Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ollut pikkujouluissa?

Vierailija
18.11.2018 |

Kerro tekosyysi.

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestä kuunnella esimiestä ja sen kätyreitä.

Vierailija
42/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin hyviä kekkereitä ei ole että vaihtaisin kallista viikonlopun vapaa-aikaani juhlimiseen. Koskee niin työpaikan, tuttavien kuin sukukaisten järkkäämiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa poistua ajoissa, ja en halua olla paikalla kun ihmisten patoumat purkautuvat. En halua kuulla, että naamani on joka päivä vääränlainen, tms., ja Reiskalla on parin paukun jälkeen pokkaa tulla jakamaan elämänohjeita. Mieluummin menen hyvillä mielin ja tietämättömänä töihin. En tiedä, kuka on kännissä rasittava ja kuka teki mitä. Mitä väliä?

Vierailija
44/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta katsella känniörveltäjiä.

Onko näitä oikeasti ihan riesaksi asti? Olen ollut jo pitkään työelämässä ja useamman eri firman pikkujouluissa, enkä ole nähnyt kuin ihan muutaman yksittäisen örveltäjän. Myöskään kännissä avautujiin en ole törmännyt. On alkanut tuntua, että onko tämä vaan joku urbaanilegenda tai menneiden vuosikymmenten juttu.

Vierailija
45/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Lisäksi olen ateisti, enkä juhli joulua.

Vierailija
46/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä kaupungilla, naisvaltainen ala. Pikkujouluissa ei tarjoilla yhtään lasia viiniä, kaikesta pitää maksaa. Miksi maksaisin työkaverien kanssa olemisesta?

Menisin, jos meille joskus jotain tarjottaisiin.

Vierailija
47/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen introvertti - ei ole mitään sanottavaa työkavereille.

Vierailija
48/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska meidän perseaukinen firma säästää järjestämällä pikkujoulut joskus kevättalvella...

Vierailija
49/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on työreissussa, niin jää välistä. Työnantaja ei järjestä pikkujouluja, joten ihan omin kustannuksin olemme käyneet syömässä ja sen jälkeen osa on vielä jatkanut iltaa. Ihan mukavia työkavereita, mutta eipä toisaalta haittaa jääpähän jouluun säästöön enemmän.

Vierailija
50/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omavastuu 10€ 😭

Vierailija
51/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene, koska juon hirveet perseet ja saan hävetä itseäni puoli vuotta. On tosi huono ja alkoholistinen juomatyyli, minkä takia en enää juurikaan juo alcoa.

Vierailija
52/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko näitä oikeasti ihan riesaksi asti? Olen ollut jo pitkään työelämässä ja useamman eri firman pikkujouluissa, enkä ole nähnyt kuin ihan muutaman yksittäisen örveltäjän. Myöskään kännissä avautujiin en ole törmännyt. On alkanut tuntua, että onko tämä vaan joku urbaanilegenda tai menneiden vuosikymmenten juttu.

On. Pikkujouluista tuntuu olevan järjetön määrä legendaa.

Meillä on pikkujoulut vielä edessä, mutta pääpaino on ruuassa, hyvässä juomassa ja laadukkaassa ohjelmassa. Tiedän, koska olen yksi järjestäjistä.

Vierailija
53/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pienintäkään kiinnostusta olla duunin kanssa tekemisissä vapaa-ajalla

Vierailija
54/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jo lokakuussa. Ei kiitos joulujuttuja niin aikaisin.

Vierailija
55/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä pikkujouluissa? Kavereilta ei ole tullut kutsua ja työpaikka ei järjestä. En muutenkaan jaksaisi viettää palkatonta aikaa niiden kanssa, riittävästi olen jo ihan työajalla heidän kanssaan:D

Vierailija
56/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkujoulujuhlissa miespuoliset työkaverit lähestyvät aika estottomasti seksiasioissa.

Jos antautuisin , siitä tulisi morkkis. Parempi jäädä yksin kotiin.

Vierailija
57/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kysäise esimiehiltä.

Vierailija
58/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni osa minussa nautti siitä, että sain olla Sydäntenmurskaaja (aiemmin ihan vaan seinäruusu). Oli käynyt jopa 3 henkilöä stalkkaamassa linkediniäni juuri ennen pikkujouluja, joihin minä en mennyt. Haha. Ps. Olen varattu.

Vierailija
59/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis menny koko viikonloppu ja tosi harvoin on kahta vapaa päivää peräkkäin. Eli vietin mielummin aikaa perheeni kanssa.

Vierailija
60/69 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä alkoholia ja en jaksa katsoa muiden örveltämistä. Ennemmin miehen kanssa katsomassa elokuvia peitonalla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi