Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen mies, ärsyttääkö sinua, jos ylipainoinen nainen on kiinnostunut sinusta?

Vierailija
11.11.2018 |

AV-palsta kun toimii elämänoppaanani, niin nyt kun bongasin deittisovelluksesta yhden silmääni hyvännäköisen laiheliinin, epäröin viitsinkö laittaa hänelle sydäntä tms. koska olen ylipainoinen. Kun täällä olen saanut lukea useinkin miesten kirjoittamia "Yhyy, miksi vain ylipainoset lähestyvät minua" -viestejä, niin jotenkin en haluaisi sitten tällaisia fiiliksiä aiheuttaa.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi ärsyttämään, koska sanon aina ” voisitko mennä pois” tai sitten seuranhakupalstalla en edes vastaa. Jos viestejä tulee kuitenkin, niin estän hänet yhdellä napin painalluksella.

Kakkonen ja nelonen on sama rumilus, joka toistaa samoja kirjoitusvirheitä. Helppo tunnistaa moinen pelle.

T. Kateellinen ylipainoinen nainen, joka veti nenuun herneen. 80 kg naisella meni tunteisiin..

Vierailija
22/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauran teidän ylipainoketjulle. Olen ylipainoinen, kuitenkin verrattomilla ominaisuuksilla varustettu nainen. Nuorempana olisin saanut vaikka ketä, en avaa enempää, kun en jaksa brassailla.

T. 170 cm ja 90 kg, makeaa rakastava

Hiemän ylipainoinen nainen , varsinkin nuori, on täysin markkinakelpoinen jos vain on tarpeeksi kauniin kasvot. Tätä ei voi missään tilanteessa verrata keskivertoon ylipainotapaukseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi ärsyttämään, koska sanon aina ” voisitko mennä pois” tai sitten seuranhakupalstalla en edes vastaa. Jos viestejä tulee kuitenkin, niin estän hänet yhdellä napin painalluksella.

Kakkonen ja nelonen on sama rumilus, joka toistaa samoja kirjoitusvirheitä. Helppo tunnistaa moinen pelle.

Menikö ylipainoisella miestä esittävällä naisella kuppi nurin? :)

Vierailija
24/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät. Eivät suomalaiset naiset uskalla. Itseasiassa vaikea tilanne seuranhakumielessä. Saan elellä hyvin rauhassa. Päät kyllä kääntyilevät ja salaa kurkkivat. Eräänkin kerran nainen lähti pakoon :) Tarkennukseksi olen naisten mukaan komea. Siis pitkä, urheilullinen ja raamikas. Naaman puolesta menen vanhanajan filmitähdestä.

Vierailija
25/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilemalla selviää. Itselläni ollut lähinnä timmejä urheilijamiehiä, vaikka itse olen reilusti ylipainoinen. Kysyin kerran mikä mussa kiinnostaa, niin mussa vain on se jokin mikä vetoaa.

Vierailija
26/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joko ärsyttää tai sitten ei. Ehkä tätä ei voi etukäteen tietää, kun kaikilla on omat mieltymyksensä ja niillä erilaiset painotukset. Kiitoksia kaikista asiallisista näkökulmista! Ehkä nyt sitten varovasti tykkään, ei kai se ole maailmanloppu, jos söpöläinen ärsyyntyy. En nyt mikään stalkkeri kuitenkaan ole.

Vierailija
27/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nainen saa olla hieman yli painoindeksin 25. Yli 27 alkaa olla jo lihava ja vaatii kauniita kasvoja ja hyvin kohdistunutta rasvaa ja lähempänä 30 tai yli ehdoton turnoff.

Vierailija
28/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yrittänyttä ei laiteta. Itse pidän muhkummasta vaikka normaalipainoinen olenkin, joten matoa onkeen.

Paitsi, että olet nainen, joka esittää miestä. Mies ei sano ” matoa onkeen”. Yritä seuraavalla kerralla vähän paremmin.

Voivoi sinua katkeroitunutta miesparkaa, eikö naiset tee sinulle aloitteita, voi nyyh. Usko tai älä, haaroissani luikertelee pikkuruinen mato matala, kuten sinulla, paitsi hieman isommilla säkeillä varustettuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän