Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pesettekö vieraspyyhkeet ja petivaatteet aina eri vieraiden välillä?

Vierailija
19.11.2018 |

Itse pesen ne noin joka kolmannen tai neljännen vierailun jälkeen tai useammin jos ne on selvästi tahriintuneet käytössä.

Kommentit (83)

Vierailija
21/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi suatana, eikö joku pese lakanoita sen jälkeen, kun joku muu on niissä nukkunut? 

Me nähdään miesystävän kanssa vain viikonloppuisin, mutta totta kai vaihdan lakanat ennen hänen tuloaan, samoin hän saa uudet pyyhkeet joka kerta. 

(Itse tosin nukun "meidän" lakanoissa sen viikon.) 

Ja jokainen "muu" vieras paitsi nukkuu puhtaissa lakanoissa, saa myöskin 2 puhdasta pyyhettä (toinen kasvoille, toinen keholle) ja puhtaan kylpytakin. 

Vierailija
22/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese lakanoita, jos niissä joku yhden yön nukkuu. Tokikaan en tätä vieraille kerro...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi perkele. :D En nukkuis paskasissa lakanoissa mistään hinnasta. Kai tää oli trolli.

Petivaatteet on hyvä pestä noin 14 käyttökerran jälkeen. Miksi vieraslakanoiden kanssa pitäisi toimia toisin?

Tuota noin... Varmaan siksi että niissä nukkuu eri ihmiset? Vai onko sulla ystävien kanssa yhteiset alusvaatteet ja hammasharjatkin?

/6

Oletan, että vieraat ei nuku alasti kotonani

Ok. Sulla ei siis itselläsi ole seksielämää.

Miten se liittyy tähän? En harrasta vieraita.

Vierailija
24/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieraslakanat.... jepsulis.

Vielä 80- ja jopa 90-alussa oli aivan yleinen tapa, että jos jostain kauempaa tulee vieraita sinun paikkakunnallesi, niin heidät majoitetaan kotona. Monessa asunnossa oli ihan oma erillinen vierashuone. Nyt se on muuttunut niin, että vieraat menevät aina automaattisesti hotelliin. Iltaa voidaan viettää yhdessä, mutta ei kukaan jää enää yöksi.

Terveisiä 80- ja 90-luvulta sitten. Mulla on edelleen parisängyllinen vierashuone, ja tarvittaessa myös isolle kulmasohvalle mahtuu 2 aikuista ihan hyvin nukkumaan. Jos mulle tulee "yliyönvieraita" niin en todellakaan passita heitä mihinkään hotelliin. 

Vierailija
25/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi itse käyttäisit samaa pyyhettä kuin joku sinulle ventovieras? Yök.

Ai kenellä käy ventovieraita?

Se reppana uusi vieraasi voi olla ventovieras sen edellisen kanssa, jonka käyttämät lakanat saa, vaikka itse tuntisitkin molemmat. Idiootti.

Vierailija
26/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pese lakanoita, jos niissä joku yhden yön nukkuu. Tokikaan en tätä vieraille kerro...

Eiväthän he sillä tiedolla mitään tee

Vierailija
27/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en pese vierasastioitakaan turhaan jokaisen käytön jälkeen.

Vierailija
28/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen. Meillä käy yövieraita muutaman kerran vuodessa ja annan käyttöön puhtaat lakanat ja pyyhkeet. Annan aina saman sävyiset lakanat ja pyyhkeet, jotta saan pestyä ne yhdellä koneellisella. Jos vieraat ovat olleet vain yhden yön, pyöräytän kevyemmän pesuohjelman esim. 40 asteessa.

Vierailija
29/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä 80- ja jopa 90-alussa oli aivan yleinen tapa, että jos jostain kauempaa tulee vieraita sinun paikkakunnallesi, niin heidät majoitetaan kotona. Monessa asunnossa oli ihan oma erillinen vierashuone. Nyt se on muuttunut niin, että vieraat menevät aina automaattisesti hotelliin. Iltaa voidaan viettää yhdessä, mutta ei kukaan jää enää yöksi.

Viestistäsi tulee sellainen kuva, että kuvittelet ihmisten noudattavan tuota käytäntöä yleisestikin.

Yhä useampi noudattaa. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla asunnot ovat niin kalliita, ettei ihmisillä ole varaa ostaa niin suurta asuntoa, että siinä olisi ylimääräisiä huoneita vieraitakin varten. Eikä haluta täyttää muutenkin riittämättömiä säilytystiloja vieraita varten olevilla ylimääräisillä tyynyillä ja peitoilla. 

Vierailija
30/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he sen huomaavat. Täytyy olla sokea ja hajuaistiton ellei huomaa. Ehkä ovat niin pöyristyneitä moisesta sikailusta, etteivät saa sanaa suustaan. Itse lähtisin pois, todennäköisesti sanomatta sanaakaan.

/6

Vierailija
31/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viestistäsi tulee sellainen kuva, että kuvittelet ihmisten noudattavan tuota käytäntöä yleisestikin.

Yhä useampi noudattaa. Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla asunnot ovat niin kalliita, ettei ihmisillä ole varaa ostaa niin suurta asuntoa, että siinä olisi ylimääräisiä huoneita vieraitakin varten. Eikä haluta täyttää muutenkin riittämättömiä säilytystiloja vieraita varten olevilla ylimääräisillä tyynyillä ja peitoilla. 

Jaa. Mä opiskelin Helsingissä, mutta nyt olen asunut jo lähes 10 vuotta muualla. Parhaat ystäväni ja monet sukulaiseni asuvat pk-seudulla, ja meillä on paljon yöpaikkoja tarjolla.

Vierailija
32/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he sen huomaavat. Täytyy olla sokea ja hajuaistiton ellei huomaa. Ehkä ovat niin pöyristyneitä moisesta sikailusta, etteivät saa sanaa suustaan. Itse lähtisin pois, todennäköisesti sanomatta sanaakaan.

/6

Eipä ole kukaan pois lähtenyt kesken yön

ap

Vierailija
33/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä just tänäpän tuuleti patjat ja petarit. Imuroisin ja vaihdoin lakanat! kauhea työ. pääsen puhtaille lakanoille nukkumaan!pesen kyl myös pyyhkeet.

Vierailija
34/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/6

ap

Niin, kuten sanoin, jotkut jäätyvät tuollaisen toiminnan edessä. Miettivät jälkeenpäin, miten jollekin tulee edes mieleen laittaa ystävä nukkumaan likaisissa vuodevaatteissa.

/6

Vierailija
35/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/6

ap

Niin, kuten sanoin, jotkut jäätyvät tuollaisen toiminnan edessä. Miettivät jälkeenpäin, miten jollekin tulee edes mieleen laittaa ystävä nukkumaan likaisissa vuodevaatteissa.

/6

Mikä niistä tekee likaiset jos pesen ne joka tapauksessa useammin kuin omani?

Vierailija
36/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/6

ap

/6

Menenköhän nyt huonoon trolliin? Olisikohan vaikka se, että niissä on jo nukuttu? Ihminen erittää runsaasti hikeä nukkuessaan, ja lakanoihin irtoaa kuollutta ihosolukkoa.

/6

Vierailija
37/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesen paitsi lasten liinavaatteet ja pyyhkeet jos ovat olleet vain yhden tai kaksi yötä luonani. Pesen noin kahden viikon käyttöä vastaavat liinavaatteet ja pyyhkeet vähän useammin. Jos satunnaisia vieraita kävisi niin pesisin jokaisen jäljiltä niin että saisivat puhtaat (tai jopa uudet) käyttöönsä. 

Vierailija
38/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sait mammat liikkeelle!

Vierailija
39/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

/6

ap

/6

Menenköhän nyt huonoon trolliin? Olisikohan vaikka se, että niissä on jo nukuttu? Ihminen erittää runsaasti hikeä nukkuessaan, ja lakanoihin irtoaa kuollutta ihosolukkoa.

/6

Tuo on juuri sitä ylihygieenisyyshömppää minkä takia ihmiset allergisoituvat 

Vierailija
40/83 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko tosissasi itse käyttäisit samaa pyyhettä kuin joku sinulle ventovieras? Yök.

Kuten joku jo aiemmin kommentoi niin pyyhettähän käytetään puhtaan ihon kuivaamiseen joten miksi en käyttäisi

Esim herpes on siitä ihana, että se voi tarttua tuon välityksellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan