9lk joulujuhlassa pakko tanssia
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Mitä? Kuusen ympärillä piirileikkejä vai? Avaa vähän.
Paritanssi, tarkemmin en tiedä
-ap
Onko se sitten niin kamalaa? Paitsi jos olet minä ja joudut tanssimaan liikuntatunnilla luudan kanssa.
Yleissivistystä on myös osata perustanssit.
Vierailija kirjoitti:
Ei niitä opi sillä, että koulussa tanssitaan pari kertaa.
Ei ole mielestäni pakko, vaan sen pitäisi olla vapaaehtoinen juttu.
Samoin on kuudennella luokalla olevalla pojallani, jonka pitäisi mennä itsenäisyyspäivän juhliin luokkansa kanssa tanssimaan ties mitä vanhojen tanssien tansseja toiselle koululle. Poikani ja myös muutaman hänen ystävänsä mielestä se on äärimmäisen noloa ja minä ymmärrän poikia todella hyvin. Sinne pitäisi myös hankkia juhlavaatteet ja koska poika on kasvanut viime kesänä olleiden siskonsa rippijuhlien vaatteistaan pois, niin ostoslistalla olisi juhlahousut, paita, puvun takki ja juhlakengät. Ajattelin, että poika voisi olla sairaana juhlapäivänä ja niin hän säästyisi nolosta tilanteesta ja minä rahojen tuhlauksesta.
Vierailija kirjoitti:
No höpsistä. Sellaista yleissivistystä ei olekaan, että pitäisi osata tanssia jotakin tonttutanssia... Menkööt opettajat itse tanssimaan, jos niin haluavat.
Miten siellä se pakottaminen tapahtuu ? eroitetaan koulusta jos ei osallistu vai?
V
Kiva sillä parillakin kun ensin arvonnassa jäänyt poikasi käteen ja sitten se ei edes ilmesty paikalle tai on naama norsunveellä koko tanssin ajan.
Ne jotka haluaa tanssia tanssii, muille joku koulutehtävä, tyyliin kirjoitelma siitä millaista muiden tanssia oli katsoa ja miten joulujuhla oli järjestetty.
Ei ketään pidä pakottaa.
En usko että on pakko. Nykypäivänä mitään pakkoja ei ole kouluissa, vaan kaiken tulee perustua vapaaehtoisuuteen.
On kyllä varsin outoa, kun ottaa huomioon, että osa seurustelee tuossa kohtaa.
Mitä? Kuusen ympärillä piirileikkejä vai? Avaa vähän.