Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun köyhyys tulee ovesta sisään, lentää rakkaus ikkunasta ulos

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

AVOvaimo. Ei olisi edes eroaminen ku vaan sanoa toiselle että hus pois.

Vierailija
2/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa voi olla, vaikkei pari asuisikaan yhdessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Kela ja systeemi älytön.

Vierailija
4/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa se on lompakkolassen sanoa kun ei ole kokemusta mistään muusta kuin äärimmäisestä köyhyydestä. Lomakkolasselle kupattavan löytäminen toki parantaa elämänlaatua, joten kelpaa siinä "rakastaa".

Vierailija
5/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova vinkuminen. Sillähän jää käteen enemmän kuin minulla ja olen kyllä työtöntä puolisoani elättänyt monta vuotta. Sellainenkin kausi on nähty, että omat tulot vaikuttavat puolison työmarkkinatukeen. Puhumattakaan karensseista. Minä olen puolisooni vihkivalan kautta sitoutunut. Mitä siis vinkuu joku avokki jos ei halua toista vierellään elättää?

Vierailija
6/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No senkus muuttavat erilleen niin mies saa toimeentulotukea ja asumistukea ja naisen ei tarvi ukkoa elättää. Itse en tuollaiseen suostuisi ikinä. Olen toki omaa miestäni elättänyt tämän opintojen aikana mutta hän pyrkikin koko ajan työllistymään uuden koulutuksen avulla.

Vierailija
7/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olimme köyhiä jo rakastuessamme. Se olisi varmaan meidän tapauksessa se lottovoitto joka johtaisi eroon.

Vierailija
8/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini suostui elättämään isäni ja tekemään vielä kaikki kotityöt. Isäni juopotteli ja pahoinpiteli meitä lapsia. Äiti käski aina pahoinpitelyn jälkeen mennä pyytämään isältä anteeksi, että "tilanne pysyisi rauhallisena".

Vierailija
9/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt sama artikkeli sukupuolet vaihdettuina. "Mikä on keski-ikäisen eukon hinta? Röyh". 

Vierailija
10/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin taas että mikä ihmeen pointti julkaista tuota valitusta. Kenen se ukko sitten pitäisi maksaa jos ei itse työllisty?! Ei kenenkään ole pakko suhteessa olla.

Vierailija
11/11 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hutsut ( tai  pelkät rahan vuoksi liehittelijät)kaikkoavat kyllä heti, kun rahat on loppuneet mieheltä  (tai naiselta), se on varmaa, muista riippuu sitten itsestään henkilöstä ja siitä miten hän sitä ko. miestä ,(tai naista)rakastaa, vai että oliko se sittenkin pelkkä raha (tai jotkut edut), joiden vuoksi hän (...siis vain valehteli) rakastavansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi