille kerro...
Eiväthän he sillä tiedolla mitään tee
Kyllä he sen huomaavat. Täytyy olla sokea ja hajuaistiton ellei huomaa. Ehkä ovat niin pöyristyneitä moisesta sikailusta, etteivät saa sanaa suustaan. Itse lähtisin pois, todennäköisesti sanomatta sanaakaan.
/6
Eipä ole kukaan pois lähtenyt kesken yön
ap
Niin, kuten sanoin, jotkut jäätyvät tuollaisen toiminnan edessä. Miettivät jälkeenpäin, miten jollekin tulee edes mieleen laittaa ystävä nukkumaan likaisissa vuodevaatteissa.
/6
Mikä niistä tekee likaiset jos pesen ne joka tapauksessa useammin kuin omani?
Nukkuisitko itse naapurin Jaskan petivaatteissa?
Meillä eivät vieraat yövy. Kahvilla saavat toki käydä, mutta ei tänne koirankoppiin kyllä kukaan yöksi voi jäädä! Ihme että me mahdutaan täällä nukkumaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pyyhkeitä tarvitse pestä koskaan, mehän olemme puhtaita kun kuivaamme niihin.
Puhtaastakin ihosta lähtee ihosolukkoa ym joten totta kai ne pyyhkeet täytyy pestä.
Ei niitä silti joka pyyhkimiskerran jälkeen tarvitse pestä. Esim. 7 käyttökertaa on vielä ihan ok.
Te jotka laitatte tuttavanne nukkumaan käytetyissä lakanoissa: onneksi en ole yksi tutuistanne, vaan omat läheiseni ovat älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä.
Herrajumala sentään että jotkut ihmiset ovat ällöttäviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pesen. Paitsi jos tiedän että sama tyyppi tulee yöksi lähiaikoina toistamiseen, niin en. Esim. jossain kohtaa siskoni kävi luonani ja oli yötä säännöllisesti. Laitoin hänen petivaatteensa kaappiin. Ehkä kolmen käyttökerran jälkeen vaihdoin puhtaisiin.
Mutta en ikinä laittais ketään nukkumaan lakanoihin, joissa on joku muu nukkunut.
Oletko koskaan harrastanut yhden yön suhteita?
Minä olen, mutta en ymmärrä miten tämä liittyy asiaan. Vai meinaatko että "herraseuralaiseni" olisi yökylään tullessaan joutunut nukkumaan likaisissa lakanoissa? Kyllä jos oli tarkoitus naarata joku baarista mukaansa, vaihdoin aina puhtaat lakanat ennen rimpsalle lähtöä.
Laitan omat vähän käytetyt vieraiden käyttöön. Itselleni vaihdan uudet.
pesen, tosin ei juuri käy yövieraita
Kyllä kannattas pestä. Esimerkki elävästä eälämästä. Yks pariskunta tuli tänne mun kellariin yöksi ja yön aikana parittelivat tuossa patjalla ja sotkivat lakanat. Aamulla kun poistuivat täältä, niin en malttanut olla haistelematta lakanoita ja onanokmatta kuivuneihin mehuihin. Nyt on vuoden verran ollut terskan juuressa vlkoisia näppylöitä jotka ei lähde pois saippualla. Paikallisella klinikalla en uskalla käydä kun olen julkkis asuin paikkakunallani. Eli muistakaa pestä lakanat että taudit ei leviä.
Eipä kaikki pese. Vielä silloin, kun olin exän kanssa kaverillisissa väleissä, jouduin kerran köyhänä opiskelijana nukkumaan yhden yön hänen sohvallaan, kun olin menossa seuraavana päivänä pääsykokeisiin. Asuin siihen aikaan vakituisesti toisella paikkakunnalla.
Jo seurusteluaikana minua ällötti moni hänen tavoistaan "hoitaa" kotiaan. Kun tajusin, ettei hän välttämätt vaihtanut käsipyyhkeitä edes viikon välein, aloin tuomaan itse omat pyyhkeeni. En koskaan nähnyt hänen pesevän itse pyykkiään, vaikka välillä vietin hänen luonaan parikin viikkoa.
Mutta tällä kerralla, kun nukuin sohvalla pääsykokeita edeltävän yön, koin ehkä suuremman järkytyksen kuin tuo käsipyyhejuttu aiemmin. Exäni kaivoi kaapista vieraspeiton ja tyynyn, joissa oli liinavaatteet jo valmiiksi paikoillaan. Liinavaatteet löyhkäsivät partavedeltä, eikä edes siltä mitä exäni käytti, vaan joltain muulta. Ällötti nukkua niissä. Sen yökyläreissun jälkeen en siihen exään ole pitänyt edes kaverillisia välejä.
Rento Mankkajäbä kirjoitti:
Kyllä kannattas pestä. Esimerkki elävästä eälämästä. Yks pariskunta tuli tänne mun kellariin yöksi ja yön aikana parittelivat tuossa patjalla ja sotkivat lakanat. Aamulla kun poistuivat täältä, niin en malttanut olla haistelematta lakanoita ja onanokmatta kuivuneihin mehuihin. Nyt on vuoden verran ollut terskan juuressa vlkoisia näppylöitä jotka ei lähde pois saippualla. Paikallisella klinikalla en uskalla käydä kun olen julkkis asuin paikkakunallani. Eli muistakaa pestä lakanat että taudit ei leviä.
mitä ihmettä😂
Vierailija kirjoitti:
Te jotka laitatte tuttavanne nukkumaan käytetyissä lakanoissa: onneksi en ole yksi tutuistanne, vaan omat läheiseni ovat älykkäitä ja sivistyneitä ihmisiä.
Herrajumala sentään että jotkut ihmiset ovat ällöttäviä.
Ihan kyllä älykkäät akateemiset ihmiset harrastavat tätä.
Silloin kun te käytte pansekelemassa niiden fuckbuddyjen ja muiden yhdenillan hoitojen kanssa, niin ne likaiset lakanat ei haittaa yhtään, vaan siellä voi kiehnätä vaikka kokonaisen viikonlopunkin, mutta sitten kun mennään "virallisesti" vierailulle johonkin, niin pitää olla viimeisen päälle Kliinisen neitseelliset puhtaat valkeat lakanat.
En tietenkään! Vieraat voivat harrastaa peppuseksiä ihan edellisten spermaklimppisillä lakanoilla. Tuokoot omansa mukanaan jos haluavat puhtaat, minä en pesukonettani saastuta!
Vierailija kirjoitti:
Hyi perkele. :D En nukkuis paskasissa lakanoissa mistään hinnasta. Kai tää oli trolli.
Oletko sinä niitä jotka vaihtavat lakanat joka yön jälkeen?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun te käytte pansekelemassa niiden fuckbuddyjen ja muiden yhdenillan hoitojen kanssa, niin ne likaiset lakanat ei haittaa yhtään, vaan siellä voi kiehnätä vaikka kokonaisen viikonlopunkin, mutta sitten kun mennään "virallisesti" vierailulle johonkin, niin pitää olla viimeisen päälle Kliinisen neitseelliset puhtaat valkeat lakanat.
Onko ihan pakko olla valkoiset lakanat?, minulla kun on vain sinisiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ihan pakko olla valkoiset lakanat?, minulla kun on vain sinisiä
Sairaalan sininen on myös sopivan kliininen väri, eli sopii hyvin.
Onko oikeesti tälläisia ihmisiä olemassa? Että jos joku tulee yökylään. Hän saa pyyhkeen ja liinavaatteet. Hän käy suihkussa, kuivaa itsensä siihen, alapäänsä ja varpaat mm. Hän nukkuessa kuolaa tyynyliinaan ja hikoilee sen märäksi. Häneltä voi jotain eritettä tulla lakanalle. Vieras kun lähtee, liinavaatteet laitetaan kaappiin ja seuraava yökyläilijä saa tuon saman paketin.
Mielestäni aivan uskomatonta! Itse en ole koskaan ajatellutkaan, ettenkö saisi puhtaita liinavaatteita ja pyyhettä, jos yökylässä olen.
Eli aplle on ok mennä esim hotelliin, jossa lakanat ja pyyhkeet edellisen asiakkaan jäljiltä?
Ihmettelevät sitten vaan syyhyä tai satiaisia.