Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perustakaa joku jo viimein se aito luonto / ympäristöpuolue!

Vierailija
15.11.2018 |

Vihreät sitä ei ole.

Kommentit (131)

Vierailija
1/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

im in

Vierailija
2/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten, mutta kun ei kiinnosta politiikka. Mä haluaisin vain opettaa ihmisiä kunnoittamaan luontoa, eläimiä ja toisiaan. Mutta yhtä helppoa on opettaa lehmät lentämään. Kun perustaa puolueen, sinne tuleee kuitenkin pyrkyreitä, joiden ainoa tavoite on päästä nauttimaan eduista ja arvot ovat toisarvoisia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kannattajakortteja keräämään ja puoluetta perustamaan. Se on tällaisessa vapaassa demokraattisessa maassa jokaisen oikeus.

Vierailija
4/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa, siitä vaan perustamaan.

Vierailija
5/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, kun vaan se kuuluisa Joku tulisi ja pelaisi homman kotiin.

Vierailija
6/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan ap:n puolueohjelmaa ennen kuin nousen sohvalta perustamaan mitään.

Vierailija
7/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten, mutta kun ei kiinnosta politiikka. Mä haluaisin vain opettaa ihmisiä kunnoittamaan luontoa, eläimiä ja toisiaan. Mutta yhtä helppoa on opettaa lehmät lentämään. Kun perustaa puolueen, sinne tuleee kuitenkin pyrkyreitä, joiden ainoa tavoite on päästä nauttimaan eduista ja arvot ovat toisarvoisia. 

Onko sinne puolueeseen sitten pakko hyväksyä niitä pyrkyreitä?

Vierailija
8/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai niin, mistäköhän eduista tulevat nauttimaan? Puolueella yleensä ole mitään etuja, päin vastoin, maksaa pitää että kuuluu siihen.

Vierailija
9/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tää on paras tehdä ruohonjuuritasolla. Mitä useampi esim. opettaa lapsilleen, sitä laajemmalle se leviää. Joo, kuulostaa hippeilyltä, mutta näinhän se menee, ainakin tilastollisesti. Työttömän lapsi todennäköisemmin on työtön esim. Eikä pelkästään kotona, aktiivisuudella voi saada aikaan vaikka mitä.

Vierailija
10/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko sinne puolueeseen sitten pakko hyväksyä niitä pyrkyreitä?

Mistä sen pyrkyrin erottaa? Turvaselvitykset eivät takaa yhtään mitään. Eikä niitä vaadita ja ei kai ole oikeuttakaan selvittää ehdokkaista.

Vierailija
11/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisin kirjoittanut aloitukseni muotoon; olen perustamassa luonto -puoluetta, jos kuvittelisin että minusta poliitikoksi olisi.

Mutta koen kuitenkin että mielipiteen esilletuominen tästä aiheesta on ihan aiheellista ja tarpeellista.

ap

Vierailija
12/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liian ruma, että kukaan äänestäisi ja lisäksi hidas ja tyhmä :(

Äänestän kyllä viisasta eikä rumuuskaan haittaa.

Vierailija
13/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin kirjoittanut aloitukseni muotoon; olen perustamassa luonto -puoluetta, jos kuvittelisin että minusta poliitikoksi olisi.

Mutta koen kuitenkin että mielipiteen esilletuominen tästä aiheesta on ihan aiheellista ja tarpeellista.

ap

Minäkin tuon esiin mielipiteeni asiasta: perustakaa puolue, joka poistaa maailmasta kaiken pahan. En viitsi edes äänestää ennen kuin tuo puolue tulee ja hoitaa kaiken.

Vierailija
14/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä oikeassa ympäristöpuolueessa olisi Vihreitä paremmin? Olisiko muuta kuin jotakin rajatkiinnivouhotusta?

Vierailija
15/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä siinä oikeassa ympäristöpuolueessa olisi Vihreitä paremmin? Olisiko muuta kuin jotakin rajatkiinnivouhotusta?

Ei pidettäisi yhteisvessoja tärkeimpänä asianavaan luononsuojelua :)

Vierailija
16/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Minäkin tuon esiin mielipiteeni asiasta: perustakaa puolue, joka poistaa maailmasta kaiken pahan. En viitsi edes äänestää ennen kuin tuo puolue tulee ja hoitaa kaiken.

Tää menee tyhmimpien kommenttien joukkoon heittämällä. "Ratkaiskaa kaikki, mielummin heti, tai mä en ala"

Vierailija
17/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottoman hyvä idea! Mutta tarvittaisi oikeasti älykkäitä tulevaisuuteen ja sen mahdollisuuksiin vaikuttamaan pystyviä karismaattisia henkilöitä sitä vetämään. Puolueesta pitäisi nimittäin saada erittäin menestyvä ja nopeasti. Tietyllä tavalla populistinen että vetoaisi massoihin, mutta kuitenkin sellainen, jolla olisi oikeasti merkityksellinen sisältökin.

Ei helppo yhdistelmä.

Vierailija
18/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vihreät sitä ei ole.

Mikset sinä perusta?

Vierailija
19/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et itse perusta?

Vierailija
20/131 |
15.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottoman hyvä idea! Mutta tarvittaisi oikeasti älykkäitä tulevaisuuteen ja sen mahdollisuuksiin vaikuttamaan pystyviä karismaattisia henkilöitä sitä vetämään. Puolueesta pitäisi nimittäin saada erittäin menestyvä ja nopeasti. Tietyllä tavalla populistinen että vetoaisi massoihin, mutta kuitenkin sellainen, jolla olisi oikeasti merkityksellinen sisältökin.

Ei helppo yhdistelmä.

Juuri niin. Ei riitä että puolueohjelma olisi hyvä, myös sen johdossa tarvitaan oikeanlaisia henkilöitä.

Mutta mielenkiintoisia teemoja kyllä riittäisi vaikka kuinka jotka luonto puolueeseen sopisivat: luonnonsuojelu, eläinten oikeudet, uusiutuvan energian käyttö, vastuulliset tuotantotavat, jne. jne.

ap