Hellyyden puute on pahinta sinkkuudessa
En ymmärrä miten joku voi väittää olevansa vapaaehtoisesti sinkku. Ihminen kaipaa toiselta hellyyttä. Sinkkuna sitä ei saa. Voihan tietenkin ostaa koiran ja silitellä sitä, mutta ei sitä voi verrata ihmiseen.
Täytyy olla aika kylmä tapaus jos ei edes kaipaa toisen läheisyyttä vaan oikeasti haluaa olla yksin.
Kommentit (71)
Kaipaan seksiä ja rakkautta ihan kauheasti. Yhden yön jutuista tulee vain henkisesti paha olo, niitä en enää halua. Mistä sitä vaan löytäisin hyväntahtoisen miehen? Niin moni pelaa jotain ihme pelejään ja tuun aina satutetuksi :( olen introvertti joten en edes tapaa miehiä esim harrastusten kautta. Työpaikallani suurin osa on naisia ja miehet melkein kaikki varattuja.
N25
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsepä olet sinkkuutesi valinnut. 🙄 Turha valittaa jotain hellyyden puutetta, kun et sitä ole edes hakenut.
Ei se ole kaikille valinta. Itse haluaisin löytää puolison, mutta tyhjästä on paha nyhjäistä. Jos kukaan mies ei tule tekemään aloitetta, niin minkäs teet?
Kyllä se on oma valinta, sillä hyviä miehiä on vapaana. Et vain kelpuuta heistä ketään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voi väittää olevansa vapaaehtoisesti sinkku. Ihminen kaipaa toiselta hellyyttä. Sinkkuna sitä ei saa. Voihan tietenkin ostaa koiran ja silitellä sitä, mutta ei sitä voi verrata ihmiseen.
Täytyy olla aika kylmä tapaus jos ei edes kaipaa toisen läheisyyttä vaan oikeasti haluaa olla yksin.
Sinkkuna on parempi parempi kuin huonossa suhteessa. Hellyyttä ja läheisyyttä ei ole siinäkään. Kun olin pitkään sinnku aiemmin, minulla oli vakituinen fuckbuddy ja seksiä enemmän kuin suhteessa koskaan. Sen lisäksi on läheisiä ihmisiä, myös lapsia joilta saa hellyyttä ja ystävyyttä. Nykyään olen hyvässä suhteessa. Ei minusta yksineläminen mikään mörkö ole. Riippuu tietysti ihmisestä miten siihen suhtautuu. Olen aina ollut itsenäinen huolimatta parisuhdestatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan seksiä ja rakkautta ihan kauheasti. Yhden yön jutuista tulee vain henkisesti paha olo, niitä en enää halua. Mistä sitä vaan löytäisin hyväntahtoisen miehen? Niin moni pelaa jotain ihme pelejään ja tuun aina satutetuksi :( olen introvertti joten en edes tapaa miehiä esim harrastusten kautta. Työpaikallani suurin osa on naisia ja miehet melkein kaikki varattuja.
N25
Tässäkin yksi
Sitä kaipaa että voi toiselle näyttää tunteita, pitää hyvänä, ottaa syliin ja antaa suukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden, seksin ja seuran puute parisuhteessa se vasta kamalaa on.
Anteeksi tyhmyyteni täältä sivusta, mutta mikä parisuhde se enää silloin on?
Eihän se olekaan mutta aika moni sellaisessakkn elää, kuka mistäkin syystä. Olen itsekin muutaman vuoden sellaisessa kitunut kun yritin saada suhdetta toimimaan ennen kuin viimein potkaisin miehen pihalle.
Itsellä takana todella pitkä parisuhde, josta lapsia.
Noin vuosi eron jälkeen aloin kaipaamaan läheisyyttä ja seksiä.
Yhden yön juttuja en tykkää harrastaa, joten tein deittisivustolle ilmoituksen, missä kerroin suoraan etsiväni vain tapailukaveria.
Nyt takana useampi kuukausi miehen kanssa, jolla myös lapsia.
Nähdään pari krt viikossa ja mukavasti saa läheisyydenkaipuun taltutettua. Ollaan sovittu, että muita ei ole, ja tähän on pakko luottaa toisenkin osalta. Uutta parisuhdetta en todella kaipaa, vaan tämä on juuri riittävästi, kun tavataan vain silloin kun lapset toisilla vanhemmillaan.
Mitä kauemmin olet yksin, sitä vähemmän kaipaat läheisyyttä. Yksinäisyyteen tottuu, ajan kanssa. T. 55 v. nainen, 15 vuotta yksin.
Vierailija kirjoitti:
Itsellä takana todella pitkä parisuhde, josta lapsia.
Noin vuosi eron jälkeen aloin kaipaamaan läheisyyttä ja seksiä.
Yhden yön juttuja en tykkää harrastaa, joten tein deittisivustolle ilmoituksen, missä kerroin suoraan etsiväni vain tapailukaveria.
Nyt takana useampi kuukausi miehen kanssa, jolla myös lapsia.
Nähdään pari krt viikossa ja mukavasti saa läheisyydenkaipuun taltutettua. Ollaan sovittu, että muita ei ole, ja tähän on pakko luottaa toisenkin osalta. Uutta parisuhdetta en todella kaipaa, vaan tämä on juuri riittävästi, kun tavataan vain silloin kun lapset toisilla vanhemmillaan.
Olen tuollainen mies vailla naista ja tästä junasta auttamattomasti myöhässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Tässäkin yksi
Mistä sinut voi löytää? :)
Vierailija kirjoitti:
Jos on elänyt keski-ikään asti ilman parisuhdetta niin sitten on jo liian myöhäistä. Siinä iässä ei pysty enää vastaanottamaan hellyyttä koska ei ole siihen tottunut.
Höpö höpö. Missä iässä tahansa pystyy heittäytymään vaikka minkälaiseen hurmokseen kun vain tapaa sopivan kumppanin. Aina niitä kumppaneita ei ole tarjolla oikeaan aikaan ja oikeassa järjestyksessä. T. N62v
11 kirjoitti:
Sitä kaipaa että voi toiselle näyttää tunteita, pitää hyvänä, ottaa syliin ja antaa suukkoja.
Ei ole ollut ongelmia saada naista seksiin, yhden illan juttuja. Omalla "alueella" ei ole tosin yhtäkään naista jonka kanssa kiinnostuisin vakavammin.
Päädyin suhteisiin koska kaipasin läheisyyttä. Kylkiäisenä sai sitten kaikkea epätoivottua ja hyvin vähän niitä asioita mistä haaveili.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N25
Tässäkin yksi
Mistä sinut voi löytää? :)
Vain tästä, eteleäsuomessa asustelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hellyyden, seksin ja seuran puute parisuhteessa se vasta kamalaa on.
Anteeksi tyhmyyteni täältä sivusta, mutta mikä parisuhde se enää silloin on?
Se yleisin. Se, missä ollaan vaikka hampaat irvessä kuolemaan saakka.
Ei parisuhde ainakaan naiselle mitään hellyyttä tarjoa.
Muistakaa nylkytysketju.
Olen aina ollut sinkku kai tähän sinkkuuteen on jollain tavoin turtunut. Olen tällä(kin) palstalla aika montaa kokenut itseni turhaksi ja tarpeettomaksi tai lievimmässä tapauksessa vain omassa kuplassa eläväksi, kun liian monelle tuntuu olevan mahdoton ajatus,että me kaikki emme ole kohdanneet ja löytäneet istellemme parisuhdekumppania yrtyksistämme, haluistamme ja toiveistamme huolimatta, eikä tähän johatneeseen tilanteesteen liity mitään erityistä dramatiikkaa tai tai mitään erityistä ulkosita tais sisäistä piirrettä (puutetta tai vaivaa), jota tai joita saattaisi osoittaa ja sanoa, että tuossa ovat ne tekijät, jotka ovat pitäneet minut vuosia korjaan jo vuosikymmeniä sinkkuna.
Ajattelen tämän näköjään eri tavalla kuin ap. Minä en ajattele hellyyden haluamista teoreettisesti, vaan halutessani hellyyttä haluan sitä vain ja ainoastaan siltä mieheltä johon olen ihastunut. En vaikkapa ala kaivata hellyyttä jos näen jossain randomin pariskunnan joka halailee ja pussailee tai jos näen vaikka kaverini halailevan ja pussailevan miehensä kanssa. Viimeksi mainittu enemmänkin ällöttää koska en pidä kaverini miestä vetävänä (ei että hänessä mitään vikaa ihmisenä olisi).
Ainoa keneltä kaipaan hellyyttä on se yksi mies koko maailmankaikkeudessa. Ja jos näkisin hänen halailevan ja pussailevan jonkun naisen kanssa, olisin mustis.
Unohdit sanan, mutta ei hätää, korjasin sen puolestasi.