Olen taidemaalari, kysykää mitä haluatte!
Olen työhuoneella maalaamassa. Saan valtavasti energiaa, sekä negatiivista, että positiivista täältä palstalta. Olen vakioasiakas ja kirjoitukseni ovat herättäneet voimakkaita tunteita palstan lukijoissa.
Saamani huomio tuntuu energiaväreilynä kehossasini, käsiä ja jalanpohjia pistelee hyvällä tavalla.
Nyt maalaan, minulla on kahdet kumihanskat kädessä. Vastaan, aina kun pidän taukoa.
Kysykää mitä haluatte, vastaan melkein keikkeen.
Kommentit (117)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljonko arvelet maksavan, jos haluaisin maalauttaa itsestäni eroottisen taulun makuuhuoneen seinälle? Koko varmaankin 80cm k x 120 cm l. Öljyväreillä ja sellainen kliseinen renessanssityylinen, jossa makaan divaanilla ja syön viinirypäleitä yms. Ei kuitenkaan aivan mauton. Haluaisin antaa vähän erilaisen huomenlahjan.
Itse velottaisin noin 2000 €. Siinä on kuitenkin paljon työtä. Valokuvamaista en maalaa, minulla on oma voimakas tyyli maalata. Tekisin kuitenkin näköisesi. Olen aloittanut taiteen opiskelun 20 vuotta sitten.
Hyvin kohtuullinen hinta. Oletin, että olisi alkaen jotain 7000e ja ajattelin että ulkomailla teettäminen olisi ainoastaan mahdollista.
Täytyypä kysyä joltain kotimaiselta taiteilijalta tarjous.
Kannattaa, voit kysyä myös minulta, mutta en voi laittaa tietoja tänne.
Haluatko paljastaa mitä teet keikkatyöksesi? Olen itse taiteilija ja oma keikkatyöni jonka avulla rahoitan elämääni on puuduttava suorittava työ, enkä usko että sen älyllisempään palkkatyöhön on näkymiä.
Oletko se Hullunkuriset perheet - pelikorttien Paletti perheen jäsen?
Maalaat kahdet hanskat kädessä. Sinullahan menee koko aika niitä riutoessa pois ja taas venytellessä takaisin. Niiden kanssa et puhelimella pysty kirjoittamaan. DDD L'artista della vita.
Oletko oikea taidemaalari vai 'taiteilija Jumalan armosta'?
Onko puolisosi muusas. Vai mistä luomisvimma syntyy?
Minulla on vain yksi kysymys: oletko epäonnistunut taidemaalari ja aiotko hakeutua politiikkaan? Muulla ei ole väliä.
Osaatko maalata ihmisen kasvot niin hyvin ettei niitä valokuvasta erota?
Käytän ohenteena käytin itse sekoittamaani maalausnestettä (1/5 osa dammarhartsia, 1/5 osa pellavaöljyä ja 3/5 osaa tärpättiä). Onko tämä OK vai onko sinulla parempaa ehdotusta?
Onko taiteilijan mahdotonta olla järjestelmällinen? Taiteilija on sotkuinen häröilijä. Vai onko se vain yhteiskunnan luoma stereotypia jota taitelija toteuttaa?
Miten sinusta tuli taidemaalari? Oletko ollut tyytyväinen ammatillisiin ratkaisuihisi?
Kiinnostaa tuo harrastuksena. Mistä oppia voisi ammentaa? Onko maalaaminenkin välineurheilua?
Vierailija kirjoitti:
Haluatko paljastaa mitä teet keikkatyöksesi? Olen itse taiteilija ja oma keikkatyöni jonka avulla rahoitan elämääni on puuduttava suorittava työ, enkä usko että sen älyllisempään palkkatyöhön on näkymiä.
Olen hoitoalalla. Minusta työ ei ole yhtään puuduttavaa. Tulen hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Oletko se Hullunkuriset perheet - pelikorttien Paletti perheen jäsen?
En ole.
Luovasti lahjakkaat ihmiset ovat saaneet lahjoista parhaan. Kaikilla vain ei ole pitkäjänteisyyttä ja rohkeutta sukeltaa taiteentekemiseen oleellisesti kuuluvaan yksinäisyyteen ja sisäiseen maailmaan. Olet onnekas. Et ole helpolla hipheijaa tiellä, mutta olet valitsemallasi tiellä ja sehän on itse kunkin elämän tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Maalaat kahdet hanskat kädessä. Sinullahan menee koko aika niitä riutoessa pois ja taas venytellessä takaisin. Niiden kanssa et puhelimella pysty kirjoittamaan. DDD L'artista della vita.
Maalaan kahdet hanskat kädessä, koska tärpätti on myrkkyä. Myös jotkut maalatessa käyttämäni pigmentti ovat myrkyllisiä. Minulla on myös kokoajan ikkuna auki, jotta työhuone tuulettaisi.
En kirjoitakaan hanskat kädessä.
Osaatko sanoa, miksi monet nykytaiteilijat valitsevat jotain ällöttäviä elementtejä töihinsä? (Kuukautisverta, räkää, spermaa, oksennusta). Kuviin kuppaisia sukupuolielimiä, paskalla kököttäviä ihmisiä etc.
Vierailija kirjoitti:
Oletko oikea taidemaalari vai 'taiteilija Jumalan armosta'?
En tiedä, mitä tarkoittaa olla taiteilija jumalan armosta. Olen oikeastaan kuvataiteilija, tavallaan ei ole tärkeää, mikä on väline, millä toteuttaa taidettaan.
Minusta on muodostunut taiteilija, koska minulla on ollut oikea perhetausta (taipumus ja mahdollisuus), lisäksi sattumat ovat kerrostaneet persoonallisuuttani niin, että olen joutunut ikäänkuin yhteiskunnan ulkopuolelle, jolloin ainoa, mitä voin tehdä, on ollut maalaaminen. Minulla on siis ollut taloudelliset ja geneettiset mahdollisuudet, ja lisäksi sattuma.
Minulla on kymmenen vuoden taidekoulutus takana ehkä kymmenessä taidekoulussa. Siitä sitä tietoa muodostuu.
Ymmärrätkö olevasi mielisairas pummi?
Hyvin kohtuullinen hinta. Oletin, että olisi alkaen jotain 7000e ja ajattelin että ulkomailla teettäminen olisi ainoastaan mahdollista.
Täytyypä kysyä joltain kotimaiselta taiteilijalta tarjous.