Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka vahva naisen tulee olla, että kykenee tositilanteessa puolustamaan itseään raiskaajia vastaan?

Vierailija
18.11.2018 |

Paljonko pitää nostaa penkistä, kyykyssä ja mavessa?

Kommentit (79)

Vierailija
61/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten voi käydä niin että lamaantuu kuten mulle kävi. Mielessä oli kyllä kaikki luetut ja kuullut vinkit miten toimia mutta kroppa ei vain totellut käskyjä.

Vierailija
62/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin heikko, mutta kerra yksi äijä yritti tarttua minun edestäpäin ja sai otteen käsistäni, mutta onneksi minulla oli kovat kengät ja potkaisin täysillä sääriluun puoleen väliin, niin ote irtosi kiroilun saattelemana ja hyvänä juoksijana pääsin karkuun, kun kaveri jäi hyppimään yhdellä jalalla kiroillen.

Ei se vahvuus vaan taidot.

" Yritti " Ei siis tarttunut? Tiedätkö sinä syyllistyit pahoinpitelyyn. Mutta kun olet kauniimpaan sukupuolen et saa mitään tuomiota.

Mutta jos mies olisi potkaissut sääriluun rikki niin tuomio tulisi.

Jospa et viitsis. Mee kotiis trolli.

Ja onhan sillä äijällä ollut ihan täysi oikeus mennä tekemään rikosilmoitus.

Trolli? Ihan oikeasti joku kehuu julkisesti miten laittoi toisen ihmisen sääriluun rikki kun "yritti" ottaa kiinni. Mitä jos vanhus kaatuu koittaa tarrata sinusta kiinni sinä napsautat sääriluun poikki? Varmaan mies on mennyt tekemään rikosilmoituksen ja naurettu pihalle ... " joo joo sääriluu paskana ja nainen teki?  Joo joo.... " Eiköhän me " rane " laiteta vaan sinun humalaan tämä? "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen erittäin heikko, mutta kerra yksi äijä yritti tarttua minun edestäpäin ja sai otteen käsistäni, mutta onneksi minulla oli kovat kengät ja potkaisin täysillä sääriluun puoleen väliin, niin ote irtosi kiroilun saattelemana ja hyvänä juoksijana pääsin karkuun, kun kaveri jäi hyppimään yhdellä jalalla kiroillen.

" Yritti " Ei siis tarttunut? Tiedätkö sinä syyllistyit pahoinpitelyyn. Mutta kun olet kauniimpaan sukupuolen et saa mitään tuomiota.

Trolli? Ihan oikeasti joku kehuu julkisesti miten laittoi toisen ihmisen sääriluun rikki kun "yritti" ottaa kiinni. Mitä jos vanhus kaatuu koittaa tarrata sinusta kiinni sinä napsautat sääriluun poikki? Varmaan mies on mennyt tekemään rikosilmoituksen ja naurettu pihalle ... " joo joo sääriluu paskana ja nainen teki?  Joo joo.... " Eiköhän me " rane " laiteta vaan sinun humalaan tämä? "

Joo, tosi todennäköistä, että kyseessä on ollut joku vanhus :D Myönnä vaan, että sinun mielestä mies saa hyökätä naisen päälle. Naisten turvallisuudesta viis! -ohis

Vierailija
64/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedostaako ap, että jo sormien tunkeminen väkisin toisen sisään intiimialueelle on r.a.i.s.k.a.u.s.? Kaikki voi tapahtua hyvin äkkiä, oli uhri miten voimakas tahansa.

Vierailija
65/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.

Käsittääkseni 80-vuotias mies on keskimäärin vielä vahvempi kuin 20v. nainen. Tästä oli hiljattain julkaistu jokin tutkimuskin.

Vierailija
66/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se massa vaan taidot ja säälimättömyys.

Minulla on keltainen vyö krav magasta, ja olen satavarma että tavisraiskuri katuisi yritystään. Suurena etuna on myös yllätyksellisyys, kun hyökkääjä luulisi iskevänsä helpon saaliin.

Nauran vedet silmissä, tää oli hyvä!!!

Vierailija
67/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kamppailutilanteessa merkitsee ihan eri asiat kuin se paljonko vetää maasta tms. Eikä mies ole automaattisesti vahva.

Käsittääkseni 80-vuotias mies on keskimäärin vielä vahvempi kuin 20v. nainen. Tästä oli hiljattain julkaistu jokin tutkimuskin.

80-vuotiaalla on reaktiot hitaammat ja tasapaino huonompi mitä parikymppisellä. Sen ikäisen papparaisen saa kaatumaan hyvin helposti.

Vierailija
68/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa pystyisinkö raiskaustilanteessa tekemään mitään vai jäätyisinkö. Riippuu tietysti siitäkin, että onko puukko kurkulla tms. tai onko tekijöitä useampia. Siinä ei hirveästi tee mieli alkaa hillumaan. On ihan luonnollista tuollaisessa tilanteessa alistua siinä toivossa, että saa pitää henkensä tai välttyy pahemmalta.

Vierailija
69/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, tosi todennäköistä, että kyseessä on ollut joku vanhus :D Myönnä vaan, että sinun mielestä mies saa hyökätä naisen päälle. Naisten turvallisuudesta viis! -ohis

? Ei elin te olette aivan sairaita! EI KENENKÄÄN PÄÄLLE SAA KÄYDÄ! Olkoon nainen, mies tai saati vuohi.  Mutta eikö se ole hyökkäys jos särkee toisen huomaa toisen en käytä termiä mies/nainen sääriluun rikki?

Vierailija
70/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Itse ajattelisin että raiskaajaa vastaan puolustautuminen on paljon helpompaa kuin miehiä odottavaa riidanhaastajaa vastaan puolustautuminen. 

Miesten välisissä tappeluissa tai pahoinpitelyissä voi tulla lyönti äkkiarvaamatta ja sitten pitäisi osata väistellä ja torjua lyöntejä ja potkuja, kun taas raiskaustapauksessa aika monesti ilmeisesti raiskaaja roikkuu vaarattomasti vaatteissa tai pitelee kiinni ja näin ollen antaa uhrille mahdollisuuden tehdä aloitteen oikeasti vahingolliseen väkivaltaan. Noissa tilanteissa puolustautuja voi myös hetkellisesti heittäytyä alistuvaksi ja sillä tavalla huijata hyökkääjän pitämään itseään helppona saaliina. 

Henkisen ja motorisen yliotteen voi saada kumpi osapuoli tahansa; yleensä helpoiten lyömällä ensimmäisenä.  

Sinähän sen tiedät, kun olet nainen, miten helppoa se on puolustautua hyökkääjää vastaan joka saattaa olla paripäätä pidempi ja 50kg raskaampi. 

Raiskaajat ei roiku vaatteissa vaan kurkussa ja kuristaa. Monella on puukko tai muu teräase uhrin kaulalla ja uhkaa, että jos inahdatkaan kuolet. Kyllä se lamauttaa ihmisen kuin ihmisen.

Kaulakuristuksesta pääsee irti nostamalla toinen käsi ylös ja kääntymällä nopeasti ja voimakkaasti.

Jep jep. Perus keltaisen vyön irtautumistekniikka jujutsussa. Teepäs se kun olet selällään ja 30kg painavampi mies on päälläsi. Lopettakaa tuo p*skanjauhanta.

Vierailija
71/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että pystyisin puolustautumaan millään fyysisellä keinolla. Kaikissa teräaseissa on se mahdollisuus, että loukkaantuu itse. Turvasumutin tai hälytin voisi olla hyvä vaihtoehto.

Yks tuttu on oikea amatsooni (nainen). Ei sille mitään ikinä tapahdu, vaikka on esim. reilannut Intiassa yksin.

Vierailija
72/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä karma, niin hullut ja petoeläimet pysyy kaukana. Ei siinä tarvitse käyttää mitään erityisiä voimia.

T. Itärajalta

Vierailija
73/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka naiset varmasti kaikenlaiseen pystyvätkin, niin voimassa he kyllä häviävät niin selvästi miehille etten usko taistelusta tositilanteessa tulevan kovinkaan pitkää ja tasaista. Miehillä on ylävartalossa tuplaten voimaa naisiin verrattuna ja ero suurenee iän myötä. Eli se pakoon juokseminen tilanteen salliessa on aivan varmasti parempi vaihtoehto kuin hyökkääminen. Oli sitten omasta mielestään kuinka voimakas nainen tahansa.

https://yle.fi/uutiset/3-7139542

Vierailija
74/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko seuraamuksia jos kopauttaa vasaralla itsepuolustusmielessä?

Vierailija
75/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka naiset varmasti kaikenlaiseen pystyvätkin, niin voimassa he kyllä häviävät niin selvästi miehille etten usko taistelusta tositilanteessa tulevan kovinkaan pitkää ja tasaista. Miehillä on ylävartalossa tuplaten voimaa naisiin verrattuna ja ero suurenee iän myötä. Eli se pakoon juokseminen tilanteen salliessa on aivan varmasti parempi vaihtoehto kuin hyökkääminen. Oli sitten omasta mielestään kuinka voimakas nainen tahansa.

https://yle.fi/uutiset/3-7139542

Jep, jotain rajaa ja edes pientä objektiivisuutta näille voimaantumisille. Miehet ovat sen verran paljon vahvempia naisiin verrattuna, että millään tavoin tasavertaisesta tappelusta on turha puhua. Suuri osa miehistä on myös elämänsä aikana joutunut väkivaltaiseen tilanteeseen, joten täydellistä lamaantumista tosi paikan tullen ei todennäköisesti pääse tapahtumaan. Montako kertaa esimerkiksi palstan naiset ovat joutuneet nyrkkitappeluun? Sitä minäkin..

Vierailija
76/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuleeko seuraamuksia jos kopauttaa vasaralla itsepuolustusmielessä?

Oikeus saattaa katsoa hätävarjelun liioitteluksi. Mutta mieluummin muutama satku sakkoja kuin raiskatuksi tuleminen.

Vierailija
77/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole läheskään suorassa suhteessa fyysiseen voimaan.

Vierailija
78/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aineissa oleva porukka kaatoi mut takaapäin kadulla. Suojasin itteeni menemällä pieneen kippuraan. pidin käsiä jalkojen ympärillä reisien takaa. Saivat revittyä vaatteita auki mutta eivät saaneet mun kippuraa auki. Pääsin pakoon kun tuli muita ohikulkijoita, yksi lähti vielä perään. En tiedä miten kauan oisin pystyny pitämään itteeni lukkoasennossa, olin ihan naarmuilla ja mustelmilla. Mutta mitkään taisteluliikkeet ei ois auttanu montaa tyyppiä vastaan varsinkin kun kaatoivat selästä naamalleen katuun.

Vierailija
79/79 |
18.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se massa vaan taidot ja säälimättömyys.

Minulla on keltainen vyö krav magasta, ja olen satavarma että tavisraiskuri katuisi yritystään. Suurena etuna on myös yllätyksellisyys, kun hyökkääjä luulisi iskevänsä helpon saaliin.

Tämä on niin typerä kommentti, että voi hyvää päivää. Ei siinä paljon tekniikka auta jos tuplasti isompi ja 

2-3 kertaa vahvempi mies on vastassa. Noissa harhoissa käy vielä pahasti.