Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Masentaa asua kotona

Vierailija
18.11.2018 |

Joo... Olen varmaan jotenkin jäljessä kehityksessä kun en ole vielä 25 vuoden iässä päässyt pois porukoiden nurkista. Harmi kun eivät ole tajunneet heittää pihalle. Nyt sitten olen viimein herännyt siihen, että olisi ihan sopivaa hipsiä täältä helvettiin ja etsiä joku kämppä. Tietysti nyt kun olisi hirveä himo muuttaa pois niin sitä kämppää ei oikein meinaa löytyä. Kyllä osaa ahdistaa. Toivon vaan, että ei käy vielä niin, että kohta turrun siihen ettei asuntoa löydy ja jään loppuiäkseni (tätä menoa se on lyhyt) asumaan porukoille.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse muutin 29-vuotiaana kotoa. Tuli vaan joku sellanen "nyt prkl ennenku 30 pyörähtää" ja niin vaan sattui kämppä löytymään ja lainasin duunista pakun ja muuttelin vähine rojuineni. Eikä edes asuta missään populaatioiden ytimessä missä vuokrat olisi taivaissa, vaan syrjäisellä pikkukylällä. Tuota ennen masentelin enkä vaan löytänyt mistään sitä tarkoitusta muuttaa omilleni, hieman sellainen itseäänruokkiva kierre. Eipä tästä omillaan asumisestakaan ole mikään unelmien villielämä avautunut vaan nykyään asun lähinnä erakkona, mutta eipä tuota kauheaa hinkua takaisin kotiinkaan enää ole. On se oma rauha vaan kuitenkin ihan jees ja saa tehdä omassa kämpässään mitä haluaa.

Vierailija
22/22 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin muutin vasta 25 veenä pois porukoilta. Kun oli vakityö ja kaikki muutenkin kunnossa. Olen kiitollinen että sain asua kotona noinkin pitkään enkä joutunut tyhjänpäälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän