Voronkorva on nyt Arto Nybergissä :D
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.
Miten niin, eikös hän puhu venäjää?
Ainakin itse valitteli, ettei osannut.
Niin, koska ei käytä päivittäin venäjää nykyisin kun ei asu vanhempiensa kanssa, ja siksi oli ollut vähän epävarma miten sujuu. Itseään kritisoi, mutta venäläiset olivat ainakin instagramissa kommentoineet hänelle, että oli ihan hyvin osannut ja ei kuulostanut ei-natiivilta puhujalta erityisemmin. Ainahan ihmiset ovat vähän epävarmoja omasta suorituksestaan, etenkin jos on yhtään perfektionismiin päin taipuvaisia. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.
tapetin näköinen muovitukka
Muovitukka? Ei ole edes hiustenpidennyksiä tms. Juuri tänään kävi kampaajalla värjäyttämässäkin, ei ollut pidennyksiä ei.
Ja hei, ne pidennyksetkin tehdään ihan muusta kuin muovista. :D Aitoa hiusta olevia pidennyksiähän nykyään käyttää lähes kaikki, etenkin nyt jotkut missit yms. Niitä muovisia käytä kuin jotkut pikkuteinit korkeintaan. :DD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä ei kyllä mitenkään erikoinen. Ei tule pärjäämään missään Miss Universumeissa.
tapetin näköinen muovitukka
Muovitukka? Ei ole edes hiustenpidennyksiä tms. Juuri tänään kävi kampaajalla värjäyttämässäkin, ei ollut pidennyksiä ei.
Ja hei, ne pidennyksetkin tehdään ihan muusta kuin muovista. :D Aitoa hiusta olevia pidennyksiähän nykyään käyttää lähes kaikki, etenkin nyt jotkut missit yms. Niitä muovisia käytä kuin jotkut pikkuteinit korkeintaan. :DD
Moi, Alina!
Oikeastihan hän on ensimmäinen oikeasti kaunis missi moneen vuoteen.
Oli hyvä ulosanti ja selvä sanainen. Varmasti pärjää elämässä pitkälle ja pääsee muihinkin hommiin kuin onnen pyörään kääntämään kirjaimia 👍
Vierailija kirjoitti:
Aika outoa myös, ettei vieraillessaan Venäjällä tv-ohjelmassa osannut omaa äidinkieltään venäjää.
Kummallinen väite. Minun mielestäni Alina kyllä puhui erittäin sujuvaa ja käytännössä aivan natiivitasoista venäjää tuossa Venäjän tv:n haastattelussa. Oma äidinkieleni ei toki ole venäjä, mutta sen verran kuitenkin olen kieltä opiskellut, että jollakin lailla osaan kielitaitoa arvioida. Alla on linkki kyseiseen haastatteluun:
https://rtvi.com/broadcast/russkiy-kharakter-miss-finlyandii-alina-voro…
Onhan se hienoa, että laitetaan nenäleikkaamaton ja hammaskuoreton nainen sinne missien joukkoon. Semmoinen "paluu juurille"... "Tästä kaikki alkoi".
Haha, Nyberg ei tiedä missä Bangkok on, sanoi että "olet menossa Thaimaan kautta Bangkokiin..." :D
Ainakin itse valitteli, ettei osannut.