Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvännäköinen mies, ärsyttääkö sinua, jos ylipainoinen nainen on kiinnostunut sinusta?

Vierailija
11.11.2018 |

AV-palsta kun toimii elämänoppaanani, niin nyt kun bongasin deittisovelluksesta yhden silmääni hyvännäköisen laiheliinin, epäröin viitsinkö laittaa hänelle sydäntä tms. koska olen ylipainoinen. Kun täällä olen saanut lukea useinkin miesten kirjoittamia "Yhyy, miksi vain ylipainoset lähestyvät minua" -viestejä, niin jotenkin en haluaisi sitten tällaisia fiiliksiä aiheuttaa.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittänyttä ei laiteta. Itse pidän muhkummasta vaikka normaalipainoinen olenkin, joten matoa onkeen.

Vierailija
2/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittänyttä ei laiteta. Itse pidän muhkummasta vaikka normaalipainoinen olenkin, joten matoa onkeen.

Paitsi, että olet nainen, joka esittää miestä. Mies ei sano ” matoa onkeen”. Yritä seuraavalla kerralla vähän paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sen enempää kuin jonkun muunkaan kiinnostus josta en itse ole kiinnostunut. Ja aina kannattaa yrittää.

Vierailija
4/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehdi ärsyttämään, koska sanon aina ” voisitko mennä pois” tai sitten seuranhakupalstalla en edes vastaa. Jos viestejä tulee kuitenkin, niin estän hänet yhdellä napin painalluksella.

Vierailija
5/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä laihalla miehellä? Mulla on haukat yhtä paksut kuin laiheliineillä reidet.

Vierailija
6/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä oksettaa ja säälittää jos ihminen ei osaa pitää itseään edes hoikkana. Ignooraan teidät täysin.

Vierailija
7/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähinnä oksettaa ja säälittää jos ihminen ei osaa pitää itseään edes hoikkana. Ignooraan teidät täysin.

T. 44kg nainen

Vierailija
8/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAIHDUTA.

Vierailija
9/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä väliä, jos ärsyyntyisikin laiha mies. Olet ainakin yrittänyt eikä tarvi jäädä harmittelemaan.

Vierailija
10/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 44kg nainen

T. Ylipainoinen 100kg isotissinen F- kupin riipparitissit omaava kateellinen yh-äiti

Vierailija
11/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 44kg nainen

T. Ylipainoinen 100kg isotissinen F- kupin riipparitissit omaava kateellinen yh-äiti

Kaikki meni väärin ;) oon 19v 170/60 eikä ole lapsia. Miehet tod.näk katselis enemmän mun perään kun tommosen vanhan anorektikon.

Vierailija
12/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ehdi ärsyttämään, koska sanon aina ” voisitko mennä pois” tai sitten seuranhakupalstalla en edes vastaa. Jos viestejä tulee kuitenkin, niin estän hänet yhdellä napin painalluksella.

Kakkonen ja nelonen on sama rumilus, joka toistaa samoja kirjoitusvirheitä. Helppo tunnistaa moinen pelle.

Vierailija
13/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen liikunnallinen ja elämässäni eteenpäin menevä mies. Lihavista ihmisistä tulee mielikuva laiskuudesta ja saamattomuudesta ja tämä on myös työelämässä todeksi todettu. Naiset näyttävät löysiltä ja tihrusilmäisiltä. Lihavuus tuhoaa ihmisessä monta asiaa. En koskaan seurustelisi lihavan kanssa. Sairaudesta johtuva lihavuus on harvinaista, joten siihen on taas turha vedota.

Vierailija
14/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selviää kokeilemalla.

Useampi mies on ollut kiinnnostunut minusta ja minä kiinnostuin vain joistain heistä.

Usein vaatimattomimman näköiset tuhdit vanhat miehet haluavat kauneimmat ja hoikat naiset. :D

Vierailija
15/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä, se on vaan huvittavaa kun tuollaisen naisen käsitys omasta tasosta ei ole ollenkaan kohdillaan.

Vierailija
16/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihavat tarvitsee seksiä myös.

Mihin ne sitä tarvitsee?

Vierailija
17/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tärkeintä on kokonaisuus. On vaikka miten paljon laihoja naisia jotka ei herätä mitään haluja mutta toisaalta on vähän pyöreämpiä jotka on kuitenkin hyvännäköisiä.

Vierailija
18/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin provosoimatta ketään haluan sanoa että aloittajan ongelma kertoo paljon siitä miten pariutumismarkkinat toimivat. Vaikka pariutumishaluisten miesten ja naisten lukumäärässä ei ole suuria eroja, on naisista silti huutava pula. Ja se näkyy siinä että miehet tietävät kuinka heidän on pakko muuttua paremmiksi miehiksi mikäli haluavat saavuttaa naisissa kiinnostusta.

Nainen voisi laihduttamalla alkaa oikeasti valkkaamaan parhaita päältä mutta tällaista pakkoa ei ole. Myös ylipainoisille naisille on kova kysyntä.

Mua joskus ärsytti nämä lainalaisuudet, mutta kyllä maailma on parempi paikka kun miehet laittavat parastaan.

Sen sanon vielä kokemuksesta että kun laittaa itsensä hyvään kuosiin, niin kyllä helposti herättää vastakkaisen sukupuolen kiinnostuksen.

Vierailija
19/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

T. 44kg nainen

Kaikki meni väärin ;) oon 19v 170/60 eikä ole lapsia. Miehet tod.näk katselis enemmän mun perään kun tommosen vanhan anorektikon.

Älä viitti. Sä olet 38v 100 kg, isotissinen ikisinkku . Kukaan normaalipainoinen ei hauku hoikkaa naista. ”Vanha anorektikko” osoitti miten kateellinen olet siitä, että joku saa pidettyä itsensä normaalipainoisena. Mieluummin 44kg kuin 100kg kateellinen akka.

Vierailija
20/28 |
11.11.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauran teidän ylipainoketjulle. Olen ylipainoinen, kuitenkin verrattomilla ominaisuuksilla varustettu nainen. Nuorempana olisin saanut vaikka ketä, en avaa enempää, kun en jaksa brassailla.

T. 170 cm ja 90 kg, makeaa rakastava

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yksi