Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ollut pikkujouluissa?

Vierailija
18.11.2018 |

Kerro tekosyysi.

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä, kun eihän se ole kuin yksi iso taka-ajatusjuhla. Varattu tai ei niin pilkettä silmäkulmassahan siellä on lähes kaikilla.

Vierailija
62/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kuulu sisäpiiriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelkäsin, että olisin yrittänyt ahdistella erästä naista.

Eli olet siis jo mielessäsi tehnyt hänen kanssaan huorin. Häpeä senkin syntinen. Mene äläkä enää syntiä tee.

Vierailija
64/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin, mutta oli kamalaa. Järjestäjät olivat niin kännissä, että organisointi ei onnistunut. Osa työntekijöistä tappeli keskenään. Kaikki oli joko liian kännissä tai huonolla tuulella, koska muut oli liian kännissä. Juhlien jatkot oli hirveässä karaokebaarissa. Yritin viihtyä viimeiseen asti, vaikka olisi pitänyt luovuttaa jo ennen jatkoja. Tänään kauhea väsymys liiasta valvomisesta.

Jos olisin tämän etukäteen tiennyt, en olisi mennyt.

Vierailija
65/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakustanteiset pikkujoulut - menen mielummin johonkin hyvään ravintolaan syömään omalla rahalla.

Vierailija
66/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulut? Mitä ne on...jaa-a, en kyllä muista milloin sellaisissa olisin ollut. En vissiin viimeisen 10 vuoden aikana. Olin kyllä kotisohvalla oman lapsen kanssa, katsoimme Putousta. Lasketaanko se?

Vierailija
67/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päättänyt etten tänä vuonna mene pikkujouluihin. Olen viime vuodet ollut järjestämässä niitä, mutta en enää osoita pomoani kohtaan mitään kunnioitusta ja siksi olen päättänyt jättää menemättä. Saavat sitten vapaasti puhua minusta mitä haluavat.

Vierailija
68/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta katsella känniörveltäjiä.

Onko näitä oikeasti ihan riesaksi asti? Olen ollut jo pitkään työelämässä ja useamman eri firman pikkujouluissa, enkä ole nähnyt kuin ihan muutaman yksittäisen örveltäjän. Myöskään kännissä avautujiin en ole törmännyt. On alkanut tuntua, että onko tämä vaan joku urbaanilegenda tai menneiden vuosikymmenten juttu.

On. Pikkujouluista tuntuu olevan järjetön määrä legendaa.

Meillä on pikkujoulut vielä edessä, mutta pääpaino on ruuassa, hyvässä juomassa ja laadukkaassa ohjelmassa. Tiedän, koska olen yksi järjestäjistä.

Minkälaista on laadukas ohjelma? Olin viimeksi pikkujouluissa opiskeluaikana ja kaikki tietänee mitä se ohjelma tuohon aikaan pitää sisällään. Mulla tulee kyllä aina näistä pikkujouluohjelmanumeroista mieleen jotkin piirileikit sun muut tanssikilpailut joissa pakotetaan porukka nolaaman ittensä. Introverttinä ahdistaa aina ajatus lähteä noihin mukaan kun ei edes etukäteen kerrota mitä siellä on.

Vierailija
69/69 |
25.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi