Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olin Prismassa tooosi ruma ja huonosti pukeutuneena tänään

Vierailija
09.05.2006 |

Minä taas olin järkyn näköinen: hiukset nipsulla kiinni ettei likaisuus näy; silti osa puolipitkistä hiuksista huiskuili irrallaan, naamassa vaan perusvoidetta kiiltelemässä ja silmälasitkin likaiset.

Päällä oli sporttiset capri-mittaiset lököhousut, joiden alta pilkotti ihan vaaleat ja vähän karvaisetkin varmaan (yök) jalat. Nilkkasukat ja ok kaupunkilenkkarit, housuihin sopimaton liian tiukka paita ja napa villkui vaikkei napapaita olekaan. Aika kamala. autossa odotti asuun täysin sopimaton takki, joka päällä kävin viemässä lehtiä keräykseen.

kaiken huipuksi olin toosi iloinen, että osasin lähteä laittautumatta vapaapäivän kunniaksi. Töissä joutuu aina olemaan viimisen päälle ja meikit naamassa puoli vuorokautta.

ihanan rentouttavaa :).

Toivottavasti pelastin myös jonkun muun päivän, kun huomasi minua katsellessaan itsensä kauniiksi ja hyvinpukeutuneeksi :) !

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauppaan tuli mentyä tukka nurin, ja meikittä. vaatteet olivat kotikamppeet, mutta mukavaa oli ja hyvin selvisin! Tuskin ulkoinen olemukseni huokui niin paljon ällötystä että toisten shoppailu siitä olisi kärsinyt!

Vierailija
2/2 |
09.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt istun tässä koneella tukka sekaisin, päällä caprit (vähän nuhruiset), joku kaapista vetäisty t-paita, likaiset sukat. Kohta pitäisi lähteä käväisemään kiskalla, taidan ainakin tukan kammata. =)

Mutta kun lähden yleensä kauppaan tai asioille tai mitä hyvänsä, niin tykkään pukeutua kivasti ja laitan meikkiä jne. Jos kävisin päivällä töissä, en välttämättä illalla maitokauppaan jaksaisi enää meikata tms. =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla