Mies aloittanut 40v nuuskankäytön, mielipiteitä?
Tämä selvisi kun löytyi työtäkin taskusta nuuskapurkki ja kotona laittoi nuuskan vaivihkaa huuleen..
On polttanut tupakkaa nuoresta asti, mutta pääsi siitä ihmeen kaupalla eroon jo yli 5v sitten ja ollut siitä lähtien ilman. Nuuskaa on joskus harvoin käyttänyt, kun on juonut enemmän olutta, ja harvoin juo paljoa.
Nyt on aloittanut uudessa työssä, jossa ilmeisesti työpari käyttää nuuskaa ja hänkin aloittanut nuuskan käytön! En voi uskoa todeksi. Miten altis on aikuinen mies kavereiden vaikutukselle, ja miten typerää on alkaa 40v käyttää nuuskaa, kun kovan työn jälkeen on päässyt tupakasta eroon ja pystynyt vuosia olemaan ilman. Ja sitten tietysti loukkaa tuo salaaminenkin.
Mielipiteitä?
Kommentit (27)
Mitä sun persettä kutittaa jos joku nuuskaa, pesee hampaat 2 päivässä ja lankaa kerran päivässä hampaat?
Tämä maa on täynnä kommunisteja jotka haluavat rajoittaa toisen nautintoa.
Mä nuuskaan, koska se tuntuu hyvältä piste.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sun persettä kutittaa jos joku nuuskaa, pesee hampaat 2 päivässä ja lankaa kerran päivässä hampaat?
Aika kovat defenssit sulla päällä, oikein lankaatkin. Ei vaikutusta iensyöpään.
Vierailija kirjoitti:
Kommunisteja?
Ei pese hampaitaan 2x päivässä tai lankaa todellakaan päivittäin...
Ei ole kiva, että näyttää lapsille epäterveellistä esimerkkiä. Lisäksi hampaat muutenkin huonot, joten muuttuvat entistä kamalemmiksi. Jostain luin että nuuskaajat myös kuolevat keskimäärin 10v aiemmin. Kyllä tämä suututtaa... Eri asia jos tosiaan olisi nuoresta asti käyttänyt, ja on vaikea päästä eroon jne. Mutta että nyt aloittanut sen käytön?? En vaan pysty ymmärtämään.
T. Ap
Hammaslääkäri kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika kovat defenssit sulla päällä, oikein lankaatkin. Ei vaikutusta iensyöpään.
Syövät lähtee aina itsarilla pois. Oliko muuta?
Onko nuuskaaminen jotenkin muotia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommunisteja?
Ei pese hampaitaan 2x päivässä tai lankaa todellakaan päivittäin...
Ei ole kiva, että näyttää lapsille epäterveellistä esimerkkiä. Lisäksi hampaat muutenkin huonot, joten muuttuvat entistä kamalemmiksi. Jostain luin että nuuskaajat myös kuolevat keskimäärin 10v aiemmin. Kyllä tämä suututtaa... Eri asia jos tosiaan olisi nuoresta asti käyttänyt, ja on vaikea päästä eroon jne. Mutta että nyt aloittanut sen käytön?? En vaan pysty ymmärtämään.
T. Ap
Opeta sun miehelle hygieniasta. Käykö päivittäin edes suihkussa? Onko kiva suudella ranskalaisella tavalla miestä joka ei pese hampaitaan? Kiva harrastaa seksiä?
Vierailija kirjoitti:
Onko nuuskaaminen jotenkin muotia?
Ei. Se vaan tuntuu niin hvältä laittaa 3ml mörkö huuleen ja ottaa hörppy espressoa. Tupla stimulaatio.
Juokaa te pultsarit sitä depresanttilitkua, mutta antakaa mun nuuskata ja juoda kahvia mun nojatuolissa.
Ala sinä työntämään jäniksen papanoita huulen alle ja mene huuli pulleana pussailemaan miestäsi ja sano että olette samiksia.
Hyi, nuuskan käyttö on oksettavaa ! Kerran oon teininä kokeillu ite yhen pussinuuskan ja thats it !
M32
Mut mikä saa miehen aloittamaan nuuskan käytön 40v???? En voi kun pitää häntä tosi tyhmänä, eikä ole kivaa pitää omaa aviomiestä tyhmänä.
T. Ap
Ala itsekin vetämään nuuskaa. Tai ainakin teeskentele vetäväsi. Jätä käytettyjä pusseja joka paikkaan jne... Tykkäisköhän mies naisesta joka käyttää nuuskaa?
Vierailija kirjoitti:
Mut mikä saa miehen aloittamaan nuuskan käytön 40v???? En voi kun pitää häntä tosi tyhmänä, eikä ole kivaa pitää omaa aviomiestä tyhmänä.
T. Ap
Milloin se pitäisi sitten aloittaa?
Yllättävän monet luulee, ettei kukaan huomaa nuuskan käyttöä, kun se ei haise kuten tupakka.
Nyt kaikille salailijoille tiedoksi, kyllä sen huomaa: Nuuskaajan huuli pullottaa, nuuskamönttejä löytyy sieltä täältä, nuuskaaja on tarkka taskuistaan yms., sanoo hakevansa jotain tai käyvänsä äkkiä jossain ja yllättäen taas huulen alla pullottaa.
Ällöttävä tapa. Sanoisin miehelle suoraan: "Tiedät että käytät nuuskaa enkä pidä siitä. On tosi harmillista, että kun olet ollut nikotiinista erossa niin pitkään, ja nyt aloitit taas."
Jos minun mieheni sellaisen touhun alkaisi, niin hän ei olisi minun mies. Tosin en huolisi tupakoivaakaan miestä, viinalla läträäjäkin saa läträtä keskenään. En toisin sanoen huolisi typerää miestä, mutta on naisia, joille typerötkin ovat ihan hyvä vaihtoehto. Ei auta siis valittaa, jos on sellaisen kelkkaan lähtenyt. Tuskin on pakotettu.
JSS