Miksi et ollut pikkujouluissa?
Kommentit (69)
Eivät ole kitupiikit järjestäneet.
Inhoan kaikkea jouluun liittyvää, myös pikkujouluja.
Ei ole tekosyitä, oon vaan vanha ja väsynyt eikä huvita kattoo kännistä porsastelua.
Olin mä siellä, lähdin vaan pois heti ruokailun jäkeen. Ei kiinnosta niin paljoa enää vapaa-ajalla viettää aikaa työpaikan porukan kanssa.
Työ ja koti eivät kohtaa. Oma valinta.
Olin viimeksi pikkujouluissa 6 vuotta sitten, ennen joutumistani pitkäaikaistyöttömyyden kurimukseen.
En jaksa kuunnella alkoholia käyttävien duunikavereiden juomispainostamista. He eivät kestä sitä, että siellä on joku selvinpäin, vaan koko ajan pitää tyrkyttää jotain boolia "ota ota." En jaksa mennä ollenkaan, koska tuollaista se on joka jumalan vuosi.
Koska ne ovat vasta alkavalla viikolla. Ei tulisi mieleenikään jättää menemättä. Todennäköisesti juon myös päivälliseen kuuluvan lasillisen viiniä.
EI kiinnostusta mennä. Arvostan sitä vapaata.Ei olla oltu moneen vuoteen. Ei myöskään olla järjestetty henkilökunnalle pikkujouluja. Viedään työntekijät joululounaalle. Se on ainoa.
Paikallinen Yrittäjäyhdistys päätti tosin tänä vuonna et pikkujoulut on risteily. Lipun hinta oli aika kova.
Siitä on varmaan 5-6v, kun ollaan viimeksi oltu yrittäjien pikkujouluissa.
En ole koskaan ollut pikkujouluissa. Ei minua tosin ole taidettu sellaisiin ikinä kutsuakaan.
Meilläkin on ens pe. Menen syömään, mut en jatkoille. En jaksa riekkua pitkään ja viikonloppuna on muutakin tekemistä kuin elpymistä.
alihankkijoita ei kutsuttu, joten jäin töihin kun muut lähti juhliin
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen mies.
Olis mullakin. Tarvitsisin vähän rajoja.
Vierailija kirjoitti:
Mustasukkainen mies.
Toivottavasti kukaan ei oikeasti jätä menemättä tuollaisen syyn takia.
Ei kiinnosta katsella känniörveltäjiä.