Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomaako tyhmä itse olevansa tyhmä?

Pönttö
17.11.2018 |

Aina sanotaan, että tyhmyys on ominaisuus, jota on vaikea peittää. Mutta jos on tyhmä, huomaako sitä itse? Mistä sen huomaa? Onko se noloa? Kertokaa kokemuksia!

Kommentit (290)

Vierailija
281/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tyhmä ja ikäväkseni huomaan sen myös itse. Suurin osa tyhmistä ei sitä tajua tietenkään edes olevansa. He ovat siis vielä tyhmempiä kuln minä.

Vierailija
282/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tunnusta mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän riippuu siitä mitä on opiskellut EI KUKAAN OSAA KAIKKEA.  Ja noi väärennökset tekee juuri se tyhmin kaikista. 

Vierailija
284/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kyllä huomaan ja olen oppinut vanhemmiten taktiikan, kun olen jotain mieltä niin kokemuksesta tiedän olevani väärässä ja vaihdan mielipiteeni 180ja sitten olen yleensä oikeassa.

Vierailija
285/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän riippuu siitä mitä on opiskellut EI KUKAAN OSAA KAIKKEA.  Ja noi väärennökset tekee juuri se tyhmin kaikista. 

Tyhmä ei opi, vaikka opiskelisi. Tyhmä ei opi, tai ota opiksi ylipäätään mistään. Tyhmä toistaa virheitään, sanoo ja tekee aina samoja tyhmyyksiä uudestaan ja uudestaan. Normaalilla ällillä varustettu henkilö huomaa, että nyt tuli tyrittyä, enpä tee noin enää toiste, tyhmä jatkaa samalla mallilla ja hakkaa päätään seinään. Ei. Tyhmä ei tajua olevansa tyhmä. Tyhmä saattaa näyttää normilta, mutta karu totuus paljastuu heti, kun avaa suunsa sanoakseen ihan mitä tahansa. Toki otsaluun asentokin antaa jo viitteitä siitä millaista seuraa on luvassa.

Vierailija
286/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koulussa luokkatoverini toivoi, että ei tehtäisi älykkyystehtäviä, kun hän on niissä niin huono. Mutta en tiedä pitikö itseään tyhmänä vai vain huonona älykkyydessä

Vierailija
287/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö lyhyt mies, että se on lyhyt mies? 

Vierailija
288/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne entiset luokan ikuiset pohjimmaiset kaikissa kokeissa tajuaa. Säälittää nämä ihmiset, koska siellä on sellaisia, jotka olisi oikealla opetuksella päässeet helposti siihen, mihin muutkin. Jokin esti vain oppimasta samoilla menetelmillä. 

Vierailija
289/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus koulussa luokkatoverini toivoi, että ei tehtäisi älykkyystehtäviä, kun hän on niissä niin huono. Mutta en tiedä pitikö itseään tyhmänä vai vain huonona älykkyydessä

Heh hyvin sanottu. Tämä pitää muistaa.

Olla hyvä älykkyydessä/ osata älykkyys. 

Vierailija
290/290 |
23.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä ainakin olen tyhmyyteni syntymästä asti huomannut ja tiedostanut. 

Kärsin siitä kovasti ja olen surullinen, kaikesta siitä kiusaamisesta, mitä olen joutunut koko elämäni aikana kokemaan. Vähä-älyisyyttäni en ole itse itselleni valinnut. Näillä eväillä on pitänyt selvitä koulusta ja työelämästä. Voin kyllä kertoa, että hauskuus on tästä kaukana.  

Vaikka olen näin tyhmä, en kuitenkaan kiusaa vammaisia tai heikommassa asemassa olevia. Sympatiat on heidän puolellaan. En tietysti kiusaa ketään muutakaan. Isommissa linjoissa voin sanoa, että aika vähällä älyllä sitä selviää elämässä, jos osaa käyttää älyään. Ehkä aikaa oppimiseen kuluu vähän enemmin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi