Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten ja naisten erilainen naismaku

Eino Makunen
18.11.2018 |

Oletteko huomanneet, että miesten ja naisten naismaku poikkeaa keskimäärin melkoisesti toisistaan? Miehet esimerkiksi pitävät pienemmistä naisista ja pidemmistä hiuksista. Lisäksi miehet ovat paljon tatuointivastaisempia kuin naiset. Miesten ja naisten vaatemakukaan ei oikein käy yksiin.

Mistähän tämä johtuu ja mahtaako sama päteä miesten ulkonäön kohdalla?

Kommentit (250)

Vierailija
141/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kylläpäs nyt koetetaan vängätä herkillä runopojilla kun asiaa on tutkittu ja yksikään tutkimuksen nainen ei preferoinut heikomman näköistä miesvartaloa voimakkaamman sijaan. Tämä ei ollut Suomessa. On oletettavaa että kulttuurisista syistä Suomessa maku ei ole näin rajoittunut mutta on silti pääsääntö.

Miehet preferoivat oletettavasti myös voimakkaamman näköistä naista kuin mitä naiset itse haluaisivat olevansa mutta ovat juuri miesmakuun sopivia voimakkaan näköisiä.

Näytäpä lähde yhteenkin tieteelliseen tutkimukseen, joka antaa tuollaisen tuloksen. Ainoa, mistä minä tiedän, kertoo lähinnä, että naisilla vaihtelee voimakkaasti kuukautiskierron mukaan, miten maskuliinisista miehistä nainen pitää.

Miksi muuten romanttisten elokuvien tuottajat haluaisivat tehdä tappiota palkkaamalla sankareiksi poikamaisia hymypoikia, jos kerran naisia oikeasti viehättäisivät maskuliinisemmat miehet?

Eri kommentoi tähän väliin:

Tokkopa tuossa mitään tutkimuksia tarvitaan sen kummemmin. Riittää kun katsoo millaisia miehiä naisilla todellisuudessa on. Halutuimpia miehiä ovat esim. jääkiekkoilijat. 

Missä piireissä muka 😂 Ehkä korkeintaan jossain insta-pyllistelijöiden.

Vierailija
142/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä olet tuollaista saanut päähäsi että miehet tykkäisivät pienistä naisista?

Harva mies haluaa edes itsensä mittaisen naisen. Pitkistä naisista pitää lähinnä mallitoimistoväki ja homot. Ainakaan omassa kaveripiirissäni ei yksikään ole kertonut ihailevansa pitkiä naisia. Eikä sillä, etteikö niitäkin olisi, mutta vähemmistönä.

Samaan lopputulemaan on helppo päätyä lukemalla näitä nettijuttuja. 

Tätä en ole oikein ikinä pitkänä naisena allekirjoittanut. 175cm olen.

Tainnut yksi poikaystävä olla, joka oli minua pidempi. Muut olleet samanpituisia tai lyhyempiä.

Toki muukin ulkonäkö varmasti vaikuttaa asiaan, mutta kyllä aika moni mies lähestyy, pituudesta riippumatta.

Itseasiassa varmaan useimmat näitä 170-175cm pituisia.

Tajuan kyllä, että ajatuksena varmaan sellainen "tulee miehekäs olo, kun pienempi nainen vieressä, jota voi suojella".

Itse kuitenkin siro ja hoikka muuten, en tiedä kompensoiko tämä sitten sitä pituutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään tiimalaseista. Mieheni tykkää mallilaihoista.

N25

Vierailija
144/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin, että miehet itse luulee että naiset viehättyy kunnollisistä kivoista miehistä mutta totuus on se että jokainen nainen viehättyy miehestä joka osaa ottaa, on johtajamainen, itsevarma, rohkea ja jännittävä ja omaa tämän lisäksi seksikkään ulkonäön eli vahvan näköinen, komeat kasvot, tummat piireet jne.

Itse pelkään sellaisia miehiä

N21

Se pieni pelko on osa viehätystä.

Niin sinun mielestäsi, mutta sinä et olekaan nainen. Pelko ei kenenkään tervepäisen mielestä ole viehättävää.

Vierailija
145/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tykkää itseään lyhyemmistä ja kevyemmistä naisista.

Minä taas tykkään itseäni pidemmistä ja painavemmista miehistä.

Mitä yleisesti naisten ja miesten ulkonäköön tulee, olemme aika yksimielisiä sen suhteen kuka näyttää hyvältä ja kuka ei, ehkä otantani on hyvin suppea mutta en silti allekirjoita tätä väitettä.

Vierailija
146/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se niin, että miehet itse luulee että naiset viehättyy kunnollisistä kivoista miehistä mutta totuus on se että jokainen nainen viehättyy miehestä joka osaa ottaa, on johtajamainen, itsevarma, rohkea ja jännittävä ja omaa tämän lisäksi seksikkään ulkonäön eli vahvan näköinen, komeat kasvot, tummat piireet jne.

N21

Niin sinun mielestäsi, mutta sinä et olekaan nainen. Pelko ei kenenkään tervepäisen mielestä ole viehättävää.

Minäpä olenkin nainen. Hyvä on, ehkei pelko ole oikea sana. Mutta tieto siitä, että toinen on niin voimakas ja röyhkeä, että voisi noin vain tehdä minulle pahaa, mutta ei tee.

Vierailija
147/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaa miesten ja naisten maku miestenkin suhteen. Naiset pitävät maratoonari/ tennispelaajatyypeistä ja miehet ihailevat kehonrakentajia.

Tämä on niin totta! Miehet luulee, että pitää olla lihaksikas, ronski äijä ja jotenkin pissipää. Todellisuudessa hoikkuus, poikkamaisuus ja empaattisuus vetoaa enemmän suureen osaan naisia.

Haluaako moni nainen todellakin maratoonarin näköisen miehen? Naisen pienikin pulleus korostuu hoikan miehen rinnalla.

Mutta kun luonnollista nimenomaan on miehen hoikkuus ja naisen vähän isompi rasvaprosentti. Nykynaiset koittavat vääntää tämän biologisen faktan päälaelleen, haluavatko itse olla miehiä? Miehelle on ihan luonnollista olla 10-12% rasvoissa ilman mitään erityistä kuritusta kun taas naisen on äääääärimmäisen vaikeaa päästä noin pieneen rasvaprosenttiin. Lisäksi ei miehellekään kasva erityisen isot lihakset ilman treeniä tai jatkuvaa raskasta työtä.

Huomauttaisin että tuo naisen VÄHÄN isompi rasvaprosentti verrattuna miehiin, ei sitten todellakaan tarkoita mitään 30% rasvoja. Sanoisin että jos miehelle ihanteelliset rasvat on 10-12% niin naisille vastaava on hieman alle tai aavistuksen yli 20% iästä riippuen :)

Eikun pitikin alunperin korvata, että merkittävästi isompi rasvaprosentti. Naiselle hyvin hoikka tarkoittaa 20% rasvoja, 12% on liki mahdoton ja 28-35% rasvat on normaalia.

Vierailija
148/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harva mies haluaa edes itsensä mittaisen naisen. Pitkistä naisista pitää lähinnä mallitoimistoväki ja homot. Ainakaan omassa kaveripiirissäni ei yksikään ole kertonut ihailevansa pitkiä naisia. Eikä sillä, etteikö niitäkin olisi, mutta vähemmistönä.

Samaan lopputulemaan on helppo päätyä lukemalla näitä nettijuttuja. 

No haluaako monikin nainen sitten itseään pienemmän miehen? 

Minulla sattuu olemaan jo toinen itseäni lyhyempi mies. Kiinnostuneita lyhyitä miehiä on ollut paljonkin, ehkä sitten sitä mallitoimistoväkeä???

Miehen mitoista vain yhden ruumiinosan mitat kiinnostavat.

Keskustelun asenteet ovat niin ikivanhoja ja naurettavia, että väitän niutä viljelevien olevan kokemattomia seurustelussa. Joko täysjuntteja tai alaikäisiä.

Vierailija
149/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä että tämän palstan gubbet runkhaa 148cm Abreun tisssikuville. Sen sijaan 173cm Jenni  Vartiaista dissataan surutta.

Ihme kommentti. Ei pidä paikkaansa. En tiiä yhtään miestä, joka kehuis Abreuta. Hassu pätkäpala. Vartiaista taas tiedän monen ihailevan. Näyttävä nainen.

Mun mies on kehunu, kuulemma ihan hyvännäköinen.  Harkinnut eroa tän takii. Ei se lyhyys siitä rumaa tee, mut se asenne ja olemus on vaan jotenkin tosi luotansa työntävä.

Vierailija
150/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Minäpä olenkin nainen. Hyvä on, ehkei pelko ole oikea sana. Mutta tieto siitä, että toinen on niin voimakas ja röyhkeä, että voisi noin vain tehdä minulle pahaa, mutta ei tee.

Etkä ole, olet mies ja syvällä kaapissa. Pahaa pystyy tekemään kuka vaan.

Vierailija
151/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eroaa miesten ja naisten maku miestenkin suhteen. Naiset pitävät maratoonari/ tennispelaajatyypeistä ja miehet ihailevat kehonrakentajia.

Tämä on niin totta! Miehet luulee, että pitää olla lihaksikas, ronski äijä ja jotenkin pissipää. Todellisuudessa hoikkuus, poikkamaisuus ja empaattisuus vetoaa enemmän suureen osaan naisia.

Haluaako moni nainen todellakin maratoonarin näköisen miehen? Naisen pienikin pulleus korostuu hoikan miehen rinnalla.

Mutta kun luonnollista nimenomaan on miehen hoikkuus ja naisen vähän isompi rasvaprosentti. Nykynaiset koittavat vääntää tämän biologisen faktan päälaelleen, haluavatko itse olla miehiä? Miehelle on ihan luonnollista olla 10-12% rasvoissa ilman mitään erityistä kuritusta kun taas naisen on äääääärimmäisen vaikeaa päästä noin pieneen rasvaprosenttiin. Lisäksi ei miehellekään kasva erityisen isot lihakset ilman treeniä tai jatkuvaa raskasta työtä.

Huomauttaisin että tuo naisen VÄHÄN isompi rasvaprosentti verrattuna miehiin, ei sitten todellakaan tarkoita mitään 30% rasvoja. Sanoisin että jos miehelle ihanteelliset rasvat on 10-12% niin naisille vastaava on hieman alle tai aavistuksen yli 20% iästä riippuen :)

Eikun pitikin alunperin korvata, että merkittävästi isompi rasvaprosentti. Naiselle hyvin hoikka tarkoittaa 20% rasvoja, 12% on liki mahdoton ja 28-35% rasvat on normaalia.

Lääkörit pitävät naisilla normaalin terveen rasvaprosentin alarajana 25 prosenttia. Alarajana. Tuo kolmekymmentä on juuri sen ihanteellisen alueen sisällä naisilla. Jos ajattelee, että se ihannenainen olisi jopa kykenevä saamaan lapsia.

Vierailija
152/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N21

Minä en pelkää, mutta turha on sitten luulla, että musta saa kynnysmaton. Mulla on sen verran "munaakin" sanoa asiat. Olen samaan aikaan naisellinen, mutten mikään hauras ja avuton miehen edessä, vaan osaan toimia. Muistutan aika paljonkin tuota omaa kääpiöpinseri-rotuista koiraani: vahva ja täyttä rautaa pienemmässä koossa.

Kääpiöpinseri luulee olevansa vahva, vaikka oikeasti vaan ärisee koska pelkää. Heitä se hankeen, jossa joku oikea koira nauttii elämästään, ja pinserisi tutisee kylmästä ja itkee syliin.

Vierailija
153/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään naisista, joihin voin samaistua. En pidä tosi kurvikkaita (Kardashianit tai vaikka lihavat) viehättävinä, mutta sporttisemmat vartalot joissa sama ruumiinrakenne kuin minulla itselläni näyttää silmääni hyvältä.

Olen varmaan vaan itserakas.

Miehet sitten viehättyvät tietynlaisista naisista ihan muista syistä kuin samastumisen kautta. Biologiset vietit ohjaavat miehiä toisenlaisten naisten seuraan.

Tää on hyvä pointti. Itsekin pidän viehättävimpinä naisia joihin voi jollain tasoa samaistua ja joilla on sellaisia ominaisuuksia joita itsekin tavoittelen. Esimerkiksi Kylie Minogue on musta tosi nätti tai Natalie Portman. Aasialaiset naiset ovat usein myös kauniita sillä erityisesti pidän heidän usein sirosta ja hoikasta ulkomuodostaan.

Vierailija
154/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lääkörit pitävät naisilla normaalin terveen rasvaprosentin alarajana 25 prosenttia. Alarajana. Tuo kolmekymmentä on juuri sen ihanteellisen alueen sisällä naisilla. Jos ajattelee, että se ihannenainen olisi jopa kykenevä saamaan lapsia.

Juu varmasti noin, heittelin nuo prosentit päästäni enkä googlesta tarkistamalla. 20% alitus on naisella, ei vain hoikka vaan jo laihan puolella.

Vierailija
155/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tykkään tiimalaseista. Mieheni tykkää mallilaihoista.

N25

Poikkeus vahvistaa raikkaasti sääntöjä :)

Vierailija
156/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eino Makunen kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa, sanoisin että hieman alle 20%:kin on naiselle ihan terve ja normaali lukema. Linkin kuvan mukaan 30% näyttää jo ylipainoiselta...varsinkin ilman noita tissejä ei todellakaan jokainen kilo ole tarpeellinen optimaalisen terveyden kannalta.

https://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/nh/vgi/j9iu/325233/12055618…

Vierailija
157/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No enpä hirveän usein ole yksikseen joutunut tulemaan baarista kotiin. Terv. 152 senttinen pitkötukkatyttö

Vierailija
158/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eino Makunen kirjoitti:

Oletteko huomanneet, että miesten ja naisten naismaku poikkeaa keskimäärin melkoisesti toisistaan? Miehet esimerkiksi pitävät pienemmistä naisista ja pidemmistä hiuksista. Lisäksi miehet ovat paljon tatuointivastaisempia kuin naiset. Miesten ja naisten vaatemakukaan ei oikein käy yksiin.

Mistähän tämä johtuu ja mahtaako sama päteä miesten ulkonäön kohdalla?

Mun naismaku on pieni ja pyöreä. Eli n. 150-155cm pitkä, ja melkein yhtä leveä. En tiedä miksi näin on, ne vaan on ihania :D Miehen makua en tiedä :p

T: nainen

Vierailija
159/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset pitää komeista nuorista vahvan näköisistä miehistä. Miehet luulee että naisten ihanne on 50v. hopeakettu.

Vierailija
160/250 |
19.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani mies kehui vaimoaan  hyvän näköiseksi ja vannoi tälle uskollisuuttaan. Vuosien päästä kuulin että kyseinen mies oli pettänyt tätä vaimoaan aivan eri näköisen naisen kanssa. Mitä järkeä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan