Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voronkorva on nyt Arto Nybergissä :D

Vierailija
18.11.2018 |

On kyllä kaunis nainen

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.

Miten niin, eikös hän puhu venäjää?

Ainakin itse valitteli, ettei osannut. 

Vierailija
22/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voivoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.

Miten niin, eikös hän puhu venäjää?

Ainakin itse valitteli, ettei osannut. 

Niin, koska ei käytä päivittäin venäjää nykyisin kun ei asu vanhempiensa kanssa, ja siksi oli ollut vähän epävarma miten sujuu. Itseään kritisoi, mutta venäläiset olivat ainakin instagramissa kommentoineet hänelle, että oli ihan hyvin osannut ja ei kuulostanut ei-natiivilta puhujalta erityisemmin. Ainahan ihmiset ovat vähän epävarmoja omasta suorituksestaan, etenkin jos on yhtään perfektionismiin päin taipuvaisia. :)

Vierailija
24/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.

tapetin näköinen muovitukka

Muovitukka? Ei ole edes hiustenpidennyksiä tms. Juuri tänään kävi kampaajalla värjäyttämässäkin, ei ollut pidennyksiä ei.

Ja hei, ne pidennyksetkin tehdään ihan muusta kuin muovista. :D Aitoa hiusta olevia pidennyksiähän nykyään käyttää lähes kaikki, etenkin nyt jotkut missit yms. Niitä muovisia käytä kuin jotkut pikkuteinit korkeintaan. :DD

Vierailija
25/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.

tapetin näköinen muovitukka

Muovitukka? Ei ole edes hiustenpidennyksiä tms. Juuri tänään kävi kampaajalla värjäyttämässäkin, ei ollut pidennyksiä ei.

Ja hei, ne pidennyksetkin tehdään ihan muusta kuin muovista. :D Aitoa hiusta olevia pidennyksiähän nykyään käyttää lähes kaikki, etenkin nyt jotkut missit yms. Niitä muovisia käytä kuin jotkut pikkuteinit korkeintaan. :DD

Moi, Alina!

Vierailija
26/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voron kova.

Varkaan erektio.

Vierailija
27/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastihan hän on ensimmäinen oikeasti kaunis missi moneen vuoteen. 

Vierailija
28/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli hyvä ulosanti ja selvä sanainen. Varmasti pärjää elämässä pitkälle ja pääsee muihinkin hommiin kuin onnen pyörään kääntämään kirjaimia 👍

Vierailija
29/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallinen väite. Minun mielestäni Alina kyllä puhui erittäin sujuvaa ja käytännössä aivan natiivitasoista venäjää tuossa Venäjän tv:n haastattelussa. Oma äidinkieleni ei toki ole venäjä, mutta sen verran kuitenkin olen kieltä opiskellut, että jollakin lailla osaan kielitaitoa arvioida. Alla on linkki kyseiseen haastatteluun:

https://rtvi.com/broadcast/russkiy-kharakter-miss-finlyandii-alina-voro…

Vierailija
30/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se hienoa, että laitetaan nenäleikkaamaton ja hammaskuoreton nainen sinne missien joukkoon. Semmoinen "paluu juurille"... "Tästä kaikki alkoi".

Vierailija
31/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, Nyberg ei tiedä missä Bangkok on, sanoi että "olet menossa Thaimaan kautta Bangkokiin..." :D

Vierailija
32/32 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

°