Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-45 vuotiaat miehet tinderissä

Vierailija
18.11.2018 |

Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta tinderiin liittymisestä. Olen ollut jo hyvän tovin sinkkuna ja toiveissa olisi ihan oikea parisuhde. Mielikuva tinderistä on kuitenkin melko negatiivinen, että sieltä etsitään vain yhden yön seuraa tai aina odotetaan jotain parempaa. Kertokaa tietävät, minkälaisia miehiä tinderistä löytyy, kun puhutaan 35-45 vuotiaista miehistä.

Toki varmasti löytyy erilaisia miehiä ja erilaisilla tavoitteilla. Kaipaisin jonkin laisen yleiskuvan tinderiä käyttävistä, ehkä sitten uskaltautuisin myös itse kokeilemaan.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkälaisia miehiä on ylipäänsä olemassa? Sellaisia sieltä löytyy

Vierailija
2/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi paljon variaatiota, siis osa näyttää tosi hyvältä, mutta suurin osa näyttää 35-vuotiaana viiskymppiseltä.  Ulkonäön perusteella siellä karsinta tehdään, vaikka ei olisi pano mielessä. Sama sitä on kokeilla, ei se maksa mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa alempana:

"Tinder mullisti deittailukulttuurin – Toisen tunteiden huomioimiselle ei ole enää aikaa"

Vierailija
4/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on tunteeton, kulahtaneita keski-ikäisiä sisältävä sovellus, jossa tuskin kohtaa ketään aidosti toista löytää ja kohtaa.

Vierailija
5/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinder on tunteeton, kulahtaneita keski-ikäisiä sisältävä sovellus, jossa tuskin kohtaa ketään aidosti toista löytää ja kohtaa.

Suurin osa käyttäjistä on 18-25 -vuotiaita. Tinderistä on myös alkanut avioliittoja. Se on sun ongelma, jos et osaa käyttää sitä oikein. 

Vierailija
6/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä Itä-Suomesta. Tinderissä miehet (ainakin 30-39) etsivät lähinnä parisuhdetta, mielellään vakavaa sellaista. (Ne harvat) seksiseuraa hakevat tunnistaa siitä, etteivät esiinny omilla kasvoillaan. Ellei tekstissä lue erikseen, että omaa kultaa etsimässä. Silloin kaveri on vain todennäköisesti susiruma. Kyllä pääkaupunkiseudullakin monet etsii tyttöystävää, mutta mukaan mahtuu paljon enemmän kevyen seuran perässä olevia. Yleensä he myös ilmoittavat sen suoraan tekstissä, eli ei tarvi tykätä jos ei kiinnosta. Kuvittelisin, että tämä pätee myös muihin suurkaupunkeihin. Luulen, että pikkukaupungeissa seksiseuran hakeminen on aika marginaali-ilmiö koko maassa.

Vierailija
7/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveisiä Itä-Suomesta. Tinderissä miehet (ainakin 30-39) etsivät lähinnä parisuhdetta, mielellään vakavaa sellaista. (Ne harvat) seksiseuraa hakevat tunnistaa siitä, etteivät esiinny omilla kasvoillaan. Ellei tekstissä lue erikseen, että omaa kultaa etsimässä. Silloin kaveri on vain todennäköisesti susiruma. Kyllä pääkaupunkiseudullakin monet etsii tyttöystävää, mutta mukaan mahtuu paljon enemmän kevyen seuran perässä olevia. Yleensä he myös ilmoittavat sen suoraan tekstissä, eli ei tarvi tykätä jos ei kiinnosta. Kuvittelisin, että tämä pätee myös muihin suurkaupunkeihin. Luulen, että pikkukaupungeissa seksiseuran hakeminen on aika marginaali-ilmiö koko maassa.

No jaa, jos tinderiin menisin niin en todellakaan laittaisi sinne kuvaa. Tuo voisi tiputtaa mahdollisuudet sopivan matchin löytymiseen 0,01 prosentista 0,0001 prosenttiin mutta minkäs teet?

Vierailija
8/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jaa, jos tinderiin menisin niin en todellakaan laittaisi sinne kuvaa. Tuo voisi tiputtaa mahdollisuudet sopivan matchin löytymiseen 0,01 prosentista 0,0001 prosenttiin mutta minkäs teet?

Mä mainitsinkin, että kuvattoman profiilin taustalla voi olla myös susiruma yksilö. Yleensä on kuitenkin jonkinlainen teksti, josta käy ilmi että ollaan tosimielellä liikenteessä. Muutama sellainenkin profiili on tullut vastaan, jossa ei kuvaa eikä tekstiä. Heistä en tiedä mitä haluavat.

Vierailija
9/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Pidä tuo. Muista olla myös laittamatta tekstiä, kun eihän noin mahtavaa yksilöä tarvitse edes mainostaa.

Sitten kun saat pelkästään seksiseurankalastelijoilta korkeintaan tykkäyksiä voit palata tänne pätemään, kuinka oikeassa olit!

Vierailija
10/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä taas aloittaja jätti oman ikänsä pois. Jos on 18-25 niin voi löytää seuraa 35-45 ikäisistä. Itse olen 38 enkä todellakaan ikinä saisi alle 55 ikäistä, ehkä tuurilla jonkun 50 vuotiaan. Ja ihan normaalipainoinen, pitkähiuksinen, naisellisesti pukeutuva ja osaan keskustella vaikka mistä.

Vierailija
11/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kertoa enemmän persoonasta peilissä, kuin todellisuudesta noin katkera vuodatus?

Mutta kyllä sieltä rakkautta(kin) löytyy. Muutaman kerran ehdin käydä treffeillä ja kaikilla oli suhde mielessä. Oman rakkaani löysin sieltä myös.

M40

Vierailija
12/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalla ikää 37, eli mahdollisuudet oman ikäluokan miehiin on olematon. Taidan jatkaa pohdintaa tinderiin menemisestä.

Terveisin, ketjun aloittanut

Vierailija
13/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö, että joihinkin palkataan vastaajat valeprofiililla?

Vierailija
14/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä mainitsinkin, että kuvattoman profiilin taustalla voi olla myös susiruma yksilö. Yleensä on kuitenkin jonkinlainen teksti, josta käy ilmi että ollaan tosimielellä liikenteessä. Muutama sellainenkin profiili on tullut vastaan, jossa ei kuvaa eikä tekstiä. Heistä en tiedä mitä haluavat.

En ole susiruma mutta en komeakaan. En vain tahdo laittaa kuvaa minne tahansa. Kertoisin ihan rehellisesti kaljamahastani. Olisi omakin etu ettei tarvitsisi uhrata aikaa sellaiseen ihmiseen jolle kaljamaha olisi ylitsepääsemätön este. ;)

Kaljottelu on jo historiaa mutta maha ei lähde niin nopeasti...

Vierailija
15/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä! Pidä tuo. Muista olla myös laittamatta tekstiä, kun eihän noin mahtavaa yksilöä tarvitse edes mainostaa.

Sitten kun saat pelkästään seksiseurankalastelijoilta korkeintaan tykkäyksiä voit palata tänne pätemään, kuinka oikeassa olit!

Mitäpä tuohon sitten sanoisi?

Vierailija
16/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole susiruma mutta en komeakaan. En vain tahdo laittaa kuvaa minne tahansa. Kertoisin ihan rehellisesti kaljamahastani. Olisi omakin etu ettei tarvitsisi uhrata aikaa sellaiseen ihmiseen jolle kaljamaha olisi ylitsepääsemätön este. ;)

Kaljottelu on jo historiaa mutta maha ei lähde niin nopeasti...

Huomion herättäminen on taitolaji. Siis että saat toisen edes hetkeksi pysähtymään profiilisi kohdalla. Ja pitää olla hyvä teksti jos aikoo saada naisen pyyhkäisemään (etenkin) kuvaton profiili oikealle. Visuaalinen ärsyke  vain on Tinderissä erittäin tärkeä. Kuvattomat profiilit ei hidasta hetkeksikään. Tai ehkä jos tykkäät tai annat supertykkäyksiä kuvattomille naisprofiileille, ehkä he ymmärtävät sinua. Mutta miksi minä, joka vaivaudun esiintymään omilla kasvoillani kiinnostuisin sinusta, joka piiloudut?

Vierailija
17/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se riippuu sun omasta tasosta, et minkätasoisia miehiä löytyy.

Jos oot ite vähän rupsahtanut peruspirjo niin matcheja tulee elämäm koululaisten kanssa.

Vierailija
18/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taitaa kertoa enemmän persoonasta peilissä, kuin todellisuudesta noin katkera vuodatus?

Mutta kyllä sieltä rakkautta(kin) löytyy. Muutaman kerran ehdin käydä treffeillä ja kaikilla oli suhde mielessä. Oman rakkaani löysin sieltä myös.

M40

Yllättäen olikin alle 25 vuotias. Miksi et etsinyt oman ikäistäsi? Ihan uteliaisuudesta kysyn, koska tuskin siinä luonne tai ulkonäkö niin paljon muuttuu?

Vierailija
19/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen pyöritellyt mielessäni ajatusta tinderiin liittymisestä. Olen ollut jo hyvän tovin sinkkuna ja toiveissa olisi ihan oikea parisuhde. Mielikuva tinderistä on kuitenkin melko negatiivinen, että sieltä etsitään vain yhden yön seuraa tai aina odotetaan jotain parempaa. Kertokaa tietävät, minkälaisia miehiä tinderistä löytyy, kun puhutaan 35-45 vuotiaista miehistä.

Toki varmasti löytyy erilaisia miehiä ja erilaisilla tavoitteilla. Kaipaisin jonkin laisen yleiskuvan tinderiä käyttävistä, ehkä sitten uskaltautuisin myös itse kokeilemaan.

Olen nelikymppinen nainen tinderissä. Tuon ikäluokan miehistä vakavaa suhdetta etsivät ne tavallisen näköset miehet. Ne perusperunat. Ne tietävät ettei flaksi juuri käy, joten jos match tulee, niin sille takuuvarmasti kirjotetaan ja se koitetaan rengastaa.

Sit ne muutamat ton ikäset komistukset..ne ei haluu mtn vakavaa. Miksi haluisivat. Naisia riittää. Ne tapailevat myös nuorempia naisia. Kirjoittavat harvemmin matcheilleen.

Vierailija
20/37 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittajalla ikää 37, eli mahdollisuudet oman ikäluokan miehiin on olematon. Taidan jatkaa pohdintaa tinderiin menemisestä.

Terveisin, ketjun aloittanut

Ja miksi näin? En nyt usko olevani mikään kummajainen tai lumihiutale, mutta kyllä minä etsin sitä loppuelämän suhdetta ihan oman ikäisistä naisista. Ja ei se ota jos ei annakaan.

Terveisin, suhteen sieltä löytänyt mies (eronnut, lapsia).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi