Miksi et ollut pikkujouluissa?
Kommentit (69)
Niin hyviä kekkereitä ei ole että vaihtaisin kallista viikonlopun vapaa-aikaani juhlimiseen. Koskee niin työpaikan, tuttavien kuin sukukaisten järkkäämiä.
En osaa poistua ajoissa, ja en halua olla paikalla kun ihmisten patoumat purkautuvat. En halua kuulla, että naamani on joka päivä vääränlainen, tms., ja Reiskalla on parin paukun jälkeen pokkaa tulla jakamaan elämänohjeita. Mieluummin menen hyvillä mielin ja tietämättömänä töihin. En tiedä, kuka on kännissä rasittava ja kuka teki mitä. Mitä väliä?
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta katsella känniörveltäjiä.
Onko näitä oikeasti ihan riesaksi asti? Olen ollut jo pitkään työelämässä ja useamman eri firman pikkujouluissa, enkä ole nähnyt kuin ihan muutaman yksittäisen örveltäjän. Myöskään kännissä avautujiin en ole törmännyt. On alkanut tuntua, että onko tämä vaan joku urbaanilegenda tai menneiden vuosikymmenten juttu.
Ei kiinnosta. Lisäksi olen ateisti, enkä juhli joulua.
Olen töissä kaupungilla, naisvaltainen ala. Pikkujouluissa ei tarjoilla yhtään lasia viiniä, kaikesta pitää maksaa. Miksi maksaisin työkaverien kanssa olemisesta?
Menisin, jos meille joskus jotain tarjottaisiin.
Olen introvertti - ei ole mitään sanottavaa työkavereille.
Koska meidän perseaukinen firma säästää järjestämällä pikkujoulut joskus kevättalvella...
Mies on työreissussa, niin jää välistä. Työnantaja ei järjestä pikkujouluja, joten ihan omin kustannuksin olemme käyneet syömässä ja sen jälkeen osa on vielä jatkanut iltaa. Ihan mukavia työkavereita, mutta eipä toisaalta haittaa jääpähän jouluun säästöön enemmän.
En mene, koska juon hirveet perseet ja saan hävetä itseäni puoli vuotta. On tosi huono ja alkoholistinen juomatyyli, minkä takia en enää juurikaan juo alcoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näitä oikeasti ihan riesaksi asti? Olen ollut jo pitkään työelämässä ja useamman eri firman pikkujouluissa, enkä ole nähnyt kuin ihan muutaman yksittäisen örveltäjän. Myöskään kännissä avautujiin en ole törmännyt. On alkanut tuntua, että onko tämä vaan joku urbaanilegenda tai menneiden vuosikymmenten juttu.
On. Pikkujouluista tuntuu olevan järjetön määrä legendaa.
Meillä on pikkujoulut vielä edessä, mutta pääpaino on ruuassa, hyvässä juomassa ja laadukkaassa ohjelmassa. Tiedän, koska olen yksi järjestäjistä.
Ei pienintäkään kiinnostusta olla duunin kanssa tekemisissä vapaa-ajalla
Oli jo lokakuussa. Ei kiitos joulujuttuja niin aikaisin.
Missä pikkujouluissa? Kavereilta ei ole tullut kutsua ja työpaikka ei järjestä. En muutenkaan jaksaisi viettää palkatonta aikaa niiden kanssa, riittävästi olen jo ihan työajalla heidän kanssaan:D
Pikkujoulujuhlissa miespuoliset työkaverit lähestyvät aika estottomasti seksiasioissa.
Jos antautuisin , siitä tulisi morkkis. Parempi jäädä yksin kotiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysäise esimiehiltä.
Pieni osa minussa nautti siitä, että sain olla Sydäntenmurskaaja (aiemmin ihan vaan seinäruusu). Oli käynyt jopa 3 henkilöä stalkkaamassa linkediniäni juuri ennen pikkujouluja, joihin minä en mennyt. Haha. Ps. Olen varattu.
Olis menny koko viikonloppu ja tosi harvoin on kahta vapaa päivää peräkkäin. Eli vietin mielummin aikaa perheeni kanssa.
En käytä alkoholia ja en jaksa katsoa muiden örveltämistä. Ennemmin miehen kanssa katsomassa elokuvia peitonalla
En kestä kuunnella esimiestä ja sen kätyreitä.