Kuinka vahva naisen tulee olla, että kykenee tositilanteessa puolustamaan itseään raiskaajia vastaan?
Paljonko pitää nostaa penkistä, kyykyssä ja mavessa?
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kimppuun hyökätään, niin oletan kyllä mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Mikä tarve naisilla on näyttää että osaavat itsekin? Ensin pitää näyttää osaavansa kantaa itse kauppakassit ja nyt näytetään kuinka osataan itse lyödäkin. Onneksi islamin usko sallii mun olla nainen ja heikompi.
Ja olet sitonut miehen kiinni itseesi, että kulkee aina mukana? Ai niin olet islaminuskoinet, etkä tietenkään saa liikkua yksin ulkona. Sori. Miehesi on sitonut sinut liekaan.
Muutenkin kyllä ihmettelen, miten se mies niitä kauppakasseja voisikaan kantaa, kun käyn aina yksin kaupassa? Sinähän et tietenkään pääse kauppaan yksin. Siellä voi olla vieraita miehiä;)
Itse ajattelisin että raiskaajaa vastaan puolustautuminen on paljon helpompaa kuin miehiä odottavaa riidanhaastajaa vastaan puolustautuminen.
Miesten välisissä tappeluissa tai pahoinpitelyissä voi tulla lyönti äkkiarvaamatta ja sitten pitäisi osata väistellä ja torjua lyöntejä ja potkuja, kun taas raiskaustapauksessa aika monesti ilmeisesti raiskaaja roikkuu vaarattomasti vaatteissa tai pitelee kiinni ja näin ollen antaa uhrille mahdollisuuden tehdä aloitteen oikeasti vahingolliseen väkivaltaan. Noissa tilanteissa puolustautuja voi myös hetkellisesti heittäytyä alistuvaksi ja sillä tavalla huijata hyökkääjän pitämään itseään helppona saaliina.
Henkisen ja motorisen yliotteen voi saada kumpi osapuoli tahansa; yleensä helpoiten lyömällä ensimmäisenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mun kimppuun hyökätään, niin oletan kyllä mieheni vahvempana sukupuolena puolustavan mua. Mikä tarve naisilla on näyttää että osaavat itsekin? Ensin pitää näyttää osaavansa kantaa itse kauppakassit ja nyt näytetään kuinka osataan itse lyödäkin. Onneksi islamin usko sallii mun olla nainen ja heikompi.
Et vissiin koska liiku ulkona yksin? Tai no, tyhmä kysymys jos olet *uslimi.
naisen elämä on arvokkaampi.
Lääkkeet...
Vierailija kirjoitti:
tuota on vaikea tietää un tilanteita ei oikein pysty harjoittelemaan, kun esim taistelulajissa tilanteet on niin erilaisia. Missään lajissa ei ole päällä käsilaukkua tai kaulahuivia joilla voi kuristaa uhria jne.
Käsilaukkua ja kaulahuivia ei ehkä ole, mutta takki kauluksineen on.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Itse ajattelisin että raiskaajaa vastaan puolustautuminen on paljon helpompaa kuin miehiä odottavaa riidanhaastajaa vastaan puolustautuminen.
Miesten välisissä tappeluissa tai pahoinpitelyissä voi tulla lyönti äkkiarvaamatta ja sitten pitäisi osata väistellä ja torjua lyöntejä ja potkuja, kun taas raiskaustapauksessa aika monesti ilmeisesti raiskaaja roikkuu vaarattomasti vaatteissa tai pitelee kiinni ja näin ollen antaa uhrille mahdollisuuden tehdä aloitteen oikeasti vahingolliseen väkivaltaan. Noissa tilanteissa puolustautuja voi myös hetkellisesti heittäytyä alistuvaksi ja sillä tavalla huijata hyökkääjän pitämään itseään helppona saaliina.
Henkisen ja motorisen yliotteen voi saada kumpi osapuoli tahansa; yleensä helpoiten lyömällä ensimmäisenä.
Miesten välisissä tappaluissa on suurempi todennäköisyys että ollaan edes suurin piirtein tasavahvoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.
Me naiset olemme heikompia. Miksi sitä on vaikeaa myöntää? Onneksi islam hyväksyy mut tällaisena. Uskonnon ulkopuolella naiset eivät osaa hyväksyä heikkouttaan ja kuvittelevat kamppailulajeilla tulleensa vahvoiksi. Meidän tyttärille ei mitään vahvan naisen mallia anneta. Tunnen itseni paljon vapaammaksi kun mulla on lupa olla nainen ja heikompi.
No onhan se tosi ihanaa olla heikko ja silti suojassa, kun eihän islamisti miehet raiskaa. Eihän?
Jaa'a. Salilla olen ihan surkea, mutta kerran olen joutunut tappeluun miestä vastaan (ei raiskaustilanne) ja pari kertaa olen valmistautunut henkisesti, että tulee tappelu miestä vastaan. Se syövereistä tuleva raivo ja halua puolustaa itseään merkitsee varmaan enemmän, kuin paljon nostaa penkiltä. Pelottomuus pelottaa vastapuolta enemmän. Tai jos ei pelota, niin ainakin harkitsee tilanteen uudelleen.
Seuraava kommenttini ei syyllistä pukeutumista millään lailla. Mutta fakta on, että kesällä raiskaukset lisääntyy, koska jengi pukeutuu helpommin riisuttavasti ja käyttää alkoholia enemmän. Ei raiskaaja valitse sellaista uhria, jolla on kasa hankalasti riisuttavia vaatteita päällä tai skarppi katse ja vakaa askelmus. Toki tämä ei poista niitä yleisempiä raiskauksen muotoja, jotka tapahtuu sisätiloissa yleensä jonkun tutun toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.
Me naiset olemme heikompia. Miksi sitä on vaikeaa myöntää? Onneksi islam hyväksyy mut tällaisena. Uskonnon ulkopuolella naiset eivät osaa hyväksyä heikkouttaan ja kuvittelevat kamppailulajeilla tulleensa vahvoiksi. Meidän tyttärille ei mitään vahvan naisen mallia anneta. Tunnen itseni paljon vapaammaksi kun mulla on lupa olla nainen ja heikompi.
Onko sulla tukholma-syndrooma?
Sinulla ei myöskään ole oikeutta puhua länsimaisten naisten puolesta.
Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:
Sinähän sen tiedät, kun olet nainen, miten helppoa se on puolustautua hyökkääjää vastaan joka saattaa olla paripäätä pidempi ja 50kg raskaampi.
Raiskaajat ei roiku vaatteissa vaan kurkussa ja kuristaa. Monella on puukko tai muu teräase uhrin kaulalla ja uhkaa, että jos inahdatkaan kuolet. Kyllä se lamauttaa ihmisen kuin ihmisen.
Veitsi ja säälimätön asenne voisi olla hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin heikko, mutta kerra yksi äijä yritti tarttua minun edestäpäin ja sai otteen käsistäni, mutta onneksi minulla oli kovat kengät ja potkaisin täysillä sääriluun puoleen väliin, niin ote irtosi kiroilun saattelemana ja hyvänä juoksijana pääsin karkuun, kun kaveri jäi hyppimään yhdellä jalalla kiroillen.
Ei se vahvuus vaan taidot.
" Yritti " Ei siis tarttunut? Tiedätkö sinä syyllistyit pahoinpitelyyn. Mutta kun olet kauniimpaan sukupuolen et saa mitään tuomiota.
Mutta jos mies olisi potkaissut sääriluun rikki niin tuomio tulisi.
No en tiedä miten vahva sitä pitäisi olla. Enemmän luulen, että on kiinni onnesta, ehditkö/pystytkö potkaisemaan vaikka munille.
Itse en ainakaan pärjäisi tappelussa edes 16v pojalleni, vaikka en ihan pieni olekaan (168cm ja 59kg)
Kai nyt jokainen tietoinen että avaimien kilistelyllä karkottaa ahdistelijan.
Luotan krav magaan ;-) Peruskurssilla äijät antoivat minulle luvan lyödä oikeasti ja täysillä. Eivät anna enää ;-)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen erittäin heikko, mutta kerra yksi äijä yritti tarttua minun edestäpäin ja sai otteen käsistäni, mutta onneksi minulla oli kovat kengät ja potkaisin täysillä sääriluun puoleen väliin, niin ote irtosi kiroilun saattelemana ja hyvänä juoksijana pääsin karkuun, kun kaveri jäi hyppimään yhdellä jalalla kiroillen.
Ei se vahvuus vaan taidot." Yritti " Ei siis tarttunut? Tiedätkö sinä syyllistyit pahoinpitelyyn. Mutta kun olet kauniimpaan sukupuolen et saa mitään tuomiota.
Jospa et viitsis. Mee kotiis trolli.
Ja onhan sillä äijällä ollut ihan täysi oikeus mennä tekemään rikosilmoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se vahvuus vaan taidot." Yritti " Ei siis tarttunut? Tiedätkö sinä syyllistyit pahoinpitelyyn. Mutta kun olet kauniimpaan sukupuolen et saa mitään tuomiota.
Näin minäkin asian ymmärsin, yritti tarttua ja sai otteen käsistä mutta ei tarttunut.
Vierailija kirjoitti:
Kai nyt jokainen tietoinen että avaimien kilistelyllä karkottaa ahdistelijan.
Älä unohda pysäyttävää taikalapasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tukholma-syndrooma?
Sinulla ei myöskään ole oikeutta puhua länsimaisten naisten puolesta.
Ei ole. Islamissa nainen on paljon vapaampi kun ei aseteta paineita eikä mun tarvitse olla supernainen. Muslimiperheissä tytöistä kasvatetaan prinsessoja.
Varmasti perusvahva joka osaa nyrkkeillä ja painia ja on treeneissä tottunut saamaan osumia pärjää.