Jos värjää itse hiukset ja tulee oikein ruman värinen kestovärillä
Kommentit (19)
Varata aika kampaajalle, joka korjaa katastrofin.
Menet kampaajalle ja toivot hartaasti, että asialle on jotain tehtävissä. Voi vaatia useamman käynnin kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Käytä pipoa.
Aina ei voi. Kaipaisin vaaleampaa mitä tuli. Kultakuparilla tuli ruosteenruskea, ei edes punerra.
Värjään uudelleen. Raidatkin voi auttaa.
Lisään vielä, että voin investoida 10 euroa max tähän asiaan.
Värjään uudestaan tai odotan, että väri haalistuu. Haalistumista voi edistää pesemällä hiuksia useammin.
No minkä värinen tukkasi on? Mitä väriä siihen laitoit? Sitten vasta voin auttaa paremmin.
Vierailija kirjoitti:
No minkä värinen tukkasi on? Mitä väriä siihen laitoit? Sitten vasta voin auttaa paremmin.
Paskanvärinen.
Halvimmaksi tulee, kun lopetat värjäilemästä hiuksiasi. Oma värisi on se, joka on sinulla luonnollisimman ja kauneimman näköinen.
Et voi uudelleen värjäämällä vaalentaa hiuksiasi, vaan ainoa ratkaisu on värinpoisto. Eli hapetteellinen vaalennusaine. Ensin poistat vanhan värin sillä, ja sitten sävytät suoravärillä tai kevytsävytteellä haluttuun väriin. Suosittelen käyntiä kampaajalle, jos et itse osaa värjätä.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Et voi uudelleen värjäämällä vaalentaa hiuksiasi, vaan ainoa ratkaisu on värinpoisto. Eli hapetteellinen vaalennusaine. Ensin poistat vanhan värin sillä, ja sitten sävytät suoravärillä tai kevytsävytteellä haluttuun väriin. Suosittelen käyntiä kampaajalle, jos et itse osaa värjätä.
Kyllä se menee sitten niin korpuksi varmaan etten kyllä uskalla. Minulla on ihan todella hentoa hiusta mutta vaaleita raitoja voisin uskaltaa siihen tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Halvimmaksi tulee, kun lopetat värjäilemästä hiuksiasi. Oma värisi on se, joka on sinulla luonnollisimman ja kauneimman näköinen.
Ainakaan mulla harmaa ei ole kaunis. Oma värini oli kyllä kaunis, mutta nykyään mieluummin väriään.
Vierailija kirjoitti:
No kun ei ole kaunis. Kullankeltaiseen taittava keskivärinen, jossa nykyään harmaata seassa on aivan kamala sotku kylmiä ja lämpimiä värejä. Värjään takaisin nuoruuden väriin.
Raitoja nyt ei ainakaan kannata lähteä tekemään itse. Se on teknisesti sen verran vaativaa.
🇺🇦🇮🇱
Ascorbiinihappo+hilseshampoo, tunti päässä muovin alla. Ainakin vaalentaa varmasti.
Kuivattaako tuo happovaalennus pahasti?
Olen kuullut, että jotkut vaalentavat noin. Värjättyyn tukkaan se ei toimi tietenkään, mutta neitsythiukseen voisi purrakin.
🇺🇦🇮🇱
Kaffepulla kirjoitti:
Kuivattaako tuo happovaalennus pahasti?
Olen kuullut, että jotkut vaalentavat noin. Värjättyyn tukkaan se ei toimi tietenkään, mutta neitsythiukseen voisi purrakin. Eikun nimenomaan värjättyä hiusta vaalentaa. Sekoitin tuon askorb. hapon hilseshampooseen, huuhtelu ja hoitoaine. Jostain syystä ihan silkkisen tuntuiset hiukset, vaikka on käsitellyt.
Käytä pipoa.