Uskaltaisitko pukeutua kalliisiin merkkivaatteisiin?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Jos joku meinaa varastaa niin tuikkaa puukko kylkeen. Itsellä on aina sissipuukko mukana että voin puolustautua mutta kuonoja vastaan
Mutta kun ne mutta kuonot tulee aina porukalla päälle.
Uskallan kun ei noi katuryöstelijät ymmärrä kotimaisten vaatemerkkien päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku meinaa varastaa niin tuikkaa puukko kylkeen. Itsellä on aina sissipuukko mukana että voin puolustautua mutta kuonoja vastaan
Ei voi pitää paikkansa kun edellisen hallituksen sisäministeri joka väliin korosti että kyseessä on yksittäistapaukset, jotka johtuvat huonosta kotouttamisesta, ja siten teot ovatkin suomalaisten syytä.
Vierailija kirjoitti:
Tästä oli jo aloitus
Mitä sitten?
Onneksi olen niin köyhä etten omista ainuttakaan merkkivaatetta. En uskaltaisi pukea jos joutuisin kulkemaan illalla ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne muuten pärjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sirä varten mulla on mukana myös katkaistu haulikko (Beretta).
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuonot ovat vaarallisia varsinki keväisin.
Mulla on joitain merkkivaatteita (ostan vain jos saan-50% tai -70%) mutta aina sellaisia ettei logo näy tai kuosista ei tunnista
Ei pelota että joku kurkkisi niskalappua
Luikkarin käsilaukku olalle ja kauppakeskus columbukseek pyörimään 👍
Mistä lähtien lapsille onnalettu ostamaan Louis Vuttonia?