Voronkorva on nyt Arto Nybergissä :D
Kommentit (32)
Aika pahoja pakkoliikkeitä kasvoissa. Näkyivät kun katseli klippejä vanhoista kisoista. Melkoisen outoa. Toivottavasti nuo silmänmuljautukset ynnä muut pysyvät hallinnassa kisoissa.
Ei ole missiainesta ollenkaan tuossa muijassa.
Mäkin teen samanlaisia pakkoliikkeitä silmillä.. yleensä varsinkin stressaantuneena ja ahdistuneena enemmän. Tuskin vaikuttaa mihinkään 😊 kaunis ja maanläheinen nainen!
Kaunis ,sujuvasti kommunikoiva,määrätietoinen nainen.Pärjää varmasti elämässä.Harvinainen ilmestytys kaiken maailman sössöttäjien joukossa tuossa genressä.
Suomessa ollaan niin ärsyttäviä kun kitistään ja takerrutaan jokaiseen pieneenkin eleeseen. :D Muualla aina kannustetaan omia...
Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.
Vierailija kirjoitti:
Miss Suomi. Pakkoliikkeinen venäläinen. Nätisti sanottuna.
Niin onhan hän myös suomalainen.
Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.
Miten niin, eikös hän puhu venäjää?
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.
tapetin näköinen muovitukka
Vierailija kirjoitti:
Miss Suomi. Pakkoliikkeinen venäläinen. Nätisti sanottuna.
Mikäs Miss Nolla siellä inisee?
Vierailija kirjoitti:
Joo, kyllä mieluummin vaikka sinut olisi pitänyt missiksi kruunata😅😅
Vierailija kirjoitti:
No ei tule ei. Tuokin pääsi Miss Suomeksi ihan vaan tämän mamutus- yms. hysterian takia. Verenperinnöltään kantasuomalainen ei tuolla ulkonäöllä olisi noin pitkälle pötkinyt. Sijoittumatta jäi kauniimpia tyttöjä.
Muutama ex-koulukiusaaja löysi tämänkin keskusteluketjun.
Kiinnostaa vasta sitten kun Arto on Voronkorvassa.